عرضه کننده زینک ریچ اپوکسی

زینک ریچ اپوکسی، کالایی مرغوب برای زمینه های صنعتی می باشد. عرضه این محصول درجه یک، در گالن های چند کیلویی و ظرفیت زیاد صورت می گیرد. هم چنین توزیع کننده برای انتخاب قیمت کالاها، تخصص کافی را به خرج می دهد. با اعلام هزینه های ارزان، این محصولات در چند وزن گوناگون قابل سفارش می شوند.

عرضه کننده زینک ریچ اپوکسی

بررسی ویژگی های زینک ریچ اپوکسی

بررسی ویژگی های زینک ریچ اپوکسی
یکی از آستری های بسیار محبوب و پراستفاده در محیط های صنعتی و تولیدی که دارای شرایط جوی آلوده و خورنده بوده یا در مجاورت دریا یا جزایر قرار دارند، زینک ریچ اپوکسی می باشد که برای پوشش و رنگ آمیزی

سطوح کلیه تجهیزات پالایشگاهی و نیروگاهی، سازه ها و لوله های انتقال سوخت و آب، تأسیسات داخل و خارج ساختمان ها، بدنه ماشین آلات، پل های فولادی، سازه های دریایی و هوایی و مخازن به کار می رود.
این پرایمر ضد خوردگی توسط شرکت ترنج با کیفیت عالی تولید و در سطح کشور و بین المللی به صورت عمده توزیع می شود. مقاومت خوردگی بالا ناشی از مقدار غنی روی یا زینک به کار رفته در ساختار آن، انعطاف پذیری بالا

به دلیل استفاده از رزین اپوکسی اصل، چسبندگی عالی روی لایه های سطوح و سختی مناسب فیلم رنگ به دلیل

وجود زیاد زینک و هاردنر یا کاتالیزور پلی آمید از خصوصیات و مشخصات این پرایمر یا آستر پر مصرف می باشد. در ضمن، این شرکت با ارائه زینک اپوکسی با مناسب ترین قیمت در سال 1400 همچنان به فعالیت ارزشمند خود در این زمینه ادامه می دهد.

چرا که کیفیت هر چه بیشتر محصولات آستری و به خصوص ضد زنگ ها تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت بالا و ماندگاری زیاد و دوام نهایی سطح رنگ آمیزی و پوشش داده شده می گردد.

  • این محصول درجه یک، حاوی پودر هایی ریز از فلز روی است؛ یعنی فلز صنعتی روی، ماده اصلی به کار رفته در زینک ریچ به حساب می آید. در واقع، پودرهایی ریز به این محصولات استاندارد اضافه شده اند تا برای، محافظت از سطوح استیل به کار روند؛ بنابراین، مانع از فرسودگی و خرده شدن سطوح فلزی در دوره های طولانی می شوند.
  • از طرفی، زینک ریچ اپوکسی غلظت بسیار بالایی دارد و تحت تاثیر همین انسجام، باعث عایق سازی استیل های با کیفیت می شود؛ در نتیجه امر، احتمال خرابی و فرسودگی را تا حد ممکن برای وسایل فلزی پایین می آورد. نکته مهم این است که، این محصول استاندارد برای سطوح گالوانیزه بیشترین اثرگذاری را به وجود می آورد.
  • از ویژگی های دیگر این کالای صنعتی این است که، حالت چسبندگی زیادی برای فلز و فولاد به وجود می آورد و از این رو، از زنگ زدگی جلوگیری می کند؛ به این صورت، کارایی خوبی را برای مراقبت از این اجناس نشان می دهد.
  • در نکته ای دیگر، محصولات شیمیایی تاثیری بر روی کیفیت و کاربرد زینک ها نخواهند گذاشت. معمولا قدرت ضد زنگ ها، در برابر عوامل شیمیایی هم بالا می باشد.
بیشتر بخوانید :   لیست قیمت رنگ های صنعتی پلی اورتان مرغوب

ارائه مستقیم زینک ریچ اپوکسی

ارائه مستقیم زینک ریچ اپوکسی
از آن جا که، پروسه ساخت زینک ریچ اپوکسی دارای حساسیت بالا بوده و استفاده از مواد اولیه لازم بایستی مطابق با استاندارد جهانی باشد و در صورت کمبود یکی از این مواد از جمله زینک، رنگ ساخته شده

از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و بازده عملکردی کافی را نخواهد داشت، بنابراین، شرکت ترنج با تولید اصولی و استاندارد این رنگ و فروش عمده آن با قیمت مناسب یکی از معتبرترین مراجع عرضه کننده

محصولات رنگی اصل و ممتاز می باشد. همچنین، عرضه زینک اپوکسی توسط این مرکز در اکثر شهرهای کشور صورت می گیرد و که با خرید عمده  و دریافت قیمت ضد زنگ زینک ریچ به صورت ارزان می توان به درآمد بالایی به عنوان فروشنده محصولات رنگی یا نقاش سازه های صنعتی رسید.

در ادامه جهت آشنایی هر چه بیشتر مخاطبین گرامی ، با کاربرد های زینک ریچ اپوکسی فایل صوتی در حدود یک و نیم دقیقه ، حاوی اطلاعات فنی درباره کاربردها و مراکزی که از ضد زنگ اپوکسی زینک ریچ در صنایع مختلف استفاده می نمایند ارائه گردیده است.

 

توزیع این کالا ها، در داخل ایران و کشور های خارجی صورت می پذیرد؛ یعنی، با توجه به حجم درخواست های روز افزون مشتریان، تمام اجناس مستقیما به دست افراد می رسند. این پروسه تجاری، در تمام ساعات به بهترین شکل انجام می شود.

در این رابطه برند اکسیر، یکی از مارک های معتبری است که بهترین ضد زنگ های امروزی را، به جامعه مصرفی ارائه می دهد؛ پس، مشتریان اعتماد داشته باشند که مناسب ترین کالا های فروشی با حداقل قیمت، در مقصدهای گوناگون ارسال می گردند.

بیشتر بخوانید :   لیست شرکت های تولید کننده رنگ های صنعتی

مدل های فروشی فله ای، دارای تنوع بسیار زیادی هستند تا خریداران، به دلخواه خود آن ها را انتخاب کنند؛ پس، مشتریان با خرید عمده کالای فروشی، هزینه هایی گزاف را نمی بینند. در مجموع توزیع مستقیم کالاها در کل دنیا، شرایط مناسبی را برای خریداران به وجود می آورد.

جدیدترین صوت های فنی رنگ صنعتی

جدیدترین صوت های فنی رنگ صنعتی

  • محصولات تولید شده برای قسمت آستر: محصولات تولید شده، برای لایه های اولی به کار می روند و کاملا، ضد خش و ضد رطوبت هستند. در این زمینه، برخی از مدل های موجود حاوی زینک ریچ های قوی هستند؛ اما نمونه های دیگر حاوی روی نیستند.

بسته به کاربرد محصولات، ضخامت روکش ها را تا چند درجه می توان افزایش داد. هم چنین، این کالاهای درجه یک مطابق با سلیقه مشتری طراحی می شوند.

  • رنگ میانی: به عنوان لایه دوم به کار می رود که، دارای تقسیم بندی های مختلفی هستند. این کالاها در دوره های جدید، در برابر شرایط جوی قدرت قابل ملاحظه ای پیدا کرده اند.
  • کالاهای مصرفی برای زیباسازی رویه ها: اجناس، در سه گروه متفاوت قرار گرفته اند؛ یعنی رنگ ها دارای مدل های براق، نیمه براق و مات با جنس های اکریلیک هستند. معمولا، انعطاف پذیری آن ها بالا بوده و در برابر نور خورشید هم، آسیب پذیر هستند.
  • رنگ صنعتی نسوز: در برابر حرارت های مختلف مقاوم هستند. میزان استحکام این اجناس، بین ۲۰۰ تا بالای ۵۰۰ درجه سانتی گراد بالای صفر می باشد.

ضد زنگ زینک ریچ چه خصوصیاتی دارد؟

ضد زنگ زینک ریچ چه خصوصیاتی دارد؟

  • این محصول، یک روکش مناسب است که نقش محافظتی دارد.
  • تقریبا زیر ۲۰ ساعت طول می کشد تا، این تولیدات بر روی اجناس گوناگون خشک شوند.
  • محلولی چسبنده و ضد باکتری به نام رزین در آن ها وجود دارد که باعث می شود، روکش های ضد زنگ به آسانی بر روی فلزات مختلف بچسبند.
  • مخلوط کردن این کالا با تینر، ایده جالبی است و از این راه با اسپری به راحتی پاشیده می شوند.
  • ضد زنگ ها، در مقایسه با رنگ هایی که بر پایه آب تولید شده اند، مقاومت بالاتری را ایجاد می کنند.
  • هم چنین، این محصولات بویی ندارد.

از رنگ اپوکسی در چه مواردی استفاده می شود؟

از رنگ اپوکسی در چه مواردی استفاده می شود؟

  • ایجاد کفپوش و یا روکش سازی برای دیوار: محصولات مورد نظر، برای تمام ساختمان های تجاری یا خانگی کاربرد دارند؛ بنابراین، جهت بالا بردن ایمنی مدنظر قرار می گیرند.
  • تشکیل لایه های مقاوم برای خطوط لوله سازی: اجناس اپوکسی، برای مقاوم سازی لوله ها استفاده می شود؛ پس از زنگ زدگی جلوگیری می کنند.
  • مراقبت از کیفیت فولاد و مصالح ساختمانی: تولیدات اشاره شده، برای جلوگیری از نفوذ اسید خیلی مناسب هستند. از نظر دیگر، برای دفع ضربه های فیزیکی به کار می روند.
  • مقاوم سازی محوطه داخلی انبارها: برای این که مواد غذایی بسته بندی شده سالم بمانند، از رنگ های اپوکسی در تمام قسمت ها استفاده می شود.
  • زیبا کردن تجهیزات وسایل نقلیه و بالا بردن ایمنی آن ها در برابر شکستگی: یکی از مهمترین کاربردهای رنگ ها، در همین موضوع خلاصه شده است.
بیشتر بخوانید :   خرید از تولید کننده کوره های پخت رنگ

راهنمای خرید بهترین ضد زنگ زینک

راهنمای خرید بهترین ضد زنگ زینک

  • انتخاب مدل های غیر ارگانیک برای محافظت بیشتر اجناس: ضد زنگ های غیر ارگانیک، شرایط مناسب تری را برای مقاوم سازی اجناس فراهم می کنند.
  • توجه به استفاده از مدل های براق یا مات: با توجه به زمینه کاری، می توان یکی از این مدل ها را انتخاب کرد.
  • دقت به وزن بسته ها: وزن بسته ها متفاوت است و مشتریان، حق انتخاب هرکدام را دارند.
  • بررسی سال ساخت محصول: توجه به این مسئله، یک ضروریت برای خرید محسوب می شود؛ چرا که کالاهایی با تاریخ مصرف جدید، نتایج درخشانی را در زمینه های صنعتی به وجود می آورند.
  • تایید کیفیت هر گالن: فقط کالا هایی با استاندارد بین المللی، اطمینان کافی برای خرید دارند.

فروشگاه عرضه زینک ریچ اپوکسی با بهترین قیمت

فروشگاه عرضه زینک ریچ اپوکسی با بهترین قیمت فروشگاه رنگین زره، یکی از پر سابقه ترین سیستم ها برای توزیع زینک ریچ است. این مرکز اینترنتی، تمام کالا ها را به صورت فله ای و با کیفیت اصل عرضه می کند؛ یعنی فروش فله ای اجناسی استاندارد، با ضمانت چند ساله انجام می گیرد.

تمام بسته بندی ها، دارای وزنی مشخص هستند و امکان ارسال آن ها، در خارج از مرزهای داخلی هم وجود دارد؛ پس فروشگاه عرصه کننده، با تمام مناطق دنیا در ارتباط است و خریداران را، با خدمات گوناگونی روبرو می کند.

در این مرکز، فروش اجناس به قیمت عمده است؛ یعنی خریداران با خرید فله ای اجناس، تنها مخارجی سبک را پرداخت می نمایند. پس بهترین محصولات درجه یک را با قیمت ارزان، می توان از این واحد آنلاین خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما