صادرات عمده رنگ استخری درجه یک

معرفی بهترین رنگ های استخری

معرفی بهترین رنگ های استخری

زمانی که رنگ استخری درجه یک برای رنگ آمیز استخر خریداری میکنید خیالتان از این بابت که کار نهایی از کیفیت بالا برخوردار است، راحت میباشد. رنگ استخری به این دلیل استفاده میشود که عایق رطوبتی باشد و سازه استخر را از خراب شدن محافظت کند.

پس به همین دلیل باید از بهترین رنگ های استخری برای این کار استفاده نمود. از جمله بهترین رنگ ها میتوان به رنگ های بر پایه نانو اشاره کرد که به دلیل فناوری خوبی که دارند به شدت میتوانند حتی در عمق های زیاد فشار هیدرولیکی آب را تحمل کنند و آسیب نبینند.

در واقع این بحث قدرت بالای فشار هیدرولیکی آب موضوعی است که می بایستی با دقت زیاد به آن نگریسته شود چرا که همین عامل باعث تخریب تعداد زیادی استخر هایی گردیده است؛ که توسط ایزوگام عایق بندی شده اند چرا که در این سیستم در صورت ایجاد یک نشتی کاملا جزئی آب به پشت ایزوگام نفوذ می کند و با همان قدرت بالای فشار هیدرولیکی خود که عنوان شد؛ باعث کنده شدن ایزوگام و در نهایت هر گونه رنگ رویه آن می شود.

معرفی بهترین رنگ های استخری

به همین دلیل رنگ های استخری درجه یک بهترین گزینه برای این نوع از عایق بندی هست البته برای درزگیری ها و یا پوشاندن ترک ها قبل از اعمال رنگ استخری درجه یک می توان از خمیر های درزگیر نانو و یا عایق های دوجزئی پایه سیمانی و یا z90 نیز به عنوان آستر اولیه استفاده نمود؛ تا هم میزان رنگ استخری کمتری مصرف شود و هم توانایی پایداری سیستم دربرابر انواع رطوبت ها و نشتی ها افزایش یابد .

راهکار دیگر استفاده از همین رنگ استخری درجه یک به صورت چند لایه است که اگر چند دست زده شود ضخامت قابل توجهی پیدا نموده و کمک زیادی به تکمیل و نهایی شدن آب بندی ضد رطوبت مورد نظر در استخر مربوطه می نماید.

همچنین نقطه قوت دیگر آن این است که اگر آسیب ببیند به راحتی قابل ترمیم میباشد. علاوه بر این مدل رنگ، رنگ های دیگری همچون اکریلیک نیز وجود دارند که اگر به دنبال رنگ استخری با قیمت مناسب هستید، این مدل رنگ با توجه به کارایی خوبی که دارد به شما پیشنهاد میشود.

بیشتر بخوانید :   فروشگاه رنگ استخری ضد جلبک شیراز

فروشنده بهترین رنگ استخری درجه یک

رنگ استخری درجه یک

ترنج به عنوان فروشنده رنگ استخری در انواع مختلف فعالیت میکند. شما میتوانید انواع رنگ استخری درجه یک را با مراجعه به فروشگاه ترنج تهیه نمایید.
شرط اینکه رنگ خریداری شده برای شما به خوبی عمل کند این است که آن را از یک فروشگاه مطمئن که دارای مواد اولیه با کیفیت است و در آن صادرات نیز صورت میگیرد، خریداری نمایید.
در این زمینه ترنج با سابقه ای که دارد برای ارائه هرگونه رنگ استخری آماده خدمت رسانی است. فرقی نمیکند شما تعداد کمی رنگ برای رنگ کاری استخر شخصی خود بخواهید و یا اینکه فروشگاه رنگ استخری در شهر خود داشته باشید، شما میتوانید هر تعداد رنگ که مد نظرتان است را از فروشگاه ترنج تهیه نمایید.
ما هم به صورت تک فروشی و هم به صورت عمده در خدمت مشتریان خود هستیم تا بهترین کیفیت از رنگ استخری را در اختیار آنها قرار دهیم.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.