قیمت رنگ عایق استخری

رنگ عایق استخری از جمله رنگ های ضد رطوبت و ضد نم قوی می باشد که با قدرت زیادی که از خود حتی در بحرانی ترین سطوح نم زده نشان داده است، محبوبیت روز افزونی یافته است. این رنگ عایق استخری با ضخامت بالایی که توسط خودش و  پرایمر زیر کارش بر روی سطح سیمانی دیواره و کف استخر ایجاد می نماید ، در دسته رنگ های اپوکسی استخر قرار می گیرد و در عین حال با قیمت بسیار مناسب تری در حدود یک دوم قیمت نهایی و با سهولت اجرا توسط نقاشان غیر ماهر نیز قابل انجام است.

آنچه درباره رنگ استخری نمی‌دانستید

رنگ استخری بر پایه رزین‌های حلال است و به دلیل همین ویژگی استحکام، کیفیت و پوشانندگی بالایی دارد. رنگ‌های استخری از جمله رنگ استخری روغنی می‌توانند دمای بالایی را نیز تحمل کنند.

مهم‌ترین دلیل دیگری که باعث شده از این رنگ برای رنگ‌های استخری استفاده شود، قابلیت شستشو این رنگ‌ها است. برای رنگ کردن استخر می‌توان از ابزارهای متفاوتی از جمله قلمو و غلطک استفاده کرد. همانطور که می‌دانید آب زمانی که برای مدتی ساکن باشد دچار بوی بد و جلبک می‌شود،

هزینه تمیز کردن استخر نیز در این مواقع بسیار زیاد است به همین دلیل باید راه حل دیگری برای این موضوع در نظر گرفت.

رنگ‌های استخری همگی قابلیت ضد جلبک و ضد بو دارند در نتیجه می‌توانند استخر شما را در برابر هر گونه موجود زنده محافظت کند.

برای خرید این رنگ‌ها می‌توانید سفارش خود را از طریق سایت رنگ ترنج ثبت کنید.

رنگ استخری

رنگ استخری در بسیاری از کارخانه‌ها تولید و به فروش می‌رسد اما همه کارخانه‌ها نمی‌توانند بهترین و مرغوب‌ترین رنگ را برای استخرها با ویژگی‌هایی که در بالا گفته شد تهیه و تولید کند. در این میان یکی از بهترین کارخانه‌های عرضه رنگ استخری، مجموعه رنگ ترنج است.

بیشتر بخوانید :   خرید جدیدترین رنگ استخری روغنی

کارخانه ترنج از جمله بهترین تولیدکنندگان رنگ‌های ساختمانی، صنعتی و استخری است. این مجموعه نه تنها کیفیتی عالی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد بلکه رنگ‌ها را به صورت عمده و با بهترین قیمت به فروش می‌رساند به همین دلیل است که توانسته در بازارهای داخلی و بازارهای خارجی رنگ به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

شما می‌توانید این رنگ‌ها را به تعداد زیاد و عمده برای فروشگاه خود تهیه کنید و در انبار نگه‌داری کنید. برای خرید انواع رنگ‌های استخری کافی است به سایت مجموعه ترنج مراجعه کنید و سفارش را به صورت آنلاین ثبت کنید. همچنین با تماس گرفتن با کارشناسان فروش این مجموعه می‌توانی سفارشات خود را نهایی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما