رنگ روغنی نیمه براق نانو چه خصوصیاتی دارد؟

از رنگ روغنی نیمه براق نانو چه می‌دانید؟

از رنگ روغنی نیمه براق نانو چه می‌دانید؟
رنگ روغنی از رنگ های بسیار کاربردی است که از سال های گذشته تا کنون مورد استفاده بوده است.

ترکیب رنگ روغنی در حال حاضر شیمیایی می باشد و دارای دوام بالایی در مقابل انواع عوامل محیطی می باشد. رنگ روغنی از انواع مختلفی تشکیل یافته است مانند رنگ روغنی مات، براق، نیمه براق، کدر که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند مثلا نوع مات دارای درخشش کمی هستند و معمولا در زیر رنگ ها استفاده می شوند.

رنگ روغنی روشن به عنوان روشن کننده استفاده می شود رنگ روغنی براق و نیمه براق نسبت به انواع دیگر دارای روغن بیشتری است و مقاومت بیشتری در برابر نور خورشید دارد. مهمترین رنگ روغنی دارای پایه رزین آلکیدی است که حلال آن تینر می باشد.

رنگ روغنی نیمه براق نانو یکی از این نوع رنگ های روغنی است که پایه آلکیدی دارد و حاوی نانو ذارت است می باشد که اثرات رنگ را دو چندان می کند. نانو ذرات در رنگ روغنی نیمه براق نانو نانو موجب افزایش مقاومت این رنگ در برابر عوامل محیطی می‌شود. رنگ های نسل جدید به وبی جایگاه خود را پیدا کرده اند.

برتری های رنگ روغنی نیمه براق نانو

از مهم ترین برتری های رنگ آلکیدی نانو نیمه براق می‌توان به دوام بالای آن و پوشانندگی خوب و همچنین ماندگاری زیاد آن نام برد که آیتم عالی برای نقاشی درب ها و پنجره های ساختمان محسوب می گردد. علاوه بر آن این رنگ به جهت براق بودن درخشش زیاد تری را به فضا می دهد زیرا این رنگ توان انعکاس نور را دارد و تلالو محیط را چندین برابر می کند.از دیگر مزیت های رنگ روغنی نیمه براق نانو می توان به موارد زیر را نام برد:
• امکان شستشوی بالایی دارد.
• پاک شدن لکه از روی آن آسان است
• سطوح یک دست و زیبا با زیرسازی مناسب توسط نقاش به راحتی قابل دستیابی است.
• رنگ آلکیدی نیمه براق نانو محیط را بزرگتر نشان می دهد
• ماندگاری بالایی دارد و خیلی دیر زرد می شود.

بیشتر بخوانید :   محل توزیع رنگ نمای ساختمان

خرید رنگ روغنی نیمه براق نانو به قیمت درب کارخانه

خرید رنگ روغنی نیمه براق نانو به قیمت درب کارخانه
محصولات صنعت رنگ که شامل انواع رنگ ها با جنس های مختلف می باشد از طریق نمایندگی و فروشگاه های این صنعت به فروش می رسد. خرید این محصول می تواند به صورت خرده و یا عمده باشد.

رنگ روغنی یکی از پرکاربردترین رنگها در صنایع و ساختمان سازی است و امروزه با پیشرفت تکنولوژی رنگ روغنی نانو هم وارد بازار شده است که توسط عرضه مستقیم از درب کارخانه با قیمت مناسب تری به فروش می رسد. ب

رخی نمایندگی ها این محصول را با قیمت عمده و به صورت تخفیف دار به دست مشتری می‌رسانند. برای خرید این محصول می توانید رنگ روغنی را به صورت حضوری و یا اینترنتی خرید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما