رنگ ترافیکی اپوکسی ایرانی

رنگ های صنعتی دارای انواع و اقسام متنوعی می باشند که برای کاربردهای مختلف تولید و ارائه می شوند. یکی از رنگ های پرفروش و کاربردی رنگ ترافیکی اپوکسی می باشد که در خط کشی خیابانها، معابر و … استفاده زیادی دارد و امروزه شرکت های تولید کننده متعددی در کشور انواع آن را با بهترین کیفیت تولید و ارائه می نمایند.

رنگ ترافیکی اپوکسی از زمان اولین تولید آن تا کنون در بخش های مختلفی از جاده ها و کف انبار ها و سالن های تولید کارخانه ها و کف پاذکینگ های به وفور مورد استفاده قرار گرفته است. مهمترین علت این موضوع قابلیت بالای این نوع رنگ در ضخامت دهی به آن است و هرچه لازم باشد برای افزایش مقاومت مکانیکی این رنگ برای سنگین ترین تجهیزات و یا ماسین های ترابری که بخواهند روی آن حرکت کنند می توان به رنگ ترافیکی اپوکسی ضخامت داد.

شرکت رنگ ترافیکی اپوکسی ایرانی

مهمترین ویژگی رنگ ترافیکی اپوکسی

مهمترین ویژگی رنگ ترافیکی اپوکسیرنگ ترافیکی اپوکسی برای استفاده در خط کشی خیابانها، جاده های خارج از شهر، کناره های جدول و میدانها مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ دارای انواع مختلفی است که عبارتند از: رنگ ترافیکی تک جزئی سرد، رنگ ترافیکی تک جزئی گرم، رنگ ترافیکی دو جزئی سرد و رنگ ترافیکی دو جزئی گرم که هر کدام دارای ویژگی و خصوصیات متفاوتی می باشند. از مهمترین ویژگی رنگ اپوکسی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاومت بالا در برابر خوردگی و سایش دارد.
  •  چسبندگی بالایی دارد.
  • در برابر رطوبت و آب بسیار مقاوم است.
  • در برابر شرایط مختلف جوی مقاومت بالایی دارد.
  • در برابر مواد شیمیایی مقاومت زیادی دارد.
  • از دوام و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار می باشد.
بیشتر بخوانید :   مرکز فروش رنگ اپوکسی پلی آمید

رنگ ترافیکی اپوکسی با توجه به کاربرد فراوان و مزیت های زیادی که دارد، از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد و امروزه در انواع برندهای ایرانی و خارجی در کشور موحود است که هر کدام دارای کیفیت و قیمت متفاوتی می باشند.

این روزها برندهای مختلفی مشغول به تولید انواع رنگ ترافیکی اپوکسی با استفاده از بهترین متریال به وسیله تکنولوژی مدرن و جدید می باشند تا بتوانند با ارائه محصولی باکیفیت بالا رضایت مشتری را جلب نموده و فروش خود را بالاتر ببرند.

فروش ویژه رنگ ترافیکی اپوکسی با قیمت پایین

فروش ویژه رنگ ترافیکی اپوکسی با قیمت پایینفروش رنگ ترافیکی اپوکسی با قیمت پایین و مقرون به صرفه در همین سایت صورت می پذیرد. برای اطلاع از نحوه ی خرید و مشخصات کالا با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی با آن ها در ارتباط باشید.

شایان ذکر است که خرید و فروش از این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود. از مزیت های خرید از این سایت می توان به مواردی همچون صرفه جویی در وقت و هزینه، ارائه برند معتبر با کیفیت بالا، خدمات دهی مناسب و به صورت بیست و چهار ساعته، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، امکان مشاوره رایگان قبل از خرید و … اشاره نمود.

قیمت رنگ اپوکسی ترافیکی به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی نظیر کیفیت، برند و شرکت تولید کننده، نوع، حجم، نوع بسته بندی، میزان عرضه و تقاضا، نحوه خرید و فروش و … بر قیمت این محصول تأثیرگذار می باشند.

بیشتر بخوانید :   فروشنده رنگ اپوکسی لوله درجه 1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.