خرید عمده رنگ نانو الوان آب گریز با پوشش فوق العاده

رنگ نانو الوان آب گریز چیست؟

رنگ نانو ضد الوان پوشش عالی
رنگ نانو الوان آب گریز دارای ویژگی آب گریزی و مقاومت در برابر حرارت است.

رنگ نانو الوان آب گریز جز دسته رنگ هایی است که با استفاده از دانش نانو تکنولوژی تولید شده اند. از جمله مواد به کار رفته در رنگ نانو الوان آب گریز می توان به رزین اکریلیک و نانو کامپوزیت اشاره کرد که این مواد جز عایق ترین مواد در سطح دنیا محسوب می شوند. رزین اکریلیک و نانو کامپوزیت به کار رفته در رنگ نانو الوان آب گریز سبب ایجاد ویژگی آب گریزی و مقاومت در برابر حرارت و رطوبت می گردند.

اما این که چطور این رنگ سبب ایجاد مقاومت در برابر حرارت می گردد باید بگوییم که نانو کامپوزیت های موجود در ساختار این رنگ سبب ایجاد تونل هایی با اندازه های کوچک در حد نانو می گردد و این امر سبب می شود تا مولکول های هوا در این تونل ها به دام بیفتد و زنگ اعمال شده از این طریق مانع انتقال حرارت می گردد. ضمن این که با استفاده از رنگ نانو الوان آب گریز مقاومت سطح مورد نظر را در برابر اشعه یو وی بالا برد.

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این رنگ و کیفیت بسیار بالای، مورد توجه مصرف کنند قرار گرفته است و میزان تولید آن در سال به چیزی حدود 5 تن رسیده است.

با استفاده از این رنگ روی سطح مورد نظر پوشش محافظتی ایجاد می شود و به خوبی از سطح مراقبت مورد نظر مراقبت می کند. این رنگ برای رقیق شدن به آب نیاز دارد و می توانید از آن روی سطوح مختلف چه رنگ شده و چه رنگ نشده استفاده کرد. از آنجائیکه این محصول بر پایه آب است، کاملا با محیط زیست سازگار است و آلودگی را ایجاد نمی کند.

بیشتر بخوانید :   لیست مراکز تولید عمده رنگهای صنعتی و ساختمانی

از ویژگی های رنگ نانو الوان آب گریز

رنگ نانو ضد الوان با پوشش عالی

از مهمترین ویژگی های این رنگ مقاومت زیاد در برابر نور خورشید، تغییرات شدید آب و هوایی مانند سرما و گرما می باشد.
این رنگ تک جزئی است و با استفاده از هر گونه وسیله ای مانند غلتک، اسپری و قلمو قابل استفاده روی سطح است.
این رنگ نیازی به حلال ندارد و با آب رقیق می شود.
روی کلیه سطوح فلزی و غیر فلزی قابل استفاده است و از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است.
در نمای خارجی ساختمان می تواند مورد استفاده قرار گیرد و به عنوان عایق رطوبتی حرارتی عمل کند.
این رنگ در ضد باکتری و قارچ می باشد.

خرید رنگ نانو الوان آب گریز

جهت خرید عمده رنگ نانو الوان آب گریز با پوشش فوق العاده می توانید سفارش خود را در سایت ترنج ثبت نمایید. ضمن این که همکاران ما در این سایت آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما هستند و مشاوره لازم را به صورت رایگان به شما خواهند داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.