قیمت رنگ اپوکسی صنعتی

رنگ اپوکسی صنعتی از جمله رنگ های پر کاربرد در صنایع فلزی و اسکلت سازی و هچنیین پوشش های حرارتی اپوکسی مانند زینک اتیل سیلیکات از خانواده اپوکسی صنعتی مورد استفاده زیادی در پوشش تجهیزات و منبع های فلزی دارند.

همچنین اپوکسی صنعتی مخصوص کف انبار و کف سالن تولید کارخانه نیز پر کاربرد ترین اپوکسی ها جهت پوشش کف با ضخامت تا پنج میلیمتر قابلیت تحمل بار های چند تنی را نیز داراست.

قیمت رنگ اپوکسی صنعتی با توجه به کیفیت و مرغوبیتی که دارند، مشخص شده و آنها با توجه به وزن بسته بندی قوطی اپوکسی و نوع ماده سازنده برای ساخت آنها، قیمت گذاری می شوند و معمولا این رنگ های درجه یک اپوکسی صنعتی با بهترین قیمت ها در بازار های داخلی کشورمان به مشتریان فروخته می شوند و هم چنین صادرات رنگ درجه یک اپوکسی به کشورهای دیگر رشد خوبی داشته است.

قیمت انواع رنگ اپوکسی صنعتی

به چه منظور از رنگ اپوکسی استفاده می شود؟

به چه منظور از رنگ اپوکسی استفاده می شود؟  رنگ اپوکسی یک گزینه عالی برای پوشش کف گاراژ، زیرزمین و پاسیو است. پوشش اپوکسی با استفاده از مخلوط شیمیایی دو جز مایع، رزین اپوکسی و سخت کننده، یک پایان سخت و مقاوم در برابر حلال ایجاد می کند که می توان آن را روی کف، پیشخوان ها و عرشه ها اعمال کرد.

رنگ اپوکسی فرموله شده برای کف گاراژها در رنگ های متنوعی برای افزودن کمی رنگ به یک گاراژ استاندارد وجود دارد، از رنگ های آبی متالیک گرفته تا کرم های تمیز و تازه گرفته تا رنگ های خنثی خاکستری، استفاده از یک رنگ اپوکسی روی کف شما نه تنها می تواند فضا را روشن کند بلکه از آن در برابر علائم لاستیک، لکه های روغن، نشت، خراش، پوست و ترک محافظت می کند.

یک کف بتونی که با رنگ اپوکسی، رنگ آمیزی شده، از یک مهر و موم مخلوط و باعث درخشش اضافی می شود. همین امر را می توان در کف زیرزمین برای جلوگیری از سایش و مقاومت در برابر هرگونه رطوبت طولانی در فضا اعمال کرد، زیرا رنگ اپوکسی در برابر رطوبت مقاوم است. استفاده از رنگ اپوکسی در آشپزخانه میزهای پیشخوان شما را در برابر لکه های سس گوجه فرنگی، قهوه و سایر نشت ها محافظت می کند.

خرید به صرفه رنگ اپوکسی صنعتی

خرید به صرفه رنگ اپوکسی صنعتی خرید رنگ اپوکسی درجه یک برای موارد مختلف رنگ آمیزی و صنعتی گزینه بسیار اقتصادی و خوبی محسوب می شود و خریدن آنها به صورت عمده، مقرون به صرفه بوده و به قیمت کارخانه محاسبه می شوند و درآمد زا هستند و امروزه قیمت های شگفت انگیز و با تخفیفی برای آنها در نظر گرفته شده است که تواسته است جایگاه خوبی در میان مردم پیدا کند و تاجران و بازرگانان زیادی در زمینه ی صادرات و ارسال رنگ های اپوکسی فعالیت کرده و درآمد زایی خوبی برای خود و شرکت سازنده رنگ مرغوب اپوکسی ایجاد کرده اند و صادرات آنها هر روز با رشد روبه رو می شود و بر تولید آن افزوده شده است.

بیشتر بخوانید :   پرایمر اپوکسی فلز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.