صادرات رنگ استخری پلیمری

ویژگی اصلی رنگ های استخری پلیمری

ویژگی اصلی رنگ های استخری پلیمری

رنگ استخری پلیمری، به عنوان یکی از رنگ های استخری محبوب و پرکاربرد در حوزه های مختلف مسکونی، ورزشی و تجاری، جهت عایق بندی و پوشش قوی و مقاوم سطوح کف و دیواره های استخر یا حوض بوده و دارای قابلیت استفاده بسیار راحت و بدون نیاز به متخصص می باشد.

این رنگ بر اساس پلیمرهای مقاوم، پودر سیلیکونی و سیمان پلیمری ساخته شده و دارای خاصیت دو جزئی می باشد. کوپل قوی و مستحکم این رنگ با سطوح بتنی و سیمانی، به دلیل پلیمر سیمانی موجود در آن، باعث چسبندگی فوق العاده قوی آن شده و با حالت ارتجاعی و کشسانی بالا، باعث عدم ترک خوردگی و شکاف سطوح بتنی یا سیمانی و همچنین، با عایق بندی و پوشش قوی منجر به ماندگاری و طول عمر بالای استخرها در برابر فشارهای هیدرواستاتیکی آب می شود.
شرکت ترنج با صادرات رنگ پلیمری به خارج از کشور و پخش عمده آن در کلیه نقاط کشور، تمامی سعی و تلاش خود را به کار بسته تا هم در هزینه های مربوط به فرسودگی یا ترمیم سازه ها یا تجهیزات صنعتی و ساختمانی صرفه جویی شده و هم با ارائه کالاهای رنگی خوب به صورت عمده با نازلترین و مناسب ترین، باعث افزایش ماندگاری و کیفیت آن ها شده است.

مزایای رنگ استخری پلیمری

مزایای رنگ استخری پلیمری
1. دارای حالت ارتجاعی و کشسانی بالا در مقابل فشارهای هیدرواستاتیکی آب
2. دارای مقاومت مکانیکی بالا در برابر سایش، خراش و ضربه
3. دارای قیمت مناسب فروش عمده توسط شرکت ترنج
4. عایق بندی و ایزوله قوی بافت کف بتنی یا سیمانی استخر یا حوض
5. دارای قابلیت استفاده آسان و راحت
6. مقرون به صرفه تر نسبت به روش های سنتی مانند ایزوگام
7. عاری از هرگونه بوی بد یا ترکیب تند و مضر و سازگار با محیط زیست

بیشتر بخوانید :   رنگ استخری آبی در دماوند

قیمت رنگ استخری صادراتی پلیمری

شماتیکی از استخر حاوی پوشش رنگ استخری پلیمری
با توجه به وضعیت قیمت ارز در ایران، امروزه قیمت رنگ استخری صادراتی پلیمری برای عرضه در بازار های کشورهای همسایه و کشورهای خاورمیانه قیمت بسیار مناسب و به صرفه ای را برای تجار و بازارگانان ایرانی و منطقه به همراه داشته است .

چرا که همزمان کیفیت درجه یک این رنگ های استخری پلیمری در رقابت با کیفیت تولیدی رنگ های سایر کشورها در سطح قابل قبولی قرار دارد.

قیمت رنگ پلیمری در شرکت ترنج با توزیع عمده و با وجود کیفیت بالا، به صورت ارزان تعیین شده و در آن مزایای بیشتری برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

برای نمونه، فروش عمده رنگ استخری پلیمری بعلاوه قیمت مناسب و ارزان، دارای فواید بسیاری، از جمله کیفیت و ماندگاری بالای رنگ و صرفه جویی در هزینه خریدهای گران رنگ های استخری بی کیفیت می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما