محافظت از فلزات با اپوکسی زینک ریچ 60 درصد

آیا سازه های فلزیتان به دلیل رطوبت هوا دچار خوردگی می شوند؟ شما نیاز به یک اپوکسی زینک ریچ 60 درصد دارید. اپوکسی زینک ریچ 60 درصد یک ضد زنگ سه بخشی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید به همراه پودر تقریبا خالص روی می باشد که به صورت حفاظت کاتدی از سطح فلزی محافظت می کند.

روی موجود در اپوکسی زینک ریچ 60 درصد باعث مقاومت فلز در برابر خوردگی های جوی میشود. کارخانه های رنگ اپوکسی زینک ریچ هایی با درصد های گوناگون تولید می کنند تا در مناطق مختلف با توجه به درجه رطوبت آنجا بتوان از آنها استفاده کرد. هر چه منطقه رطوبت بیشتری داشته باشد شما نیاز به یک درصد بالا تر دارید. اپوکسی زینک ریچ 60 درصد یک درصد خوب و نرمال است.

اپوکسی زینک ریچ خاکستری رنگ و مات است. مخلوط شده آن با هاردنر که باعث خشک شدن پوشش می شود حدودا تا بازه زمانی 8-12 ساعت با توجه به درجه حرارت محیط، قابل استفاده باقی می ماند.

سطحی که قرار است آن را با اپوکسی زینک ریچ 60 درصد بپوشانید باید از هر آلودگی مبرا باشد. بعد از مخلوط کردن سه جز، سی دقیقه به آن استراحت دهید.

برای رسیدن به ویسکوزیته مورد نیاز پاشش می توانید از تینر مربوطه استفاده نمایید. بعد از استفاده برای خشک شدن آن چیزی در حدود حداکثر یک شبانه روز زمان لازم است اما تا یک ساعت سطح پوشش به میزان قابل قبولی خشک می شود.

 

زینک ریچ اپوکسی، جزو محصولاتی است که به علت پایدار نبودن وضعیت اقتصادی ایران، قیمت آن همواره در حال تغییر است. عوامل و فاکتور های خیلی زیادی هم وجود دارند که می تواند قیمت هر کیلو زینک ریچ و قیمت زینک ریچ را تحت تاثیر خود قرار دهند. پس در صورتی که شما هم قصد خرید و استفاده از این محصولات به صورت عمده دارید، حتما باید به این عوامل توجه ویژه ای داشته باشید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید.

محافظت از فلزات با اپوکسی زینک ریچ 60 درصد

خرید اپوکسی زینک ریچ 60 درصد

از این پوش معمولا برای محافظت از پل و دیگر اسکلت های فلزی، لوله ها و تاسیسات، مخازن فلزی مخصوصا آنهایی که در کنار آب، مانند اسکله قرار دارند استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :   تولید رنگ ضد زنگ اپکسی فلز

برای شما که قصد خرید عمده اپوکسی زینک ریچ 60 درصد را دارید باید بدانید که این ماده تا حدود یک سال می تواند در انبار شما سالم باقی بماند. نسبت های وزنی برای مقدار پوششی که بخواهید بسته بندی شده و ارسال می شود یا این که نسبت های وزنی اعلام می شود تا در زمان مصرف آن ها را برای مثال با یک همزن مکانیکی مخلوط کنید.

خرید عمده ضد زنگ زینک ریچ ۶۰ درصد به کاهش قیمت ضد زنگ زینک ریچ منجر می شود بنابراین توصیه می‌شود برای کاهش قیمت زینک ریچ، آن را به صورت عمده سفارش دهید. فروش عمده زینک ریچ توسط مراکز و فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور صورت می گیرد.

برای خرید انواع زینک ریچ و رنگ اپوکسی ضد زنگ آهن می توان به مراکز و فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور مراجعه کرد که هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی فعالیت می‌کنند. و یا به صورت آنلاین با سایت های معتبر در ارتباط بود و محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کرد.

يکی از روش های انجام سفارش و خرید به صورت آنلاین است که امروزه بسیار پرطرفدار است زیرا همیشه و همه جا در دسترس است و امکان مقایسه قیمت ها را به مشتری می‌دهد و باعث صرفه‌جویی هم در وقت و هم در هزینه رفت و آمد می شود. یکی دیگر از مزیت های خرید از سایت های معتبر این است که محصولات خود را تضمین می کنند و خدمات پس از فروش دارند.

معرفی برترین تولیدکنندگان اپوکسی زینک ریچ

معرفی برترین تولیدکنندگان اپوکسی زینک ریچ اپوکسی زینک ریچ یکی از انواع رنگ های موجود در بازار می باشد که به دلیل داشتن خاصیت ضد خوردگی بالا مورد استقبال بسیار خوبی واقع شده است.

به همین خاطر در بسیاری از شهرهای ایران شاهد فروشگاه این دسته از ملزومات هستیم که بهترین نوع از این نمونه ها را در بسته بندی های متنوع با قیمت هایی متفاوت به فروش می رساند و به برترین تولید کنندگان این محصول تبدیل شده اند.

با توجه به زیاد شدن میزان فروش رنگ زینک در سراسر کشور تعداد فروشگاه این اقلام به نسبت سالهای قبل افزایش پیدا کرده است.

رنگ یکی از کالاهایی است که برای مصارف مختلف می توان از آن استفاده کرد. با با توجه به پیشرفت علم بشر دانشمندان با انجام دادن آزمایش های فراوان انواع مختلفی از این محصول را تولید به بازار ارائه کرده‌اند که یکی از بهترین و کیفیت ترین اقلام رنگ زینک می باشد که خود دارای انواع مختلفی است.

بیشتر بخوانید :   فروشنده اپوکسی زینک ریچ مرغوب

برخی از این رنگ‌ها دارای پودر کروماتی هستند این امر باعث شده تا دارای خصوصیات منحصر به فردی باشند. برای آشنایی بیشتر با این ملزومات در ادامه مطلب به برخی از مهم ترین ویژگی های این وسیله ها اشاره خواهیم کرد.

یکی از مهمترین ویژگی های این نمونه ها چسبندگی بسیار بالای آنها است که باعث شده شرکت های تولید کننده زیادی از آنها برای موارد گوناگون استفاده کنند.

از دیگر خصوصیات این اقلام می توان به مقاومت بسیار بالای آنها در برابر درجه حرارت اشاره کرد.محافظت کردن سازه های فلزی در برابر زنگ زدگی یکی دیگر از ویژگی های کلیدی این نمونه ها به شمار می رود.ماندگاری بسیار زیاد این دسته از کالاها یکی دیگر از مواردی است که می توان از آن نام برد.

معیارهای انتخاب بهترین رنگ اپوکسی

معیارهای انتخاب بهترین رنگ اپوکسی زینک ریچ، محصول مهمی برای طراحی و رنگ آمیزی به حساب می آید که با استفاده از مدل ها و طرح های مختلف آن شما می توانید فعالیت های مختلفی را انجام دهید.برای اینکه رنگ اپوکسی با کیفیتی را خریداری کنیم و در طولانی مدت بتوانیم از آن استفاده کنیم باید به نکاتی توجه کنیم.یکی از این نکات این است که این ماده بوی خاصی ندارد و این یکی از نشانه های کیفیت این محصول به شمار می رود.

جالب است بدانید که در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از طرح ها و ساختار های مختلف این محصول در بازار های داخلی ایران موجود می باشد که هر کدام از این مدل ها و ساختار ها نیز یک سری ویژگی های خاص و منحصر به فرد خواهند داشت.

انواع زینک ریچ، می توانند حاوی درصد های خیلی زیادی از گرد روی باشند و به همین علت هم قدرت آنها چندین برابر دیگر مدل ها و ساختار های مختلف رنگ می باشد.

البته در صورتی که شما هم قصد خرید دارید حتما باید به دنبال خرید و استفاده از بهترین مدل های موجود در بازار های داخلی و خارجی ایران باشید تا پس از خرید مشکل خاصی برای شما به وجود نیاید. البته، جالب است بدانید که کیفیت های زیادی از این محصول در بازار موجود می باشد.

بیشتر بخوانید :   مراکز خرید ضد زنگ طوسی

چه عواملی بر میزان تولید رنگ اپوکسی تاثیر دارد؟

چه عواملی بر میزان تولید رنگ اپوکسی تاثیر دارد؟ عوامل مختلفی بر میزان تولید الوان اپوکسی تاثیر دارد مانند نوع آن که انواع مختلف آن با دستگاه های مختلف تولید می شود.زینک ریچ یک نوع پوشش ضد خوردگی است که در صنایع مختلف کاربرد دارد. و حاوی روی است باعث طول عمر سطوح استیل و فلزی می شود، این روکش های زینک ریچ روی سطوح، باعث دوام و طول عمر و ماندگاری بالای سطوح می شود و آن ها را در برابر رطوبت، حرارت، ضربه، اشعه خورشید مقاوم می کند.دو نوع زینک ریچ وجود دارد، زینک ریچ ارگانیک و زینک ریچ غیر ارگانیک.

زینک ریچ ارگانیک: این نوع روکش ها با کمک غلتک یا اسپری استفاده می‌شوند و از سطح محافظت می کنند.

زینک ریچ غیر ارگانیک: که به استیل می چسبند و روی فراوانی دارند نسبت به حلال مقاوم هستند و دمای بالا را تحمل می کنند این نوع زینک ها آسیبی نمی بینند باد نمی کنند و به راحتی و تمیز می شوند.

زینک ها روی فراوانی دارند و برای حفاظت انواع سطوح و همچنین برای کف، مخصوصاً سطوح استیل و کف ظروف فلزی بسیار کاربردی هستند و آن را در برابر انواع خوردگی و زنگ زدگی و … محافظت می‌کنند.

فروشندگان اپوکسی زینک ریچ 60 درصد

فروشندگان اپوکسی زینک ریچ 60 درصد فروشندگان اپوکسی زینک ریچ 60 درصد به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط مراکز و نمایندگی های معتبر فروش مانند تبریز این کالاها موجب شده تا مشتریان و خریداران دسترسی راحت و آسان برای خرید این کالاها داشته باشند و شما می توانید برای مشاهده و مقایسه انواع محصولات نمایندگی ها و مراکز معتبر فروش این کالا مراجعه کنید؛ سپس بهترین و مرغوب ترین محصول را با قیمتی استثنایی خریداری کنید.

مسئله کیفیت محصول برای خریداران و مشتریان در هنگام خرید از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار بوده و افراد سعی در خرید کالایی دارند که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی باشند.

قیمت محصول بر اساس عوامل مختلفی تعیین و تصویب شده و از جمله عوامل تعیین کننده قیمت کالا کیفیت محصول، نحوه خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا و برند شرکت تولید کننده می باشد. اگر شما وقت زیادی برای خرید حضوری ندارید می توانید این کالا ها را به صورت آنلاین خریداری کنید و با خرید اینترنتی در وقت خود صرفه جویی کنید.

2

  1. انواع زینک ریچ، می توانند حاوی درصد های خیلی زیادی از گرد روی باشند و به همین علت هم قدرت آنها چندین برابر دیگر مدل ها و ساختار های مختلف رنگ می باشد.
    درصد زیاد گرد روی خیلی غلیظ نمیشه ؟میشه شلش کرد و اعمال کرد ؟

    • بله با استفاده از همزن برقی درصد های غلیظ زینک ریچ اپوکسی نیز قابل رقیق شدن و شل شدن هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما