خرید اینترنتی روغن الیف

خرید اینترنتی روغن الیف

 

روغن الیف محصولی بر پایه رزین اکریلیک بوده که برای استفاده روی سطوح مختلف داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. به منظور خرید اینترنتی روغن الیف و به صورت عمده، می توان به سایت ترنج مراجعه کرده و خرید خود را ثبت سفارش کرد. از این روغن برای اصلاح و آماده سازی سطوح، قبل از رنگ آمیزی استفاده می شود.
خرید اینترنتی روغن الیف به صورت غیر حضوری و در مجموعه ترنج امکان پذیر می باشد. استفاده از روغن الیف روی سطوح، باعث نفوذ آن به عمق سطح شده و سطح را یکنواخت و لکه گیری می کند. از این نوع روغن روی سطوح چوبی و گچی استفاده می شود و کاربرد آن روی این سطوح باعث پایداری و اشباع آنها می شود.

 

خرید اینترنتی روغن الیف و خصوصیات آن


خرید اینترنتی روغن الیف و خصوصیات آن

برای رنگ آمیزی دیوارهای ساختمانی که تازه گچکاری شده، بهتر است از روغن الیف قبل از رنگ استفاده کرد. چرا که عدم استفاده از این روغن به دلیل کشش زیاد گچ، میزان مصرف رنگ زیاد می شود. بنابراین استفاده از روغن الیف به عنوان زیر کار رنگ، باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

 

علاوه بر زیرکار، می توان از روغن الیف برای ساخت بتونه روغنی نیز استفاده کرد. برای این کار بایستی مقدار معینی از خاک بتونه، روغن الیف، رنگ روغنی، تینر روغنی و آب را با هم ترکیب کرد. استفاده از این نوع بتونه باعث پر کردن درزها و ترک های موجود روی دیوارهای ساختمان شده و سطحی هموار و یکنواخت به وجود آورد.

 

در ترکیب و تهیه بتونه روغنی بایستی مهارت کافی داشت. چرا که در صورت استفاده زیاد یا کم از هر کدام از مواد تشکیل دهنده بتونه، نمی توان از آن به درستی استفاده کرد. برای مثال در صورت استفاده زیاد از تینر روغنی باعث دوام کم بتونه و یا استفاده زیاد از روغن الیف، باعث چسبندگی بیش از حد بتونه می شود.

خرید اینترنتی روغن الیف

روغن الیف به عنوان یک پرایمر شفاف بوده که استفاده از تینر برای رقیق کردن آن باعث استحکام بیشتر سطح مورد نظر و چسبندگی بین لایه ها می شود. در واقع زمانی که از این روغن برای سطوح مختلف استفاده می شود، ذرات سطح به یکدیگر چسبیده و فضاهای خالی سطح پر می شود.
میزان استفاده از یک لیتر روغن الیف، حدود 10 تا 12 متر مربع یک سطح می باشد. اما این میزان تغییر پذیر بوده و با توجه به شرایط محیطی فضای مورد نظر، وسیله مورد استفاده برای پوشش دهی، نوع سطح و میزان ضخامت روغن الیف تعیین می شود.
برای خرید اینترنتی روغن الیف و همچنین به صورت عمده، بایستی به شرایط نگهداری این محصول و شرایط انبارداری آن دقت کرد. روغن الیف بایستی در فضای خنک و خشک نگهداری شود و همچنین به دور از تابش مستقیم نور خورشید باشد. همچنین این روغن اشتعال پذیر است، بنابراین باید دور از حرارت مستقیم و آتش قرار گیرد.

بهترین زمان استفاده از این محصول حدود 30 ماه می باشد. برای استفاده از روغن الیف به صورت زیر کار رنگ یا استفاده در بتونه، بایستی محل مورد نظر، دارای تهویه مناسب باشد. همچنین قبل از استفاده از این روغن، سطح مورد نظر تمیز و به دور از هر گونه آلودگی باشد و بتونه کاری های لازم انجام شود.

بهترین روش کاربرد این محصول به عنوان زیرکار، استفاده از قلمو است. باید در نظر داشت که پس از خشک شدن کامل روغن الیف، سطح مورد نظر رنگ آمیزی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.