رنگ فوری اتومبیلی 1057 خوش کحالی | مشخصات فنی | خرید ارزان

مشخصات رنگ فوری اتومبیلی 1057 خوش کحالی

مشخصات رنگ فوری اتومبیلی 1057 خوش کحالی

رنگ فوری اتومبیلی 1057 خوش کحالی یک انتخاب مناسب برای زمان هایی است که قصد دارید تمامی جزئیات را با استفاده از یک رنگ فوری اتومبیل در کوتاه ترین زمان بپوشانید. این رنگ بر پایه رزین های آلکیدی و همچنین نیترات سلولزی تهیه شده است و از این رو در برابر اشعه خورشید یا UV، بسیار مقاوم می باشد.

رنگ فوری اتومبیلی 1057 خوش کحالی دارای براقیت بالا و پوشش دهی در سطح عالی است و در کمترین زمان می توانید ثبات را بر روی اتومبیل مشاهده کنید. یکی دیگر از مزایای این رنگ فوری اتومبیل سازگار بودن آن با انواع شرایط جوی در ایران است.

در واقع رنگ های فوری به صورت کلی از دسته رنگ ها با نام زنجیره روغن کوتاه جای می گیرند و به اصطلاح سریع خشک می باشند و در معرض هوا به راحتی خشک می شوند .

چرا که افزودنی های خاصی که باعث خشک شدن زودتر رنگ در مجاورت ها می شوند؛ در آن ها به کار رفته البته خود نیتروسلولزی که در این رنگ ها استفاده می شود؛ مهم ترین عاکل سریع خشک بودن آن هاست.
این رنگ با اجرای آسان می تواند سطوح فلزی و یا غیر فلزی اتومبیل را بپوشاند و از این رو به عنوان یک رنگ تعمیراتی اتومبیل کاربرد زیادی در صنعت ماشین آلات دارد. رنگ فوری اتومبیلی 1057 خوش کحالی به عنوان یک آستر پوششی عمل کرده و دوام و ماندگاری بالای آن باعث شده تا همواره مورد توجه مشتریان رنگ فوری اتومبیل قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید :   شرکت رنگ نسوز سیلیکونی آرافام

رنگ فوری اتومبیلی 1057 خوش کحالی

هیچگونه تغییر رنگ و یا کدر شدن در هنگام ثابت شدن این رنگ بر روی ماشین آلات مشاهده نشده و از این رو بسیار مقاوم عمل می کند.

این رنگ اتومبیل در انواع رنگ در اختیار مشتریان قرار می گیرد که چه به صورت عمده و یا چه به صورت قالبی در فروشگاه های مربوطه به فروش می رسد. در ادامه به نکاتی که باید در هنگام مصرف این رنگ به کار ببرید صحبت خواهیم کرد.

چگونه باید رنگ فوری اتومبیلی 1057 خوش کحالی را خرید و مصرف کنیم؟

چگونه باید رنگ فوری اتومبیلی 1057 خوش کحالی را خرید و مصرف کنیم؟

این رنگها بر پایه رزین نیتروسلولز،الکید و از با کیفیت ترین متریال ها ( رنگدانه-رزین – اددتیو ها ) ضمن توجه به وضعیت آب و هوایی گوناگون ساخته شده و از ویژگی های مناسبی من جمله سرعت خشک شدن بالا، سختی و انعطاف ،سنباده خوری راحت و به لایه زیرین با بهترین شکل می چسبند،

رنگ خوش کحالی یکی از نام های آشنا در صنعت رنگ سازی است و از این رو زمانی که قصد دارید رنگی را از این برند خریداری کنید قطعا به ترکیب و جنس آن ایمان داشته باشید.

نکاتی را باید در هنگام اجرای این رنگ فوری اتومبیل رعایت کنید که به شرح زیر است:
• ابتدا رنگ را به خوبی هم می زنند تا ترکیب یکنواختی مشاهده شود نسبت اختلاط این رنگ ها بسته به غلظت مورد نظر با تینر تعیین می گردد.
• در اکثر موارد این نسبت اختلاط چندان زیاد نیست و ترجیحا مقدار خیلی کمی به آن تینر اضافه کنید در بعضی موارد نیاز است بیشتر اضافه شود 100 قسمت رنگ 50 قسمت تینر را با آن را رقیق کنید
• در نهایت بر روی یک سطح بدون چربی، گرد و غبار و روغن اجرا نمایید
دقت کنید برای بهبود نتیجه بهتر است که این کار را در دمای 25 درجه سانتی گراد انجام دهید.

بیشتر بخوانید :   قیمت زینک ریچ اپوکسی روناس بسته بندی در بازار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.