صادرات کلی رنگ پلی اورتان براق

صادرات رنگ پلی اورتان براق با ضمانت کیفیت و در بسته بندی های استاندارد توسط شرکت های بازرگانی به بسیاری از کشورها نظیر عراق، افغانستان، حوزه خلیج فارس، ارمنستان و … انجام می شود که با وجود کاربرد فراوان و کیفیت بالا در کشورهای مقصد نیز بسیار پر فروش می باشد. صادرات انواع رنگ علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادر کننده برای کشور نیز ارزآوری خوبی به همراه دارد و باعث بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای همسایه می شود.

صادرات کلی رنگ پلی اورتان براق

معرفی رنگ پلی اورتان براق و موارد استفاده از آن

انواع رنگ پلی اورتان یکی از زیر مجموعه های مهم از رنگ های صنعتی به شمار می آید که دارای ساختار پلیمری می باشد. هر کدام از نمونه های این رنگ دارای مقاومت و کیفیت بالایی بوده و برای پوشش سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به بررسی نمونه براق از این رنگ خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از انواع رنگ های پلی اورتان

رنگ های پلی اورتان انواع و نمونه های مختلفی دارند که یکی از دسته بندی های کاربردی آن، رنگ پلی اورتان براق است. از این رنگ بیشتر برای پوشش سطوح چوبی استفاده می شود. کاربرد انواع رنگ های پلی اورتان به ویژه نمونه‌های براق دارای مزیت های زیادی است که در ادامه به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد.
• جلوگیری از پوسته نشدن سطوح مختلف
• دوام و ماندگاری بالا در برابر سایش
• سازگار با شرایط مختلف محیطی
• ایجاد ظاهری براق و زیبا در سطوح مختلف
• مقاومت و ماندگاری بالا در برابر مواد شیمیایی و اسیدی مختلف
• مقاوم در برابر تغییرات جوی و دمایی

بیشتر بخوانید :   شرکت رنگ دریایی باژاک درجه یک

رنگ پلی اورتان براق چه ویژگی هایی دارد؟

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، رنگ پلی اورتان براق یکی از رنگ های کاربردی صنعتی است. از این محصول در بسیاری از صنایع از جمله صنایع چوبی استفاده می شود. این نوع رنگ حالت روغنی و شفافی دارد که برای پوشش سطوح استفاده می شود. از این رنگ در صنایع چوبی برای ایجاد زیبایی و از بین بردن زبری چوب استفاده می کنند. رنگ پلی اورتان براق به عنوان لایه نهایی بر روی سایر رنگ های صنعتی مثل نمونه های اپوکسی نیز استفاده می شود که روی ماندگاری و زیبایی آن تاثیرگذار است.

رنگ پلی اورتان براق

رنگ پلی اورتان براق یکی از نمونه رنگ های صنعتی است که در صنایع و بخش های گوناگونی استفاده می شود. از جمله بخش هایی که استفاده از رنگ براق پلی اورتان در آن بسیار گسترده است شامل صنایع خودروسازی، حمل و نقل، سازه های فلزی، صنعت ساختمان، صنعت نفت و گاز، صنعت مبلمان و صنایع هوایی می باشد. این نوع رنگ را می توان از مراکز عرضه معتبر و تولید کننده های مختلف در کشور تهیه کرد. فروشگاه اینترنتی ترنج یکی از عرضه کننده های عمده این محصول است تا خریداران بتوانند آن را با قیمتی مناسب و بهترین خدمات خریداری کنند.

همچنین جهت دریافت قیمت سایر رنگ های صنعتی مانند قیمت ضد زنگ زینک ریچ می توانید با کارشناسان ترنج تماس بگیرید.

3 ویژگی مهم رنگ پلی اورتان ضد خش

3 ویژگی مهم رنگ پلی اورتان ضد خش

رنگ ضد خش پلی اورتان دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

  • این رنگ دارای مقاومت فیزیکی و شیمیایی بسیار مطلوبی است.
  • در برابر شرایط مختلف جوی همچنین اشعه خورشید مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.
  • این رنگ در برابر سایش و پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و از شفافیت بالایی برخوردار می باشد.
رنگ پلی اورتان دارای ماندگاری بالا و چسبندگی بسیار خوبی می باشد. رنگ های دوجزیی  پلی اورتان با توجه به کارایی بسیار خوبی که دارند، در بسیاری از صنایع خودرو سازی، مبلمان سازی، کشتی سازی، محیط های بیمارستانی و آزمایشگاهی و … مورد استفاده قرار می گیرند. این رنگ ها اجرای بسیار راحت و آسانی دارند و با توجه به کیفبت بالا از قیمت مناسبی برخوردار می باشند.

بازار فروش رنگ پلی اورتان براق

بازار فروش رنگ پلی اورتان براق

این روزها بازار فروش رنگ پلی اورتان براق بسیار داغ بوده و مشتریان زیادی دارد. این رنگ دوجزیی بر پایه رزین تهیه می شود و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد امروزه از این رنگ برای لایه نهایی در کشتی ها و پل های فلزی همچنین در رنگ آمیزی انواع خودرو و ماشین آلات صنعتی و کشاورزی استفاده می شود.
این رنگ با توجه به کاربرد گسترده و کارایی مطلوب، متقاضیان زیادی در صنایع مختلف دارد.

در کارخانه های تولید کننده در کشور انواع رنگ پلی اورتان طبق استانداردهای لازم و با بهره گیری از پرسنل مجرب تهیه می شود. این رنگ در حجم های مختلف تهیه و ارائه می گردد که مشتری بر حسب نیاز خود می تواند کالای مورد نظر را انتخاب و خریداری کند.

یکی از بهترین مراکز خرید و فروش انواع رنگ پلی اورتان با کیفیتی درجه یک و قیمتی ایده آل همین سایت می باشد. در این مرکز مشتری می تواند به صورت آنلاین محصول مورد نظر را سفارش دهد و از اموزش رنگ پلی اورتان براق بهره مند شود.

بیشتر بخوانید :   فروش عمده رنگ صنعتی شکیبا

لازم به ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه داشته همچنین فروشنده سریع تر کالای خود را به فروش می رساند.

2

  1. سلام عبداللهی هستم ساکن سلیمانیه عراق برای پخش رنگ های ساختمانی روغنی وپلاستیک و پلی اورتان برای عراق دارای شرکت پخش رنگ هستیم لطفا شرایط همکاری اعلام بفرمایید

    • برای دریافت شرایط همکاری می توانید با کارشناسان شرکت ترنج تماس بگیرید و با واحد مالی و بازرگانی به خصوص بخش صادرات صحبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.