رنگ نیم پلاستیک درجه 1پارس بهار آستری برای رنگ ها

رنگ نیم پلاستیک درجه 1 پارس بهار پوشرنگی برای انواع سطوح

 

رنگ نیم پلاستیک درجه 1 پارس بهار پوشرنگی برای انواع سطوح
رنگ نیم پلاستیک درجه 1 پارس بهار نوعی از رنگ پلاستیک است که پایه رزین پلی وینیل استات دارد و دارای دو درجه از نظر کیفیت می باشد که درجه یک پارس بهار یکی از این دو مورد است. حلال رنگ نیم پلاستیک درجه 1 پارس بهار آب است و به سرعت خشک می گردد.

زمانی که خشک می شود یک لایه مقاوم و یک دست روی سطح ایجاد می گردد. به هنگام خرید پوشرنگ های پلاستیکی مانند رنگ نیم پلاستیک درجه 1 پارس بهار باید به ویژگی ها و کیفیت آن دقت کنید زیرا هر کدام برای قسمتی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد دیگر این رنگ نیم پلاستیک لایه رویی رنگ در داخل ساختمان استفاده نمود. رنگ نیم پلاستیک بر روی گچ پلاستیک، آجر و سیمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ پلاستیک به دو دسته تمام پلاستیک و نیمه پلاستیک تقسیم می شود که نوع کامل آن قابل شستشو می باشد ولی نوع نیمه نمی تواند کاملا شسته شود و به همین دلیل در مکان هایی دور از دسترس مانند سقف استفاده می شود که نیاز به تمیز کردن نداشته باشد.

عمده فروشی رنگ نیم پلاستیک درجه 1 پارس بهار

عمده فروشی رنگ نیم پلاستیک درجه 1 پارس بهار

فروش رنگ نیم پلاستیک پارس بهار به صورت عمده در نمایندگی ها و نمایشگاه هایی که این محصول را به قیمت درب کارخانه عرضه می کنند، صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید :   نمایندگی فروش رنگ کاپارول در تهران چه مزايايي براي خريداران ايراني خواهد داشت؟

برای خرید از این مجموعه ها کافی است اطلاعات لازم را برای فروش عمده این محصول جستجو نمایید تا مراکز فروش این محصول را بدست بیاورید. خرید عمده همراه با قیمت پایین تر برای مشتریانی که نیاز به حجم بالایی از این رنگ را دارند بسیار مقرون به صرفه می باشد. بهترین محصولات صنعت رنگ در نمایندگی های رسمی و مراکز وابسته به کارخانه های تولید کننده عرضه می گردد و قیمت این محصولات بسیار مناسب و زیر نظر این صنف می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.