فروش مستقیم رنگ اپوکسی نسوز

رنگ نسوز یکی از کاربردی ترین رنگ می باشد که جهت ایمنی کار استفاده می گردد اپوکسی یکی از بهترین نوع آن می باشد. فروش مستقیم رنگ اپوکسی نسوز در این مرکز با قیمتی بسیار مناسب عرضه می گردد.

جهت خرید مستقیم این محصول بی واسطه می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر، با مشاوران فروش ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید و خریدی آسان را تجربه کنید.

فروش مستقیم رنگ اپوکسی نسوز

نحوه اجرای رنگ صنعتی نسوز

نحوه اجرای رنگ صنعتی نسوز رنگ نسوز یکی از بهترین رنگ های پوششی مقاوم در برابر حرارت می باشد این رنگ تا دمای ۷۰۰ درجه مقاوم است و بیشتر در صنایع استفاده می شود. رنگ های نسوز در انواع مختلفی تولید می شود که هر کدام درجه حرارت مختلفی دارد. رنگ نسوز اپوکسی یکی از بهترین رنگ های موجود در دنیا می باشد که ۱۲۰ درجه حرارت را تحمل می کند.
از ویژگی های این رنگ می توان به مقاومت بالا در برابر حرارت و مواد شیمیایی، پوشش مناسب و یکدست سطوح، سرعت بالای اجرا و خشک شدن، مقاوم در برابر سایش و خوردگی اشاره کرد.
نحوه اجرا این رنگ بسیار آسان می باشد. قبل از رنگ کردن باید سطح مورد نظر را خشک و تمیز کنید یعنی عاری از هر گونه روغن، گرد و غبار و… باشد. سپس رنگ را به کمک تینر رقیق کنید و با قلم مو به خوبی هم بزنید  اگر اسپری بود برای چند دقیقه تکان دهید تا ذرات با هم به خوبی قاطی شوند.
سپس روی سطح مورد نظر اجرا کنید برای سطوح بزرگ می توانید از دستگاه رنگ پاش استفاده کنید. این رنگ نباید ضخامت زیادی داشته باشد که شره کند و یکدست نباشد و باید در دمای ۱۰ تا ۴۰ درجه این رنگ روی سطوح اجرا شود.
رنگ های نسوز با توجه به مقاومت بالایی که در برابر حرارت دارند برای رنگ کردن شومینه، بخاری، کوره های بخار، دودکش، دیگ و… استفاده می شود. استفاده از رنگ های نسوز یا ضد حریق در ساختمان های با اسکلت فلزی که به عنوان مهم ترین بخش حفاظت از ساختمان می باشد باید زیر نظر مهندسین رنگ شود تا از خطرات احتمالی جلوگیری کند.
برای استفاده از این رنگ حتما فضای مورد نظر دارای تهویه باشد. حتما از دستکش و ماسک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :   تولید انواع رنگ اپوکسی پلی آمید

خرید رنگ اپوکسی نسوز

خرید رنگ اپوکسی نسوز خرید رنگ نسوز اپوکسی با توجه به کاربرد عالی آن، در بین مردم بسیار محبوب شده است از این رو فروش رنگ نسوز اپوکسی نیز بیشتر شده ست. با توجه به تقاضای مشتریان ما این محصول را به صورت کاملا بی واسطه و با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما