خرید رنگ روغنی براق روناس

معرفی انواع رنگ روغنی براق روناس

رنگ روغنی براق روناس

رنگ روغنی براق روناس بر پایه رزین‌های آلکیدی است این رنگ‌های روغنی به سه دسته متفاوت از جمله رنگ روغنی براق، رنگ روغنی مات و رنگ روغنی نیمه براق تقسیم می‌شود. رنگ‌های براق روغنی برخلاف رنگ‌های روغنی مات قابل شستشو هستند؛ در نتیجه می‌توان از آن در سطوح مختلفی از جمله گچ، سیمان، درب‌ها و … استفاده کرد.

این نوع رنگ قدرت پوشانندگی بسیار خوب، انعطاف پذیری زیاد، درخشندگی بالا، مقاوم در برابر نور خورشید، حلال در تینر روغنی، مقاوم در برابر شوینده‌های خانگی و … دارد. برای استفاده از این رنگ محل را عاری از هر گونه چربی و کثیفی کنید.

اگر سطح شما دارای پوسیدگی است بهتر است از سمباده برای همواره کردن آن استفاده کنید. برای خرید رنگ روغنی به صورت عمده از رنگ ترنچ کمک بگیرید.
رنگ های روغنی براق روناس به عنوان لایه میانی و رنگ رویه برای رنگ آمیزی سطوح آهنی،چوبی،گچی و سیمانی در بخش های مختلف قاب و چارچوب درب و پنجره و همچنین نرده های محوطه فلزی ساختمان و صنایع گوناگون کاربرد بسیار زیادی دارد.

همینطور در محیط های صنعتی با عوامل خورنده ملایم کاربرد وسیعی دارند. از انواع آسترهای آلکیدی و ضد زنگ های روغنی می توان به عنوان آستر و زیرکار برای این رنگ استفاده نمود. در مواردی می توان ضد زنگ اپوکسی نرا یز برای زیرسازی این رنگ به کار برد.

بیشتر بخوانید :   نمایندگی رنگ جدولی ماندگار با قیمت استثنایی

فروش رنگ روغنی براق روناس

رنگ روغنی براق روناس کاربردهای زیادی دارد ؛ در نتیجه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت‌ها و کارخانه‌های زیادی به دلیل اهمیت این رنگ، اقدام به فروش رنگ روغنی کرده‌اند.

اما یکی از بهترین شرکت‌ها برای خرید رنگ روغنی، بدون شک رنگ ترنج است. این مجموعه با تولید و توزیع بهترین رنگ‌های ساختمانی و صنعتی یکی از اولین‌ها در ایران و حوزه صادرات رنگ از انواع رنگ های آلکیدی و اپوکسی و ضد زنگ اپوکسی  است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.