رنگ آلکید ملامین کوره ای

با رنگ آلکید ملامین کوره ای آشنا شوید

رنگ آلکید ملامین کوره ای آرافام یکی دیگر از رنگ‌های مهم و پرکاربرد در صنعت است. این رنگ بر پایه رزین شورت اویل و ملامین تشکیل شده است. و به صورت بسته‌بندی بعد از تولید به فروش می‌رسد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این رنگ می‌توان به براقیت و چسبندگی بالای رنگ بر روی سطوح فلزی اشاره کرد به همین دلیل است که در صنایعی که با فلز بسیار سروکار دارند از این رنگ استفاده می‌شود.

این رنگ معمولا به صورت اسپری، غلطک و اسپری بدون هوا بر روی سطح مورد نظر اعمال می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این رنگ تغییر در فرمول تولید محصول و تولید آن مطابق با نظر مشتری است.

در هنگام استفاده از CONVENTIONAL SPRAY از نازل ۱٫۴ یا ۱٫۶ میلی متر می بایست استفاده گردد.

شرایط آب و هوایی هنگام رنگ آمیزی :

  • دمای محیط بین ۱۰ تا ۴۰ درجه سانتی گراد
  • دمای سطح ۳ درجه بالاتر از نقطه شبنم
  • رطوبت نسبی کمتر از ۸۰%

تجهیزات مورد نیاز جهت اجرای پوشش رنگ کوره ای آلکیدی :

  • دستگاه CONVENTIONAL SPRAY (اسپری هوا )
  • میکسر برقی یا بادی
  • قلم مو

فروشگاه رنگ آلکیدملامین کوره ای

رنگ آلکیدملامین کوره ای آرا فام
رنگ آلکید ملامین کوره ای جز رنگ‌های صادراتی است و از صادرکنندگان رنگ آلکید ملامین می‌توان به شرکت رنگ ترنج اشاره کرد. این شرکت با سال‌ها فعالیت در حوزه تولید و توزیع بهترین رنگ‌ها گزینه بسیار خوبی برای فروشندگان رنگ است.

بیشتر بخوانید :   آخرین قیمت رنگ روغنی صنعتی در غرب تهران

فروشگاه رنگ آلکید ملامین رنگ ترنج به شما این امکان را می‌دهد تا رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از ثبت سفارش به صورت کامل درب فروشگاه خود تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید این نوع رنگ را به مدت 12 در دمای 20 الی 25 درجه سانتی گراد در انبار نگه‌داری کنید.

سطح فلز باید عاری از هرگونه چربی ،روغن ،گردوغبار ،رطوبت و رنگهای باقیمانده باشد . همچنین جهت حصول چسبندگی و مقاومتهای بهتر باید سطح فلز حداقل تا درجه سوئدی Sa 2 آماده سازی گردد.

به وسیله یک همزن مناسب محتویات رنگ را به خوبی مخلوط نمایید، سپس تینر……………..را به آرامی به مخلوط رنگ افزوده و میکس نمایید به گونه ای که مخلوطی کاملا  همگن حاصل شود.میزان افزودن تینر بستگی مستقیم به روش اعمال ، دمای محیط، ضخامت فیلم خشک و … دارد.رعایت این نکته نیز ضروری است که رنگ آمیزی باید در دمایی بالاتر از نطقه شبنم محیط صورت گیرد(حداقل ۳ درجه بالاتر از نقطه شبنم).

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما