قیمت رنگ اپوکسی نسوز در سال 1401

رنگ اپوکسی نسوز همان گونه که از اسم آن مشخص است رنگی است که بسیار مقاوم است و قابلیت سوختن ندارد چون در واقع یک پوشش دهنده مقاوم است این رنگ در دسته رنگ های صنعتی قرار می گیرد. رنگ نسوز در مکان هایی که دارای حرارت زیاد هستند بیشتر کاربرد دارند زیرا به گونه ای تولید می شوند که می توانند دمای بالا و حرارت بالا را تحمل کنند بدون اینکه آسیب ببینند. این نوع از رنگ های نسوز در تمامی مراکز پخش رنگ موجود می باشد و با توجه به مقاومت بالایی که دارند از قیمت خیلی خوبی هم برخوردارند.

قیمت رنگ اپوکسی نسوز در سال 99

کاربرد انواع رنگ اپوکسی نسوز

کاربرد انواع رنگ اپوکسی نسوزاز جمله کاربرد رنگ اپوکسی می توان به مواردی از این قبیل اشاره نمود: استفاده از آن در سطوح پالایشگاه ها و نیروگاه ها چون در این مکان ها حرارت بالا است، در کوره های صنعتی و سایر سطوحی که حرارت در آنها بالا است. لازم است قبل از اجرای رنگ آمیزی با رنگهای اپوکسی باید سطح مورد نظر تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و گرد و غبار باشد تا رنگ به راحتی روی سطح اعمال شود، قدرت چسبندگی این نوع از رنگها بسیار بالا می باشد همچنین در برابر انواع حرارت های پیوسته و نا پیوسته مقاوم است. این رنگها بیشتر در صنعت که میزان درجه حرارت بالا است کارایی دارند. این نوع از رنگ به سبب کاربردها و ویژگی های خوبی که دارد اعتبار خود را همواره در بین مصرف کنندگان حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید :   رنگ HB میانی اپوکسی پلی آمید مرغوب

المان های تاثیرگذار در تعیین قیمت انواع رنگ اپوکسی نسوز

المان های تاثیرگذار در تعیین قیمت انواع رنگ اپوکسی نسوزقیمت رنگ اپوکسی به مواردی مانند میزان مقاومت در برابر درجه حرارت، وزن رنگ، کیفیت آن و نوع مواد اولیه برای تهیه آن بستگی دارد. امروزه تولید کننده های فراوانی وجود دارند که به تولید انواع رنگ نسوز مشغول هستند که از روش ها و مواد مختلفی برای تهیه رنگ استفاده می کنند همچنین از بسته بندی های متنوعی جهت بسته بندی استفاده می کنند که هر کدام دارای وزن مشخصی هستند و دارای نوع کوچک و بزرگ هستند که هرچه مقاومت رنگ بالاتر باشد و درجه کیفیت آن نیز مناسب تر باشد ارزش بیشتری دارد پس قیمت آن هم بالاتر است. شرکت های تولید کننده انواع رنگ نسوز این رنگها را با مواد خام اولیه موردنیاز طی یک سری فرآیند تولید می کنند و آنها را به صورت عمده به تمامی نمایندگی های پخش رنگ در سراسر کشور ارسال می کنند که پخش و توزیع این گونه از رنگ به واسطه ی این نمایندگی ها با قیمت مصوب کارخانه به صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.