خرید آسان رنگ اپوکسی ضد اسید

رنگ اپوکسی ضد اسید از جمله محصولاتی است که مقاومتی مناسبی بر روی سطوح در برابر مواد شیمیایی و اسیدها ایجاد می کند. محصولاتی که نگهداری آنها از اهمیت بالایی برخوردار است می توانند از این نوع رنگ اپوکسی ضد اسید برای جلوگیری از خورده شدن آنها استفاده نمایند. در دسترس بودن، قیمت مناسب و خرید آسان این رنگ ها باعث شده تا مصرف کننده با میل بیشتری برای خرید این محصولات اقدام نماید.خرید آسان رنگ اپوکسی ضد اسید

تنوع بالا رنگ اپوکسی ضد اسید

تنوع بالا رنگ اپوکسی ضد اسید با رفتن به مرکز خرید رنگ، برای انتخاب یک محصول، با تنوع بالایی از انواع رنگ های اپوکسی ضد اسید مواجه خواهیم شد که هر کدام از آنها خاصیتی داشته و برای موارد متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. این رنگ ها دارای خاصیت مکانیکی زیادی بوده و در برابر حرارت زیاد نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. نمک، اسید، مواد شیمیایی، روغن ها بر روی این نوع رنگ تاثیری نداشته و آن هم بخاطر پایین بودن جذب محصول می باشد.

انواع رنگ ها و رزین ها:

  • اپوکسی پلی آمین، ضد اسید، فنول، کلره، تار، پلی آمید، کلره و ضد اسید
  • رزین های سیلیکونی، آکریلیک، میکایی، پلی یورتان
  • رنگ های ضد اسید، نسوز و عایق

موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از انواع رنگ و اپوکسی می باشد. صدها نوع رنگ دیگر وجود دارد که هر یک در بخشی از صنعت به کار گرفته می شود.
رنگ اپوکسی به عنوان پایدار کننده و براق کننده مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از مخازن صنعتی نیز برای جلوگیری از خوردگی و سایش، از این نوع رنگ به عنوان پوشش استفاده می کنند.
برخی از پروژه های تاسیساتی برای جلوگیری از زنگ زدن، و به جهت ایجاد پوشش مناسب، از این محصولات استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید :   رنگ رویه اپوکسی کف و ویژگی های خرید عمده آن

مرکز خرید رنگ اپوکسی ضد اسید

مرکز خرید رنگ اپوکسی ضد اسید در هنگام خرید رنگ اپوکسی باید ابتدا محصول را از تولید کنندگان معتبر تهیه نمایید و این اطمینان را داشته باشید که رنگ انتخاب شده دارای استانداردهای جهانی است.
پوششی که این رنگ ایجاد می کند می توانید تا دمای 120 درجه نیز تحمل نماید. بتن، فولاد و  … محصولاتی هستند که برای پوشش دهی در برابر اسیدها می توان از این نوع رنگ استفاده نمود.
رنگ اپوکسی ضد اسید از ترکیب اپوکسی و هاردنر ضد اسید ساخته شده است که برای مقاوم سازی سطح مورد نظر و داشتن نتیجه مطلوب باید پس از رنگ زدن، منتظر بمانید تا کاملا خشک شود.
در هنگام استفاده از این محصول، باید قبل از هر چیز محل مورد نظر را کاملا تمیز نموده به گونه ای که عاری از هر گونه آلودگی، گرد و خاک باشد. همچنین خلل و فرج های سطوح قبل از استفاده باید برطرف گردد تا محصول کیفیت نهایی خود را نشان دهد.

رنگ ضد اسید در تهران به دلیل تقاضای واحد های صنعتی متعدد فعال در این شهر بازار خرید و فروش گسترده ای دارد. اسید موجود در مواد شیمیایی گوناگون که برای تولید طیف گسترده ای از محصولات پلیمری و پلی اتیلنی استفاده می گردد بر روی بدنه فلزی منبع ها و ماشین آلات و دستگاه ها اثرات مخربی دارد که یکی از فاکتور های پیشگیری از این تخریب ها استفاده از پوشش مقاوم با به کارگیری رنگ ضد اسید می باشد.

بازار رنگ ضد اسید در تهران

رنگ ضد اسید کف

بازار رنگ ضد اسید در تهران به دلیل مقاومت بالا و پوشش دهی بی نظیری که دارد امروزه به یکی از محبوب ترین بازار رنگ های اپوکسی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید :   قیمت انواع رنگ اپوکسی براق پلی آمید

رنگ ضد اسید می تواند سطح فلز را در برابر خوردگی و باران های اسیدی محافظت کند و از این رو طیف گسترده ای را برای کاربرد این محصول در صنعت و کاربردهای داخلی و خارجی ایجاد کند.

رنگ ضد اسید از ترکیب هاردنر ضد اسید به همراه رزین اپوکسی فلوئیک مقاوم به دست می آید که مقاومت مکانیکی و شیمیایی بسیار بالایی داشته و می تواند در درجه حرارت 200 درجه سانتی گراد به طور همزمان هم در برابر ترشحات اسیدی و هم در برابر حرارت مقاومت کند. ب

ازار رنگ ضد اسید در تهران می کوشد تا بهترین مواد را برای این ترکیب خریداری و عرضه کند.

ساختار پلیمری مقاوم در این محصول تا زمانی که مراحل واکنش و سخت شدن برای ضد اسید به حالت پایداری برسد، ثابت می ماند و از این رو است که می تواند چسبندگی و پوشش دهی فوق العاده ای را برای سطوح فلزی و یا غیر فلزی به همراه داشته باشد. در ادامه این مقاله به مزایای خرید رنگ ضد اسید از بازار رنگ ضد اسید در تهران خواهیم پرداخت.

پوشش اپوکسی و هاردنر اپوکسی در کارخانه های معتبر در شهر های صنعتی ایران در حال تولید می باشد.که عموما تولید این محصول برپایه رزین اپوکسی بیسفنول و هاردنر پلی‌آمینی صورت می گیرد.
استراکچر پلیمری این رنگ شامل هیچگونه حلال و رقیق‌کننده نمی باشد؛ دلیل این امر حفظ کیفیت های شیمیایی این محصول در دراز مدت و کارایی بالای آن می باشد.

در واقع از این طریق استراکچر پلیمری محصول به مرور زمان حفظ می گردد. چسبندگی بسیار بالا ، مقاومت مکانیکی و ضد خوردگی و توان بالای آن در برابر اشعه یو وی و ماورابنفش خورشید موجب شده است که کاربرد این محصول در انواع صنایع بسیار بالا باشد.

بیشترین کاربرد رنگ های دوجزئی اپوکسی ضد اسید

بازار رنگ ضد اسید در تهران

کاربرد اصلی رنگ های دو جزئی اپوکسی ضد اسید در نحوه پوشاندن همه سطح هایی است که در معرض متریال های شیمیایی مانند اسیدها، قلیاها، الکل ها و متانول ها می باشند.

پوشش همه سطح هایی که در معرض تولیدات نفتی مانند روغن ها، حلال ها، بنزین، گازوئیل و غیره می باشند
اگر سطح شما در معرض حرارت بالا و دمای زیاد باشد نیز می توانید از رنگ های دوجزئی اپوکسی ضد اسید استفاده کنید

بیشتر بخوانید :   قیمت روز رنگ اپوکسی آهن مرغوب

یکی دریگر از موارد استفاده این محصول به عنوان ملات در زیرکار کاشی های ضد اسید نیز می باشد.
همانطور که می بینید با بررسی به عوامل و کاربردهای ذکر شده، همه سطح های صنعتی که با مواد شیمیایی سر و کار دارند مثل صنایع شیمیایی، پتروشیمی، پالایشگاه، نیروگاه، محیط های نگهداری و تصفیه ماند آب های صنعتی کارخانه ها، منبع های نگهداری مواد شیمیایی، وان های آبکاری به کار می رود.

مزایای تهیه ضد اسید از بازار رنگ ضد اسید در تهران

رنگ ضد اسید قرمز فلز

همانطور که اشاره شد خرید این محصول از بازار تهران می تواند پوشش دهی و چسبندگی فوق العاده ای را به همراه داشته باشد و از این رو است مزایایی که به همراه دارد نیز بالا است. برای مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• چسبندگی زیاد و وجود استحکام مکانیکی فوق العاده
• دارا بودن مقاومت شیمیایی در برابر طیف های وسیعی از اسیدهای معدنی قوی و قلیا
• جذب کنندگی پایین
• چسبندگی بادوام به سطح زیرین کار
• بالا بودن مقاومت حرارتی
• بی نیاز کردن از نصب کاشی برای پوشش دهی
• پوشش محافظتی برای بندکشی و همچنین کارخانه های صنایع مواد غذایی
بازار رنگ ضد اسید در تهران امروزه به دلیل داشتن رنگ های ضد اسید با کیفیت و با این مزایا، توانسته مشتریان خود را بیش از پیش برای خرید ترغیب کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.