صادر کننده زینک ریچ اپوکسی دو جزیی

زینک ریچ اپوکسی دو جزیی، محصولی ارزشمند، پرکاربرد و ارزان قیمت است که در صنایع مختلف استفاده های فراوانی از آن می شود. مرکز تولید استر ریچ اپوکسی، نمونه های درجه یک از این محصولات را با بهره مندی از بهترین مواد اولیه می سازند . بدین ترتیب هر کدام از علاقمندان به خرید آن می توانند از مزیت های خرید این استر زینک بهره مند شوند و نمونه های مورد نظر از رنگ های خود را به دست آورند .

صادر کننده زینک ریچ اپوکسی دو جزیی

راهنمای انتخاب بهترین زینک ریچ اپوکسی

راهنمای انتخاب بهترین زینک ریچ اپوکسی زینک ریچ اصل عایق در برابر رطوبت مقاوم است و برای کف آشپزخانه بسیار عالی است. زیرا لکه ها را به خود جذب نمی کند و لکه های هرگونه مواد غذایی در برابر کف آشپزخانه محافظت می کند. از رنگ های اپوکسی برای پوشاندن کف استفاده می شود.

این رنگ در صنایع مختلف مانند رنگ کردن فولاد، نقش بسیار زیادی دارد. موارد استفاده و مصرفی رنگ اپوکسی ضد اسید و ضد آب فوق العاده فراوان و متعدد می باشند. این رنگ برای انواع مخازن، تاسیسات و اسکله های دریایی و اطراف دریا، صنایع و شرکت‌ های تولید مواد شیمیایی و اسیدی بسیار به کار برده می‌ شود. ترکیب دو ماده قوی حلال و سفت کننده سبب شده این رنگ ها از نظر مقاومت در بالاترین حد خود قرار بگیرند، در واقع فرمولاسیون خاص این رنگ ها موجب شده هم که دارای دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند.

بیشتر بخوانید :   کارخانه تولیدی زينك ريچ اپوكسی

سریع تر خشک شوند پوشش یکدستی به سطوح ببخشند. در برابر رطوبت، حرارت، حریق از دوام بالایی برخوردار باشند. در برابر مواد شیمیایی و حلال ها استحکام داشته باشند. در شرایط جوی مختلف و دماهای خیلی بالا و خیلی پایین مقاوم باشند. در برابر لکه و خش از قدرت مقاومت بالایی برخوردار باشند. رنگ های اپوکسی تقریبا در تمامی واحدهای صنعتی، تولیدی، ساختمانی، مصارف خانگی و … قابلیت استفاده دارند از همین رو قبل از خرید باید موارد مصرف را مشخص نمود و سپس متناسب با آن گزینه مناسبی را تهیه کرد.

تفاوت زینک ریچ اپوکسی دو جزیی با سه جزیی

تفاوت زینک ریچ اپوکسی دو جزیی با سه جزیی زینک ریچ اپوکسی مرغوب از دسته رنگ‌های دو جزئی به شمار میایند. یعنی جهت نیل به پوشش و کم آب‌شدن آنان، به هاردنر(مشقت بار‌کننده) نیاز میباشد.

جزء اولیه دربرگیرنده رزین،رنگدانه،افزودنی‌ها و… بوده و جزء دوم عموماً دربرگیرنده یک پلی‌آمین یا این که پلی آمید میباشد که نقش طاقت فرسا‌کننده را برعهده داراست. پلی‌آمین‌ها به ترکیباتی گفته می گردند که در آنها مجموعه عاملی (NH2) وجود خواهد داشت. بدین ترتیب زمانی که رزین اپوکسی با آمین‌ها برخورد میدهد ویسکوزیته ارتقا یافته و اتصالات عرضی در بطن رنگ به وجود میاید که سبب به تشکیل یک پوشش حفاظتی طاقت فرسا شود.

نکته بسیار اساسی در‌این رنگ‌ها رعایت نسبت مخلوط شدن آن‌ها است. در غیر اینصورت پوشش خاصیت مناسب را به دست نخواهد بخشید و یا این که ابدا کم آب نخواهد شد.این رنگ‌ها بعد از جاری ساختن دارنده خاصیت ظاهری و براقیت مطلوبی می باشند. در‌این رنگ ها به مراد ارتقاء خواص ضد خوردگی با رنگدانه های کمکی ضد خوردگی دیگر مانند روی، فسفات روی، گلس فلیک، آلومینیوم فلیک و … استعمال می شود که هریک با دقت به نوع کاربرد بنا به کاربرد مدنظر اجرا می‌گردد. اما در تمام انواع آن می‌توانیم ضد سایش و خوردگی بودن را اطمینان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید :   شرکت تامین زینک ریچ اپوکسی دو جزیی

رنگ های اپوکسی به دارا بودن قدرت چسبندگی خیلی قوی و محکم شناخته شده است، این رنگ شیمیایی بر روی سطوح گوناگون به خوبی می چسبد و به همین دلیل می تواند به شکلی کاملا موثر از آهن در مقابل عوامل آسیب زا و فرساینده حفاظت کند. قابل ذکر است که رنگ اپوکسی شامل دو ماده رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید است.

شرکت فروش زینک ریچ اپوکسی دو جزیی

شرکت فروش زینک ریچ اپوکسی دو جزیی فروش زینک ریچ اپوکسی دو جزیی، توانسته همگان را از مزیت های خاص و ارزشمندی که دارد بهره مند کند. در فروش ویژه هر کدام از علاقمندان به خرید آن می توانند نمونه های مورد نظر از این محصولات را به صورت عمده سفارش دهند و آن را در کمترین زمان ممکن به دست آورند.

بدین ترتیب تجربه ای متفاوت از خرید به دست خواهند آورد. قیمت های در نظر گرفته برای انواع استری اپوکسی در فروش ویژه آن، کاملاً متناسب و دقیق خواهد بود. پخش استری زینک ریچ در فروش ویژه به شهرها و استان های مختلف از کشورمان ارسال خواهد شد. بدین ترتیب همگان دسترسی آسان به خرید آن خواهند داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما