سفارش خرید مادر رنگ اکریلیک یشمی نیو کالر

سفارش خرید مادر رنگ اکریلیک یشمی نیو کالر

یکی از محصولاتی که در مجموعه ترنج به فروش می رسد، مادر رنگ اکرلیک نیوکالر است.

به منظور سفارش خرید مادر رنگ اکریلیک یشمی نیو کالر، می توانید به سایت ترنج مراجعه کرده و این محصول را به صورت عمده ثبت سفارش کنید.

این محصول در حجم ها و اندازه های مختلف در این مجموعه به فروش می رسد.
رنگ های اکریلیک تولید شده توسط کارخانه های مختلف، اکثرا به رنگ سفید است. اما با ساخت مادر رنگ ها، نقاشان می توانند رنگ های متنوعی با توجه به سلیقه مشتری تهیه کنند.
مادر رنگ اکریلیک یشمی نیو کالر را به دلیل کیفیت مناسب آن، می توان به صورت خالص استفاده کرد.

همچنین می توان آن را با سایر رنگ های اکریلیک ترکیب کرده و به عنوان رنگ جدید استفاده کرد.

سفارش خرید مادر رنگ اکریلیک یشمی نیو کالر و ویژگی های آن

سفارش خرید مادر رنگ اکریلیک یشمی نیو کالر و ویژگی های آن

مادر رنگ اکریلیک یشمی نیو کالر، از رزین اکرلیک تولید شده و می توان از آن بر روی سطوح مختلف مانند فلز، چوب، سفال، مصالح ساختمانی و… استفاده کرد. این رنگ با پایه آب میتواند با انواع رنگ های اکریلیک مخلوط شده و ترکیب رنگ جدیدی را به وجود آورد.

برای سفارش خرید مادر رنگ اکریلیک یشمی نیو کالر، بایستی به این نکته دقت کرد که این رنگ به عنوان رنگ ساختمانی و دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرد.

بعد از آن که این رنگ کاملا خشک شد، نسبت به آب مقاوم بوده و در برخورد با آب از بین نمی رود.
رنگ یشمی در مادر رنگ های نیو کالر، به عنوان رنگ خاص و منحصر به فرد شناخته می شود.

بیشتر بخوانید :   عوامل موثر قیمت رنگ روغنی سیما رنگ در بازار ايران

شرکت رنگ سازی نیو کالر، با در نظر گرفتن سلیقه های مختلف، اقدام به ساخت این گونه رنگ های خاص کرده است. این رنگ ها به دلیل پایه آب، کاملا سازگار با محیط زیست می باشد.

سفارش خرید مادر رنگ اکریلیک یشمی نیو کالر

سفارش خرید مادر رنگ اکریلیک یشمی نیو کالر

مادر رنگ اکریلیک یشمی نیو کالر، در ترکیب با رنگ های دیگر بر روی دیوار و یا سطوح مختلف، ظاهری زیبا و فضایی جذاب به وجود می آورد. این رنگ ها فاقد بو بوده و می تواند جایگزین مناسبی برای رنگ های روغنی باشد.
همچنین برای خرید رنگ های مختلف و سفارش خرید مادر رنگ اکریلیک یشمی نیو کالر، با توجه کرد که این نوع رنگ دارای کاربری آسان و راحتی بوده و می توان با استفاده از غلتک، قلم مو و پیستوله این رنگ را بر روی سطوح مختلف اجرا کرد.
علاوه بر این، این مادر رنگ ها با مقاومت مناسبی که در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف داشته و همچنین عدم تغییر رنگ در مقابل نور خورشید، می توان از آن در داخل و یا خارج ساختمان استفاده کرد.
این رنگ با ظاهری ابریشمی و زیبایی که به وجود می آورد، می تواند برای سطوح مختلف فلزی، قاب ها، فرفوژه ها، مجسمه های رزینی و پلی استر و… مورد استفاده قرار گیرد.

از دیگر ویژگی های مادر رنگ اکریلیک یشمی نیو کالر می توان به پوشانندگی بالا، سرعت در خشک شدن، تنوع رنگی بالا و… اشاره کرد. این رنگ های به دلیل بدون بو بودن در فضاهای باز و بسته قابل اجرا هستند. همچنین می توان از آن برای رنگ آمیزی روی تزئینات ساختمانی، مانند کناف نیز استفاده کرد.

با توجه به ویژگی های مناسب این نوع رنگ ها و همچنین مقاومت بالای آنها در مقابل ساییدگی و خراش، باید برای سفارش خرید مادر رنگ اکریلیک یشمی نیو کالر به این نکته توجه کرد که این نوع رنگ دارای قیمت بسیار مناسبی است.

بیشتر بخوانید :   عمده فروشی انواع رنگ پلاستیک هادی رنگ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.