رنگ رویه پلی اورتان سفید براق

رنگ رویه پلی اورتان رنگی صنعتی و پر کاربرد و محبوب نزد کابینت کاران و فلز کاران می باشد که برای هر کدام از این فعالیت ها نیاز به آستر مخصوص آن می باشد. برای مثال جهت اعمال رنگ رویه پلی اورتان بر روی فلز حتما می بایستی آستر اپوکسی مخصوص بر روی فلز خام در ابتدا اعمال نماید.

رنگ پلی‌اورتان سفید از رنگ‌های پرطرفدار است زیرا دارای پوشش بسیار خوبی می‌باشد. این نوع رنگ خیلی زود خشک می‌شود و میزان چسبندگی بالایی دارد. رنگ سفید و خاص پلی اورتان سبب شده است تا مورد توجه مشتریان بسیاری قرار گیرد. از ویژگی‌های عالی رنگ‌های پلی‌اورتان سفید در واقع مقاومت بالای آن در برابر عوامل جوی است. این رنگ دارای سطح صاف و یک دست می‌باشد و همچنین مواد شوینده و شیمیایی نیز به آن آسیب نمی‌رسانند.

هر آنچه که باید در مورد رنگ رویه پلی اورتان سفید براق بدانید

رنگ رویه پلی اورتان سفید براق یکی از انواع رنگ های صنعتی است که بر پایه رزین هایی که در طی واکنش های مختلف پلی اورتان انجام می شوند، تولید خواهند شد.

پوشش های فوری و قوی که رنگ پلی اورتان می توانند با واکنش های فوری هاردنر و یا خشک کن ایجاد شوند باعث محبوبیت بیشتر این نوع رنگ خواهد شد. خواص های گوناگون دیگری که در رنگ پلی اورتان سفید براق وجود دارد مانند پوشش بسیار بالا و پیوندهایی که باعث ماندگاری رنگ می شود نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن می باشد.

این رنگ یعنی رنگ رویه پلی اورتان در برابر آب، انواع روغن ها، مواد شوینده و همچنین بسیاری دیگر از مواد شیمیایی مقاوم است و همچنین در برابر ضربات نیز بسیار مقاوم عمل می کند.

از این رو از این رنگ شیمیایی در بسیاری از رنگ آمیزی های صنعتی مانند چوب، مبلمان، درب، صندلی، میز و دیگر وسایل صنعتی استفاده می شود. پوشش هایی که از رنگ پلی اورتان بوجود می آید می تواند درخشش بالایی را به همراه داشته باشد. از انواع رنگ پلی اورتان می توان به دسته رنگ های زیر اشاره کرد:
• رنگ پلی اورتان سفید براق
• رنگ رویه مشکی پلی اورتان
• تینر پلی اورتان
• درجه مات و براق پلی اورتان

بیشتر بخوانید :   مروري دقيق و جامع بر لیست قیمت رنگ روناس

هر آنچه که باید در مورد رنگ رویه پلی اورتان سفید براق بدانید
یکی دیگر از ویژگی های بارز موجود در رنگ پلی اورتان آب گریز بودن و همچنین مقاومت آن در برابر انواع ضربات می باشد. از انواع دیگر ویژگی ها نیز می توان به دوام بسیار بالای آن بر روی MDF اشاره نمود. پوشش بالای رنگ پلی اورتان سفید براق با شرایط جوی کشور سازگار بوده و از این رو می توان آن را در صنایع مختلف به کار گرفت.

رنگ پلی‌اورتان سفید در موارد بسیاری به کار برده می‌شود. ثبات رنگ، مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف مانند سایش، چسبندگی بالا و انعطاف پذیری سبب شده است تا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

این محصول برای سطوح PVC و سطوح ABS بسیار مناسب است و همچنین جهت رنگ کردن سطوح چوبی و صنایع لوکس به کار گرفته می‌شود. این رنگ جلوه ای خاص و زیبا دارد و کاربرد آن برای کابینت و دکورهای مختلف نیز بسیار شیک و جذاب می‌باشد.

همچنین جهت دریافت قیمت سایر رنگ های صنعتی مانند قیمت ضد زنگ زینک ریچ می توانید با کارشناسان رنگ ترنج تماس بگیرید.

نحوه اعمال رنگ‌های مختلف پلی‌اورتان سفید

برای اعمال رنگ پلی‌اورتان سفید ابتدا لازم است هر نوع آلودگی را از سطح مورد نظر پاک کنید.

رنگ‌های قدیمی، گرد و غبار، زنگ زدگی و غیره باید با استفاده از سنباده و یا موارد دیگر به خوبی از روی سطح پاکسازی شوند.

دستور العمل آماده سازی رنگ پلی اورتان به این صورت است که ابتدا هاردنر را با نسبت مناسب که بر روی بسته بندی آن درج شده است مخلوط کنید و به خوبی به هم بزنید تا یکنواخت شود.

بیشتر بخوانید :   فروش رنگ رویه پلی اورتان شرکتی

مقدار معین تینر را به رنگ اضافه کنید و سپس با ابزاری که در اختیار دارید، رنگ آمیزی را شروع کنید. لازم به ذکر است که اگر این رنگ به عنوان رنگ رویه مورد استفاده قرار می‌گیرد، رنگ زیرین باید دارای سطحی صاف، تمیز و یک دست باشد. در مرحله بعد پاشش رنگ باید به صورت استاندارد انجام گیرد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

رنگ رویه پلی اورتان سفید براق

رنگ رویه پلی اورتان سفید براق
نکاتی که باید در حین استفاده از رنگ پلی اورتان سفید براق رعایت کنید
1. به هیچ عنوان از پوشش های سلولزی برای لایه زیرکار استفاده نکنید
2. به جای اینکه از رنگ های روغنی استفاده کنید، از جوهر های همرنگ ساز برای پوشش دهی بهره بگیرید
3. حداقل دمایی که باید در حین استفاده از رنگ پلی اورتان سفید براق مورد استفاده قرار بگیرد، دمای 15 درجه سانتی گراد می باشد.

خرید اینترنتی رنگ پلی اورتان

با انتخاب فام رنگ مورد نظر و میزان رنگ پلی اورتان درخواستی و نوع براقیت از مات و نیمه براق و براق انتخاب نموده و با تماس تلفنی و صحبت با کارشناسان سایت اینترنتی مربوطه نسبت به اعتبار سنجی آن سایت اطمینان می نمایند و نسبت به سفارش رنگ پلی اورتان جهت ارسال از انبار فیزیکی سایت اقدام می نمایند.

رنگ-پلی-اورتان-سفید-اسپری

رنگ-پلی-اورتان-سفید-اسپری

بررسی رنج قیمت رنگ سفید پلی اورتان

یکی از کاربردی ترین رنگ هایی که در بسیاری از بخش های صنعتی کاربرد بالایی دارد، انواع رنگ پلی اورتان است. تنوع رنگی بالایی در تولید این نوع رنگ استفاده می شود که یکی از پرمصرف ترین آن نیز سفید است.

بیشتر بخوانید :   چگونه رنگ پلی اورتان سفید براق خوب را تشخیص دهیم؟

قیمت رنگ سفید پلی اورتان با توجه به نوع استفاده و کاربردی که دارد، متغیر است. از این نوع رنگ در بسیاری از بخش های صنعتی و تولیدی استفاده می کنند. مشخصات و ویژگی های موجود در این رنگ باعث کاربرد گسترده آن در بسیاری از صنایع شده است. چسبندگی بالا و ظاهر زیبای این نوع از رنگ از جمله مشخصاتی است که مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان می باشد. از دیگر مشخصات ویژه این نوع از رنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• مقاومت و ماندگاری بالا
• پوشش عالی
• مقاوم در برابر رطوبت
• مقاومت بالا در برابر مواد شوینده و شرایط جوی
• داشتن سطحی صاف و صیقلی

رنج قیمت رنگ سفید پلی اورتان نسبت به سایر طیف های رنگی متغیر است که دلیل آن نیز کاربرد گسترده آن در صنایع گوناگون است. کاربرد این نوع رنگ در صنایع مختلفی مثل چوب، صنایع لوکس، دکورها، کابینت ها و بسیاری از محصولات دیگر مشاهده می شود. گستردگی استفاده از این نوع رنگ باعث شده تا تقاضای آن در بازار عرضه نیز بالا باشد. یکی از دلایلی که روی قیمت عرضه محصولات تاثیرگذار است، میزان عرضه آن در بازار است. از دیگر موارد مهم در تعیین قیمت نهایی رنگ های سفید پلی اورتان، برند یا شرکت تولید کننده، حجم خرید، کیفیت محصول و نوع عرضه آن است. خرید این محصول در حجم های عمده و به صورت غیر حضوری معمولا به صرفه تر از خرید آن به صورت خرد و حضوری می‌باشد.

رنگ-سفید-پلی-اورتان

برای اطلاع از قیمت رنگ سفید پلی اورتان با توجه به حجم خرید خود می توانید با فروشگاه اینترنتی ترنج ارتباط برقرار کنید. این مرکز عرضه کننده بهترین نمونه رنگ های صنعتی به صورت عمده می باشد. کارشناسان فروش مجموعه آماده پاسخگویی به خریداران رنگ سفید پلی اورتان و ارائه اموزش تولید و اجرای رنگ زینک ریچ در سراسر کشور می باشند.

 

5

  1. 1. به هیچ عنوان از پوشش های سلولزی برای لایه زیرکار استفاده نکنید
    2. به جای اینکه از رنگ های روغنی استفاده کنید، از جوهر های همرنگ ساز برای پوشش دهی بهره بگیرید
    3. حداقل دمایی که باید در حین استفاده از رنگ پلی اورتان سفید براق مورد استفاده قرار بگیرد، دمای 15 درجه سانتی گراد می باشد.
    ممنون بابت نکات فنی کاربردی

  2. رنگ پلی اورتان سفید، یک محصول بسیار عالی است که به طور کامل به نیازهای من پاسخ داده است. من بسیار خوشحالم که از این محصول استفاده کرده ام و تجربه ای بسیار مثبت داشته ام.یکی از ویژگی هایی که برایم بسیار مهم بود، لطافت و نازکی بصری بود که این رنگ به فلز می بخشد. من نمی خواستم که فلزاتی بد منظر تبدیل شوند و این رنگ به طور کامل این نیازمندی را برآورده کرد. با استفاده از این رنگ، فلزات به شکلی زیبا و طبیعی نمایان می شوند و هیچ گونه افت کیفیتی در آنها رخ نمی دهد.یکی از مشکلاتی که ممکن بود در استفاده از رنگ های دیگر بوجود آید، کاهش خلوص فلز بود. اما با استفاده از رنگ پلی اورتان سفید، این مشکل برطرف شده است. من می توانم رنگی را به فلز اضافه کنم بدون اینکه خلوص آن کاهش یابد. این ویژگی بسیار مهمی است زیرا می توانم به راحتی رنگ های مورد نظر خود را به فلز اضافه کنم و در عین حال از کیفیت بالای فلز لذت ببرم.همچنین، من توجه داشتم که وقتی میزان رنگی که به فلز اضافه می کنم زیاد باشد، ممکن است تجربه بصری فلز را به خصوص در جاهایی مثل نمای ساختمان تحت تاثیر قرار دهد. اما با استفاده از رنگ پلی اورتان سفید و توجه به دقت و تجربه، این مشکل را بسیار کاهش دادم و تا حد زیادی جلوی خراب شدن نمای ساختمان را گرفتم.به طور کلی، من بسیار راضی از استفاده از رنگ پلی اورتان سفید هستم و به همه توصیه می کنم که از این محصول استفاده کنند. این رنگ به طور کامل نیازهای من را برآورده کرده است و تجربه ای بسیار مثبت برایم به ارمغان آورده است.

  3. رنگ پلی یورتان به دلیل داشتن پیوند های خاص، پوشش بسیار خوبی دارد. این ویژگی باعث می شود که محصولات پلی یورتان در صنعت رنگ آمیزی فلز، مبلمان، درب، صندلی، اسکلت فلزی و غیره جایگاه ویژه ای پیدا کنند. همچنین، رنگ پلی یورتان دارای خواصی مانند مقاومت به ضربه و خش پذیری، آب، روغن ها، مواد شوینده و مواد شیمیایی است. این ویژگی ها باعث می شود که محصولات پلی یورتان بسیار محبوب و مورد توجه قرار گیرند. من به شخصه از رنگ پلی یورتان استفاده کرده ام و بسیار راضی بوده ام. پوشش عالی این رنگ و مقاومت آن در برابر ضربه و خش، برای من بسیار مهم بوده است. همچنین، این رنگ به خوبی در برابر آب، روغن ها، مواد شوینده و مواد شیمیایی مقاومت نشان می دهد که برای استفاده در محیط های صنعتی بسیار مناسب است. به طور کلی، من به همه ی کسانی که به دنبال یک رنگ با پوشش عالی و خواص مقاومتی بالا هستند، استفاده از رنگ پلی یورتان را توصیه می کنم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.