قیمت رنگ استخری هاویلوکس با بهترین کیفیت

چند نوع رنگ استخری داریم؟

چند نوع رنگ استخری داریم؟
رنگ استخری هاویلوکس که به آن رنگ استخری ضد جلبک هاویلوکس هم می گویند، از جمله پر فروش ترین رنگ های بازار می باشد. عموما نقاشان و مهندسان ساختمان و پیمانکاران اجرای استخر برای نقاشی داخل و کف استخر از این نوع رنگ استفاده می کنند.

البته اگر برای نقاشی استخر به رنگ با کیفیت بالا نیاز داشته باشید، این رنگ بسیار مناسب می باشد و رنگ استخری ضد جلبک هاویلوکس نوعی رنگ ضد رطوبت و ضد خزه است.

رنگ‌های استخری ضد جلبک هاویلوکس بر پایه رزین اکریلیک تولید می‌شوند و بسیار پر طرفدار هستند. از دیگر انواع رنگ‌های استخری می توان به : رنگ‌های استخری پلیمری، رنگ های استخری نانو، رنگ‌های استخری دوجزئی و عایق های استخری شفاف اشاره کرد.

هرکدام از این نوع رنگ ها کارکرد خاصی دارند و باید در جای مناسب خود استفاده شوند.
از ویژگی های رنگ استخری هاویلوکس می توان به:
مقرون به صرفه بودن
خشک شدن سریع
انعطاف پذیری خوب
چسبندگی عالی رنگ به سطح
سازگاری با محیط زیست
نداشتن بوی نامطبوع
ضد خزه و ضد جلبک بودن

توزیع رنگ استخری هاویلوکس با بهترین کیفیت

توزیع رنگ استخری هاویلوکس با بهترین کیفیت
رنگ استخری هاویلوکس رنگی است که مقاومت خوبی در برابر آب دارد و قابل شست و شو می باشد. اگر به دنبال رنگی هستید که بتوانید سطح آن را با دستمال پاک کنید و قابل شست و شو باشد، بهتر است از رنگ های استخری ضد جلبک هاویلوکس استفاده کنید.

بر روی سطوحی مانند: سیمانی، بتنی می توانید از این رنگ استفاده کنید.
توزیع رنگ استخری هاویلوکس توسط نمایندگی های این شرکت صورت می گیرد. شرکت رنگ ترنج به آدرس اینترنتی سایت ترنج آماده عرضه و فروش این محصول می باشد.

4

    • سلام بله جهت دریافت تلفن استادکار رنگ صنعتی در گرگان لطفا با همکاران فنی رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

  1. سلام خدمتتون عرضکنم من رنگ استخری ضد جلبک میخوام آیا تاثیر آب روی دیوارهای استخر میمونه؟وبرای شفاف کردن دیواره هاوکف استخراج چه مواد رنگی باید استفاده کنیم؟وبرای هر متر مربع چقدر رنگ مورد نیازه قیمت هرکیلو چقدره

  2. من هنوز از محصولات شما استفاده نکردم ولی از محصولی که قبلا استفاده کرده ام راضی نیستم چونکه آب استخر روی دیواره هاخطوط ایجاد میکنه ورنگ دو رنگ میشه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.