وارد کننده جدیدترین رنگ استخری ضد جلبک دریایی

ترکیبات انواع رنگ استخری ضد جلبک

رنگ استخری ضد جلبک

از جمله رنگ‌هایی که به عنوان رنگ استخری ضد جلبک استفاده می‌شود می‌توان به رنگ‌های استخری اکریلیک، رنگ استخری نانو و رنگ استخر مخصوص ضد جلبک اشاره کرد. هر یک از این رنگ‌های استخری می‌توانند از رشد جلبک‌ها جلوگیری کنند اما رنگ استخری ضد جلبک به صورت اختصاصی به منظور رفع این مشکل ساخته شده است و می‌تواند جلوی رشد خزه، جلبک و میکروارگانیسم‌های زنده را بگیرد و رشد آن‌ها را به تعویق بیندازد.

در ترکیبات رنگ استخری ضد جلبک از مواد ضد جلبک استفاده شده است؛ بنابراین با رنگ آمیزی به کمک این رنگ‌ها می‌توان پوششی به عنوان عایق در برابر باکتری، خزه و جلبک در سراسر سطوح داخلی استخرها، سونا، جکوزی، حوضچه‌های پرورش ماهی، استخرهای ذخیره آب شرب شهری و کشاورزی و آب نماهای شهری به وجود آورد.

بعد از رنگ آمیزی با این نوع رنگ میزان چسبندگی جلبک‌ها به سطوح داخلی استخرها کم می‌شود. همچنین شست و شوی این سطوح بسیار آسان‌تر خواهد بود و در مدت زمان کمتری انجام خواهد شد. حتی بدون استفاده از مواد شوینده‌ی شیمیایی و تنها با فشار آب می‌توان جلبک‌ها را از جدا کرد.

میزان پوشانندگی این رنگ بسیار بالا بوده و ضخامت کافی را ایجاد می‌کند. هر یک کیلوگرم از این رنگ می‌تواند 5 مترمربع از سطوح در معرض آب را بپوشاند. این رنگ‌ها بر پایه حلال تولید می‌شوند و حلال آنها تینر است. در صورت استفاده از تینر فوری سرعت خشک شدن و در نتیجه بهره برداری از سازه کوتاه‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید :   جدیدترین رنگ استخری نانو

خرید استثنایی رنگ استخری ضد جلبک


خرید استثنایی رنگ استخری ضد جلبک
پس از معرفی رنگ استخری برای جلوگیری از رشد خزه‌ها و جلبک‌ها در سطوح داخلی استخرها بهتر است به معرفی مرکزی معتبر برای خرید این محصولات بپردازیم. شرکت رنگ استخری ترنج توزیع کننده بهترین و باکیفیت‌ترین رنگ‌های استخری از معروف‌ترین کارخانه‌های رنگ سازی در سراسر ایران است. فروشگاه داران و مغازه داران رنگ فروشی می‌توانند به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها به صورت غیر حضوری اقدام به خرید عمده محصولات مورد نظر خود نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.