آخرین لیست قیمت رنگ سحر(رنگ نیم پلاستیک)

این رنگها بصورت نیم پلاستیک در اختیار خریداران قرار می گیرد؛  و چون موار به کار رفته در آن ها کمی ارزان تر از رنگ های تمام پلاستیک است ,شستشوی آن به راحتی انجام نمی شود  و اکثرا در سقف ها و جاهای غیرقابل دسترس به کار می روند، جاهای از این قبیل می توان به بالکنها اشاره نمود ، آن ها رطوبت دستمالی که برای تمیز کردن روی آن ها کشیده شود جذب می کنند و چون آب گریز نیستند مواد اولیه موجود در این رنگ ها شل می شوند و جذب همان دستمال ها می شوند. .

رنگ خشک شده بر روی دیوار  یک پرده روشنتر , از رنگ تولید شده است. هر چند شیوه استفاده از این نوع رنگ ساده و آسان تر از رنگ روغنیست. باید نکات مربوط به اجرای رنگ نیم پلاستیک و موارد کاربرد آن را با دقت بدانیم.

نحوه استفاده از رنگ نیم پلاستیک سحر

فروش عمده رنگ نیم پلاستیک سحر

قبل از رنگ آمیزی از طریق جدا نمودن نقاط شل شده را ، درز و یا شکاف ها باز شود، رنگ های پوسته شده کاملا جدا شود،  سطح مورد نظر را اصطلاحا کاملا زیرسازی نمایید.

سپس در صورت نیاز با گچ یا بتونه، سطح زیرکار را صاف و سپس سنباده کاری کنید. سطح نهایی قبل از رنگ آمیزی می بایست تمیز و بدون هر گونه آلودگی، گرد و خاک و یا چربی باشد.

بیشتر بخوانید :   فروش رنگ پیکو کالر غرب تهران

اگر می خواهید ابزار و تجهیزات شما دچار زنگ زدگی نشوند حتما آن ها را بشویید و خشک نمایید.

 روش مصرف رنگ نیم پلاستیک سحر

سطح مورد نظر را از آلودگی، چربی و باقیمانده رنگهای قدیمی پاک کنید.

پرایمر زیرکار را روی سطح اعمال شود.

سطح مورد نظر را بوسیله بتونه کاملاً صاف شود از سنباده ریز بعد از خشک شدن بتونه استفاده شود .

فروش اینترنتی رنگ سحر با قیمت ارزان به همراه سایر تجهیزات ساختمانی در وبسایت شرکت ما فراهم شده است.

 

لیست قیمت پوشرنگ نیم پلاستیک  سحر

لیست قیمت رنگ نیم پلاستیک سحر

پوشرنگ نیم پلاستیک سحر با کدهای 961 سفید و 761 سفید و 762 و کد سفید نیم پلاستیک سفارشی 971 در بازار مموجو می باشد و لیست قیمت آن طبق جدول بالا می باشد. پوشرنگ نیم پلاستیک سحر  با  بهترین  تکنولوژی  ساخته شده  و دارای قابلیت شستشو، چسبندگی بسیار مناسبی روی سطوح می باشد و جهت استفاده روی سطوح داخلی ساختمان استفاده زیادی دارد .زمان خشک شدن  رنگ بستگی به جریان هوا، دمای محیط، میزان رطوبت، ضخامت و تعداد لایه ها دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.