خرید اینترنتی رنگ استخری

رنگ استخری

رنگ استخری نوعی رنگ بر پایه رزین آکریلیک است، که برای رقیق کردن آن از آب استفاده می شود.

هدف از استفاده از رنگ استخری این است تا ترک های بسیار ظریف موجود در سطوحی مثل سطح استخر که دائما با آب در تماس هستند را بتوان پر کرد و این پوشش رنگی، مانند یک لایه پارچه جهت ایزولاسیون عمل می کند.

ویژگی های رنگ استخری

قیمت ویژه رنگ استخر ضد جلبک

رنگ استخری برای پوشاندن  ترک های بسیار ظریف موجود در سطح استخر که دائما با آب در تماس هست به کار می رود.

رنگ استخری یا عایق استخری، از قابلیت ارتجاعی بسیار خوبی برخوردار است و قابلیت چسبندگی بسیار بالایی دارد. رنگ های استخری، از مقاومت خوبی در برابر محلول های شیمیایی برخوردارند و جز دسته عایق های رطوبتی بسیار خود با پایه نانو محسوب می شوند.

استفاده از این رنگ روی کلیه سطوح امکان پذیر است. این رنگ نانو از خواص ضد قارچی، ضد جلبک برخوردار است، ضمن این که رنگی غیر سمی و غیر قابل اشتعال است.

این عایق رطوبتی، برای ایزوله کردن انواع مختلف استخر مانند استخر پرورش ماهی و مخازن آب شرب و مخازن نگهداری آب کشاورزی به کار می رود و جایگزین خوبی برای ورق پلیمری، ایزوگام و سایر مصالح سنتی محسوب می شود. همچنین این رنگ گزینه مناسبی برای درزگیری سطوح مختلف می باشد.

این رنگ، بسیار انعطاف پذیر و کشسان می باشد و این امر سبب می شود به هیچ عنوان پوسته پوسته نشود و بتوان از آن در سازه های مختلف که دائما با آب در تماس هستند استفاده کرد.

بیشتر بخوانید :   خرید رنگ اکریلیک اطلس با ارزانترین قیمت

رنگ های استخری ضمن این که از سطح مورد نظر در برابر نفوذ آب و رطوبت محافظت می کنند؛ از رشد انواع مختلف میکروارگانیسم ها، خزه ها و جلبک ها نیز جلوگیری می کنند.

نحوه استفاده از رنگ استخری روی سطوح مختلف

فروش ارزان رنگ اتیخر نانو

قبل از استفاده از رنگ استخری روی سطح مورد نظر، باید سطح را به طور کامل از هر گونه آلودگی، چربی و گرد و غبار پاک کرد.

برای پاک کردن سطح مورد نظر، می توان از واتر جت یا سند بلاست استفاده کرد.

وجود گرد و غبار روی سطح مورد نظر سبب ایجاد لایه نازکی روی سطح می شود؛ که به عنوان مانع چسبندگی رنگ استخری روی سطح می شود.

اگر سطح قبلا رنگ آمیزی شده است؛ حتما دقت کنید که پوسته های باقی مانده از رنگ قبلی، باید به طور کامل از روی سطح پاک شود.

سطح مورد نظر در زمان رنگ آمیزی، باید در خشک ترین حالت ممکن خود قرار داشته باشد؛ چنانچه سطح کمی مرطوب باشد، بعد از رنگ شدن آب روی سطح تمایل به بخار شدن دارد و ممکن است سبب بلند شدن و طبله کردن رنگ گردد.

مهمترین عامل پوسته پوسته شدن رنگ استخری؛ نمناک بودن سطح در زمان رنگ آمیزی می باشد.

انتخاب رنگ باید بر اساس نوع سازه، میزان نشت سازه و فشار هیدرولیکی آن صورت بگیرد.

در زمان رنگ آمیزی بهتر است؛ ابتدا یک لایه پرایمر روی سطح قرار دهید؛ تا ناهمواری ها صاف شود و سپس با استفاده از یک قلمو، سطح مورد نظر را با رنگ استخری بپوشانید.

بیشتر بخوانید :   عرضه مستقیم رنگ نمای ساختمان ایرانی

خرید اینترنتی رنگ استخری

برای خرید رنگ استخری؛ می توانید سفارش خود را در سایت ترنج ثبت کنید و در ضمن می توانید از مشاوره همکاران ما در زمان خرید، بهره مند گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.