مرکز تأمین ضد زنگ اپوکسی فلزات

نکات کاربردی برای تولید ضد زنگ اپوکسی فلزات

نکات کاربردی برای تولید ضد زنگ اپوکسی فلزات
رزین اپوکسی یک ماده پلیمری انعطاف پذیر و مقاوم است که برای تولید رنگ های صنعتی از آن استفاده می شود و دارای پایداری بالا در برابر عوامل محیطی مخرب بوده و به اصطلاح تجزیه ناپذیر می باشد. تولید ضد زنگ اپوکسی فلزات نمونه ای از فرآورده های این رزین می باشد که کاربرد بسیاری در پوشش سطوح سازه ها و تجهیزات فولادی دارد.

همراه این رزین بایستی از مواد پرخاصیت و ضد خورنده ای چون زینک، فسفات، کروم و اکسید آهن برای بالا بردن خواص مقاومتی رنگ استفاده شود و در ضمن مقادیر به کار گرفته مطابق با استاندارد بین المللی تولید رنگ باشد. زیرا در صورت کمبود یکی از مواد سازنده، رنگ یا پرایمر مورد نظر کیفیت لازم را نداشته و نخواهد توانست به خوبی از سطح رنگ آمیزی شده در برابر رطوبت و حرارت محافظت نماید.

از جمله مراکز معتبر توزیع کننده محصولات رنگی که با تامین ضد زنگ درجه یک و فروش عمده آن در سراسر کشور، کار را برای متقاضیان رنگ با کیفیت راحت کرده است، شرکت ترنج می باشد.

شرکت فروش ضد زنگ اپوکسی فلزات

شماتیکی از کاربرد ضد زنگ اپوکسی فلزات
همانطور که اشاره شد، شرکت ترنج، به عنوان عرضه کننده رنگ های صنعتی درجه یک، ضد زنگ های اپوکسی مخصوص سطوح فلزی را در کلیه نقاط کشور به صورت عمده توزیع می کند که دارای قیمت های بسیار مناسب نسبت به سایر مراکز ارائه کننده رنگ بوده و از لحاظ کیفی جزء برندهای مطرح در سطح بین المللی محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید :   عرضه اپوکسی زینک ریچ صادراتی

فروش ضد زنگ توسط این مرجع علاوه بر کیفیت بالای رنگ، با بسته بندی های استاندارد که حاوی اطلاعات کامل و راهنمای مصرف محصول می باشند، صورت می گیرد و با خرید عمده و ارزان قیمت از گارانتی طولانی مدت آن ها نیز می توان نهایت استفاده را برد و با اطمینان سفارش را انجام داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما