نازلترین قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک تبریز

ویژگی های رنگ پودری الکترواستاتیک تبریز

رنگ پودری الکترواستاتیک تبریز دارای ذرات پودری مغناطیسی است که بر خلاف رنگ های مایع به شکل جامد تولید می شود و از رنگ های جدید در صنعت رنگ می باشد. رنگ پودری الکترواستاتیک تبریز باعث ایجاد یک لایه بسیار محکمی بر روی سطح می شود و البته زمانی این لایه دارای ضخامت کافی می شود که در کوره تحت دمای بالا قرار بگیرد.

رنگ پودری الکترواستاتیک تبریز بر خلاف رنگ های مایع و معمولی ماندگاری بالایی دارد و زمانی که تحت فشار و ضربه قرار بگیرد به ندرت خرابی در آن اتفاق می‌افتد. درخشندگی وبراق‌بودن‌ این‌رنگ موجب شده که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار بگیرد.

رنگ پودری الکترواستاتیک تبریز دارای تنوع رنگی بالایی است و به همین دلیل می توان یکی از بهترین انواع رنگ ها آن را به حساب آورد. قیمت رنگ پودری تبریز بسیار ارزان و مناسب را می توانید از مراکز فروش در تبریز خریداری نمایید. برای خرید بهترین قیمت ها باید به مراکز فروش و نمایندگی هایی اصلی این رنگ مراجعه نمایید.

پوشش های پودری الکترواستاتیک بر اساس رزین های پلی استر

پوشش های پودری الکترواستاتیک بر اساس رزین های پلی استر
این سیستم ها بر اساس رزین های پلی استر اشباع شده طراحی شده اند. از خواص بارز این پوشش ها مقاومت در برابر تغییر فام رنگی و حفظ براقیت در برابر تابش نور ماوراء بنفش می باشد، به همین علت در سطوح خارج از ساختمان (outdoor) به کار می روند.

بیشتر بخوانید :   نرخ فروش رنگ روغنی هادی رنگ 4 کیلویی

پوشش های پودری الکترواستاتیک اپوکسی – پلی استر

پوشش های پودری الکترواستاتیک اپوکسی – پلی استر
این سیستم ها بر پایه رزین های پلی استر و اپوکسی طراحی شده و از مقاومت و پایداری بسیار بالایی برخوردار هستند. این پوشش ها عموما در مصارف داخلی (indoor) کاربرد دارند.
طراحان دکوراسیون داخلی نیز امروزه متوجه شده اند هرچه قدر بیشتر از قطعات تولید شده مکانیزه شده در سیستم رنگ و پوشش استفاده کنند جلوه و نهایی و ماندگاری بیشتری در طراحی نهاییشان وجود خواهد داشت. به همین دلیل بیشتر از قطعات رنگ شده با سیستم های رنگ پودری الکترو استاتیک بهره می گیرند.

صادرات ویژه رنگ پودری الکترواستاتیک تبریز

ویژگی های رنگ پودری الکترواستاتیک تبریز

با توجه به تولید گسترده انواع رنگ های پودری الکترو استاتیک در طیف گسترده از رنگ های ساده تا رنگ براق، چرمی، چکشی و سنباده ای در ایران بازرگانان مختلف بین المللی تمایل زیادی به همکاری با تولید کنندگان ایرانی جهت عرضه محصول به کشورهای خاورمیانه پیدا کرده اند.
معمولا برای صادرات محصولات بهترین و مرغوب ترین نمونه ها انتخاب می شود که آزمایش های مختلفی بر روی آن انجام می‌شود و دارای استاندارد های متفاوتی است.

رنگ پودری تبریز یکی از این نمونه ها است. صادرات رنگ الکترواستاتیک به کشور های مختلفی انجام می شود و در بین کشور های تولید کننده این نوع رنگ در رتبه بسیار خوبی قرار می‌گیرد.

این رنگ از نظر مواد اولیه بسیار مرغوب است و در کارخانه های تولید کننده رنگ پودری تبریز کنترل کیفیت بسیار عالی بر روی محصولات انجام می شود. رنگ پودری از جدید ترین انواع رنگ ها است که باید قبل از استفاده آماده سازی شود و بعد از قرار گرفتن بر روی سطح در کوره قرار گرفته و حرارت ببیند.

بیشتر بخوانید :   فروش عمده رنگ کوره ای پارلاق با بهترین قیمت

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.