بازار پخش رنگ پودری الکترواستاتیک ارزان

رنگ پودری الکترواستاتیک و شرایط نگهداری آن

رنگ پودری الکترواستاتیک و شرایط نگهداری آن

اگر به دنبال رنگ پودری الکترواستاتیک ارزان هستید حتما به فروشگاه ترنج سر بزنید. ما به عنوان فروشگاه مرجع فروش رنگ پودری آن را در مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار میدهیم.
در این بخش میخواهیم کمی در مورد شرایط نگهداری رنگ پودری الکترواستاتیک صحبت کنیم. به طور کلی در مورد پودرها باید به مواردی همچون رطوبت، دما و … توجه داشت. در مورد دما باید به این موضوع توجه کرد که در هنگام نگهداری پودر را در دمای زیاد قرار نداد؛ علت آن هم این است که باعث میشود یک سری فعل و انفعالات شیمیایی در رنگ رخ دهد. در این حالت باعث میشود که رنگ کیفیت خود را نسبت به حالت قبلی از دست دهد.

رنگ پودری الکترو استاتیک با تکنولوژی نانو که بالاترین کیفیت را در حوزه رنگ های صنعتی دارد واقعا برای مباحثی در مورد ضد خوردگی بودن و در محیط هایی که مواد شیمیایی به عنوان معضل مهمی مطرح می باشند ، حرف زیادی برای گفتن دارد.

این رنگ های پودری الکترواستاتیک به صورت عمده و در کارتن های 50 کیلویی که در هر کدام کیسه های 20 کیلویی و ده کیلویی و همین طور کیسه های 25 کیلویی هستند به فروش می رسد که اگر در زمان کوتاه مدت قرار نیست استفاده بشوند شرایط نگهداری آن ها در کارتن و در یک دمای معتدل مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید :   بزرگترین کارخانه تولیدی رنگ صنعتی در ایران

رنگ پودری الکترواستاتیک و شرایط نگهداری آن
مورد بعدی مربوط به رطوبت میشود. رنگ پودری زمانی که در معرض رطوبت و نم قرار میگیرد در وهله اول با گرفتن آب به خود کلوخه میشود.
این کلوخه شدن باعث میشود که در هنگام رنگ کردن افراد دچار مشکل شوند.
این کلوخه مخصوصا موجب بسته شدن مجاری تفنگ مخصوص رنگ کاری این نوع رنگ میگردند و در نتیجه باعث میشوند کار به درستی صورت نگیرد.
پس شرایط نگهداری رنگ پودری استاتیک بسیار مهم است چون امکان دارد بر روی بار الکتریکی نیز تاثیر بگذارد.

مرجع فروش رنگ پودری الکترواستاتیک ارزان

رنگ پودری الکترواستاتیک ارزان

بازار پخش رنگ پودری الکترواستاتیک ارزان به عنوان یکی از رنگ های صنعتی مهم در بازار ایران جایگاه مناسبی یافته است و خریداران عمده رنگ صنعتی برای کارهای تولید رنگ و یا بازرگانی صادراتی رنگ صنعتی ؛ رنگ پودری الکترواستاتیک به عنوان یکی از گزینه های اصلی آن ها محسوب می گردد.

از طرفی گسترش شرکت ها و واحد های ارائه کننده خدمات رنگ پودری الکترو استاتیک در شهر های صنعتی اطراف تهران از جمله شهرک صنعتی چاردانگه در غرب تهران و شهرک صنعتی خرمدشت در شرق تهران موجب رونق بیش از پیش بازار پخش رنگ پودری الکترو استاتیک ارزان قیمت گردیده است.

مرجع فروش رنگ پودری الکترواستاتیک ارزان
همانطور که به آن اشاره شد فروشگاه ترنج توزیع کننده رنگ پودری الکترواستاتیک ارزان است. شما میتوانید از ما به صورت عمده برای فروشگاه خود خرید کنید. قطعا زمانی که برای فروشگاه خود به دنبال یک مرکز پخش رنگ الکترواستاتیک هستید کیفیت و قیمت بسیار مهم است. شما میتوانید هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک فروشگاه ترنج را با جاهای دیگر مقایسه کنید و با خیال راحت از این بابت از ما خرید کنید. همچنین به صورت خرید در حجم کمتر نیز میتوانید به فروشگاه ما مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید :   مروري دقيق و جامع بر لیست قیمت رنگ روناس

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما