خرید جدیدترین رنگ استخری روغنی

موارد استفاده رنگ استخری روغنی

موارد استفاده رنگ استخری روغنی
رنگ آمیزی سطح داخل استخرهای عمومی یا صنعتی با استفاده از رنگ‌های عادی مقدور نیست. برای این کار لازم است از رنگ‌های مخصوصی استفاده شود که به طور ویژه برای همین موارد تولید شده‌اند و خاصیت اصلی آن‌ها، ایجاد سطوحی بسیار مقاوم و آب بندی شده در داخل این استخرها می‌باشد.

از جمله بهترین محصولات برای رنگ آمیزی استخرها، رنگ استخری روغنی است. تشخیص رنگ استخری درجه یک، از جمله مهم‌ترین مواردی است که باید در نظر داشته باشید؛ چرا که بهترین رنگ استخری باید مقاومتی بسیار بالا داشته باشد و علاوه بر آن در برابر هر گونه عاملی که باعث ورود آسیب به سطوح رنگ آمیزی شده با آن می‌شود، قوی عمل کند.

رنگ استخری روغنی با آب بندی قوی سطوح داخلی استخرها و پوشاندن و پر کردن هر گونه ترک و شکاف مویی در کف، یک سطح کاملا یکپارچه و صیقلی را برای استخرها به وجود می‌آورد

که در برابر رطوبت دائمی استخرها و حجم آب بسیار زیادی که داخل آن‌ها وجود دارد، به شکل کاملا مقاوم عمل می‌کنند.

باید توجه داشته باشید که از رنگ استخری روغنی در موارد درست استفاده کنید؛ چرا که انواع رنگ‌های استخری با توجه به فرمولاسیون خاصی که دارند، برای رنگ آمیزی نوع خاصی از استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرند. بهتر است از رنگ‌های استخری روغنی برای رنگ آمیزی استخرهای سیمانی استفاده نکنید؛ چرا که جلوه به وجود آمده برای استخرهای سیمانی با بکارگیری این رنگ، بسیار ناپسند خواهد بود و نتیجه رنگ آمیزی به شکلی که انتظار می‌رود پیش نخواهد رفت. رنگ‌های استخری روغنی کاملا مقاوم بوده و خاصیت ضد باکتریال و ضد جلبک دارند.

بیشتر بخوانید :   قیمت هر کیلو رنگ استخری

تولیدات انواع رنگ استخری روغنی

تولیدات انواع رنگ استخری روغنی
بازار رنگ استخری همیشه داغ بوده است و با توجه به افزایش نیاز به این رنگ‌ها در چندین سال اخیر، افراد سودجو رفته رفته محصولات خود را وارد بازار کرده و با قیمتی بالا و کیفیتی نا مرغوب، در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌دهند.

مرکز ترنج که از مراکز فعال در زمینه تولید انواع رنگ‌های استخری، صنعتی و ساختمانی با کیفیتی بالا و کاملا درجه یک می‌باشد، بهترین و با کیفیت‌ترین رنگ‌های استخری را با قیمتی منصفانه و در حد عمده عرضه می‌نماید. هر یک از افراد می‌توانند با برقراری تماس با مشاوران این مرکز معتبر، اطلاعات کامل در باب روش خرید بهترین رنگ‌های استخری از این مرکز معتبر را دریافت نمایند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما