رنگ آمیزی با قلم نقاشی پنگوئن

فروش قلم پنگوئن

اندازه قلم نقاشی پنگوئن

اندازه قلم نقاشی متفاوت است و در دو اندازه 414 و 515 عرضه مي شود و شما مي توانيد با قلم نقاشی پنگوئن سطح بزرگ تري را رنگ آميزي كنيد و به موازات اين كارايي، براي رنگ آميزي سطوح كوچك كارايي لازم را ندارد.

قلم نقاشی پنگوئن يكي از بهترين قلم موهاي نقاشي و رنگ آميزي است كه بسياري از نقاش ها و پيمانكاران نقاشي مي توانند از آن استفاده كنند. هر چقدر كه اندازه اين قلم مو بزرگ باشد به همان اندازه جا دست دارد و شما مي توانيد به راحتي سطوح مورد نظر خود را رنگ آميزي كنيد.

قلم موي 515 نسبت به اندازه قبلي بزرگ تر بوده و شما مي توانيد با آن به راحتي نقاشي و رنگ آميزي كنيد.

موهاي با كيفيت قلم نقاشی پنگوئن

موهاي اين قلم مو به گونه اي است كه هرگز نمي ريزد و شما مي توانيد خيلي راحت با آن نقاشي كنيد. ساير قلم موها موجود در بازار بي كيفيت يا كم كيفيت بوده و بعد از مدتي موهاي آن مي ريزد. اين چنين قلم موهايي چندان مناسب نيستند و بعد از مدتي از كاركردن با آن ها خسته خواهيد شد.

هر چقدر كه موهاي قلم نقاشی با كيفيت باشد به همان اندازه مي توانيد راحت تر و به مدت زمان طولاني نقاشي و رنگ آميزي كنيد.

محل فروش قلم نقاشی پنگوئن

 

خرید قلم پنگوئن
اندازه قلم نقاشی پنگوئن براي نقاشي هر نوع سطحي مناسب است

شما مي توانيد از مغازه هاي رنگ و ابزار محل سكونت خودتان، قلم نقاشی پنگوئن را تهيه كنيد. در صورتي كه در محل شما نمايندگي يا شعبه يكي از شركت هاي رنگ سازي وجود داشته باشد مي توانيد با مراجعه به نمايندگي يا شعبه ، قلم نقاشی پنگوئن را خريداري كنيد.

قيمت قلم نقاشی پنگوئن

توزیع ارزان قلم پنگوئن

قيمت اين محصول در فروشگاه هاي آنلاين رنگ و ابزار، ترب، ديجي كالا، ابزار شاپ يا هر فروشگاه آنلاين ديگري متفاوت است و شما مي توانيد هر محصولي را كه قيمت آن به نظر شما منطقي است را خريداري كنيد.
مشخصات
قطر: 50 ميلي متر
طول: 280 ميلي متر
بازه قطر قلم
40 – 60 ميلي متر
شكل مقطع
مستطيل

نتيجه گيري

قلم نقاشی پنگوئن يكي از بهترين و شناخته شده ترين ابزارهاي نقاشان و رنگ كاران ساختماني و صنعتي است كه اكثر پيمانكاران از آن استفاده مي كنند و به قدري با كيفيت است كه اكثر نقاشان و پيمانكاران ساختماني ترجيح مي دهند كه با اين قلم مو سطوح مورد نظر را رنگ آميزي كنند. شما مي توانيد آن را از فروشگاه رنگ و ابزار محل خود تهيه كنيد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.