قیمت عمده مبدل زنگ آهن

اهمیت استفاده از مبدل زنگ آهن

مطمئناً یکی از مشکلات بزرگ در صنایع مختلف خوردگی و زنگ زدگی اجسام و مواد به کار رفته در آن ها است. خصوصاً در صنایعی مانند صنایع کشتی سازی، صنایع گاز و نفت و پتروشیمی، صنایع هوایی و غیره. در این صنایع این موضوع بسیار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اگر به موقع به آن رسیدگی نشود مطمئنا می تواند عواقب ناگواری به دنبال داشته باشد، از طرفی در برخی صنایع ماشین آلات و قطعات بسیار حساس هستند و نمی توان از روش های متداول مانند سندبلاست و یا اسید شویی برای زنگ بری ها استفاده کرد. مبدل زنگ آهن می تواند با تشکیل سطحی بر روی اجسام، کمپلکس پایداری ایجاد کند و به فلز چسبیده و لایه محافظ در مقابل خورندگی و رطوبت به وجود آورد. مطمئنا استفاده از مبدل زنگ آهن، یک مقاومت بسیار بالا در فلز ایجاد می کند و فلز را در مقابل خورندگی و زنگ زدگی مصون میدارد. اعمال مبدل زنگ آهن بر روی سطوح مختلف حفاظت طولانی و بازدهی بالا را برای آن قطعه به ارمغان می آورد. مطمئناً اگر از این مبدل زنگ برای سطوح استفاده کنید آن سطوح را بسیار مقاوم در مقابل شرایط جوی مختلف، نور آفتاب، باران، اسپری نمک و غیره می کنید. بدون ایجاد کوچکترین پوسته‌ پوسته شدن و حتی ترک خوردگی های احتمالی در سطح کار.
نکته ای که برای آماده سازی سطح باید به آن توجه کنیم این است که درست است مبدل زنگ آهن زیرسازی و آمادگی سطح به هیچ عنوان احتیاج ندارد، اما شما باید کار کوچکی قبل از اجرا انجام دهید و آن هم این است که پلی استر ها را به وسیله یک برس سیمی یا کاردک از روی سطح کاملا پاک کنید.

امتیازاتی که مبدل زنگ آهن دارد

چسبندگی بسیار بالا و مبدل کردن زنگ روی سطح به کمپلکسی پایدار
به وجود آوردن لایه ای بسیار قوی در مقابل رطوبت و خوردگی مجدد
توانایی رنگ پذیری به جهت اجرای لایه نهایی
قیمت نازل و وزن کم
سرعت بسیار بالای اعمال و سهولت در کار
توانایی روندگی و نفوذ بسیار بالا در بافت‌های فلزات خصوص نقاط زنگ زده
استحکام بسیار بالا و عمر مفید قابل توجه.

عیب های مبدل زنگ آهن

مبدل زنگ آهن

این پوشش عموماً برای فلزاتی که روی آنها زنگ زدگی وجود ندارد توصیه نمی شود
از این پوشش در محیط های زیر آب نمی توان استفاده کرد
از این پوشش نمیتوان برای جداره داخلی لوله ها و همچنین تانکرهای آب شرب نباید استفاده کرد
حرارت ماکزیمم ۲۰۰ درجه سانتی گراد را تحمل می کند.

قیمت عمده مبدل زنگ آهن

شرکت های مختلفی اقدام به عرضه عمده مبدل زنگ اهن نموده اند که در این میان قیمت عمده مبدل زنگ آهن شرکت ترنج به دلیل قیمت ارزان ان موجب محبوبیت بالای این محصو.ل گردیده است.
مطلب آخر اینکه این محصول خرید عمده و توزیع مستقیم نیز دارد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.