بازار صادرات آستر اپوکسی پلی آمید

بازار صادرات آستر اپوکسی پلی آمید به دلیل کیفیت بسیار بالای این محصول و کاربردی بودن آن بسیار پر طرف دار و پر مشتری می باشد به همین دلیل آستر اپوکسی مرغوب به طرق مختلفی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

فروش آستر اپوکسی اصل از طریق دفاتر و نمایندگی های پخش و فروش فعال در این زمینه در اختیار خریداران قرار می گیرد، و موجب می شود که این بازار به صورت گسترده پوشش دهند.

بازار صادرات آستر اپوکسی پلی آمید

قدرت پوشانندگی آستر اپوکسی

قدرت پوشانندگی آستر اپوکسی آستر اپوکسی خود دارای انواع مختلفی می باشد و هر کدام از آن ها دارای قدرت پوشانندگی متفاوتی می باشند و انواع مختلف این محصول به این شرح است:

  • آستر زینک ریچ اپوکسی پلی آمید: این ماده با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می شود. به علت دارا بودن درصد بالای گرد روی، سطوح آهنی را از طریق حفاظت کاتدی محافظت می نماید. آستر زینک ریچ برای رنگ آمیزی سطوح فولادی به عنوان آستر مصرف می شود. مقاومت عالی در برابر آب و عوامل خورنده از ویژگی های بارز این محصول می باشد.
  • آستر اکسید آهن اپوکسی پلی آمید: این محصول با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می شود. این محصول در مقابل مواد شیمیایی و رطوبت مقاومت خوبی دارد. وجود پودر اکسید آهن در محصول موجب مقاومت پوشش حاصل از آن در برابر رطوبت و عوامل خورنده می شود. استفاده از این محصول برای رنگ آمیزی سطوح فلزی از قبیل سازه ها و قطعات فلزی در محیط های صنعتی و دریایی متداول است. این محصول به عنوان آستر چسبندگی خوب، مقاومت بسیار خوب در برابر رطوبت و عوامل شیمیایی از ویژگی های بارز این محصول می باشد.
  • آستر زینک فسفات اپوکسی پلی آمید: این محصول به علت دارا بودن پودر زینک فسفات، مقاومت خوبی در برابر رطوبت و عوامل خورنده دارد.
  • آستر زینک فسفات برای رنگ آمیزی سطوح فلزی از قبیل اسکلتهای فلزی، صنایع شیمیایی، نیروگاهها و غیره در محیط های صنعتی و دریایی کاربرد گسترده ای دارد. این محصول به عنوان آستر مصرف می شود و می توان بر روی آن پوششهای اپوکسی و پلی اورتان اعمال کرد. چسبندگی خوب، مقاومت بسیار خوب در برابر رطوبت و عوامل خورنده از ویژگی های بارز این محصول می باشد.
  • آستر زینک کرومات اپوکسی پلی آمید: این ماده به علت دارا بودن پودر زینک کرومات، مقاومت خوبی در برابر رطوبت و عوامل خورنده دارد.
  • این محصول برای رنگ آمیزی سطوح فلزی از قبیل خطوط لوله، مخازن فلزی، اسکلتهای فلزی، صنایع شیمیایی و غیره این محصول به عنوان آستر مصرف می شود و حتی می توان به عنوان لایه میانی نازک بر روی آستری های زینک ریچ استفاده کرد. بر روی این آستر می توان پوششهای اپوکسی و پلی اورتان اعمال کرد.
بیشتر بخوانید :   فروشندگان آستر زینک ریچ اپوکسی

آستر اپوکسی اصل چه مشخصاتی دارد؟

آستر اپوکسی اصل چه مشخصاتی دارد؟ آستر اپوکسی اصل دارای ویژگی هایی به شرح زیر است:

  • چسبندگی عالی.
  • قابلیت انعطاف پذیری بالا.
  • براقیت بسیار عالی بر روی سطوح فولادی، آلومینیومی، بتونی، چوبی.
  • دارای پایداری بهتر در آب و هوای مناطق مرطوب.
  • پایداری در مقابل انواع مواد شیمیایی و محیط های اسیدی و بازی.
  • سخت شدن رنگ فوق در دمای معمولی بطوریکه در ۲۵ درجه سانتـیگراد حدود ۷ روز سخت می شود.

ویژگی های این محصول موجب شده است که طریقه مصرف آن نیز متفاوت باشد:

طریقه مصرف رنگ اپوکسی طریقه مصرف رنگ های اپوکسی می تواند بر اساس کاربرد رنگ اپوکسی مورد نظر ساده یا پیچیده باشد. رنگ اپوکسی را می توان با قلم مو یا غلتک به راحتی بر روی هر سطحی اجرا نمود.


اما اینگونه اعمال دوام و زیبایی بسیار طولانی نخواهد داشت و مناسب کاربرد های صنعتی نیست و همچنین ایجاد سطوح صیقلی و بازتابش کامل نور حاصل نمیگردد.

برای رسیدن به طول عمر مناسب و چسبندگی خوب باید حتما قبل از هر کاری زیرسازی مناسب سطح صورت گیرد. مرحله بعدی اعمال پرایمر مناسب بر اساس جنس سطح و رزین اپوکسی انتخاب شده است.

سپس لایه های میانی به ترتیب و ضخامت مطلوب اعمال خواهد شد و بین هر مرحله اعمال بر اساس دمای هوا ۲۴ تا حداکثر ۴۸ ساعت زمان داده می شود. زمان میان اعمال لایه ها باید به گونه ای باشد که هر لایه به حداقل استحکام لازم برای اجرای لایه بعدی برسد اما از غیر فعال شدن کامل اپوکسی جلوگیری شود تا چسبندگی بین سطوح حفظ شود.

بیشتر بخوانید :   آستری زینک ریچ اپوکسی (غنی از روی)

در نهایت لایه رویه باید با دقت و مهارت زیاد اعمال شود به خصوص رویه های صیقلی که باید به صورت کاملا یکپارچه و هم سطح اعمال شود

مرجع فروش آستر اپوکسی پلی آمید

مرجع فروش آستر اپوکسی پلی آمید مرجع فروش آستر اپوکسی پلی آمید در وهله اول کارخانه های تولید کننده این محصول می باشند که پس از تولید و بسته بندی اقدام به عرضه آن به بازار مصرف می کنند.

البته وب سایت های اینترنتی فعال در زمینه فروش نیز از مراجع فروش به شمار می آیند و این کار را به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما