پرایمر زینک فسفات اپوکسی آستری اصل

خرید زینک فسفات اپوکسی آستری اصل اولین قدم برای محافظت از سطوح فلزی است. استفاده از یک پرایمر خوب و استاندارد می تواند به میزان زیادی کیفیت پوشش دهی این سطوح را تضمین کند. به همین دلیل بسیار مهم است که در هنگام خرید به اصالت و کیفیت زینک فسفات اپوکسی توجه کنید. به ویژه اگر می خواهید این محصول را به صورت عمده تهیه کنید، لازم است به یک مرجع فروش معتبر مراجعه نمایید.

خرید زینک فسفات اپوکسی

نکات مهم درباره استفاده و نگهداری از زینک فسفات اپوکسی

در استفاده و نگهداری زینک فسفات اپوکسی بسیار مهم است که به نکات ایمنی توجه شود. در این بخش برخی از نکات مهم در بکارگیری و نیز نگهداری از این محصول را بررسی می‌ کنیم.
نکات مهم در استفاده از زینک فسفات اپوکسی
• در طی فرآیند اعمال زینک فسفات اپوکسی لازم است که محیط از تهویه مناسب برخوردار باشد. علی الخصوص در محیط های صنعتی جریان هوا بسیار مهم است.
• احتمال وقوع آتش سوزی در هنگام استفاده از پرایمر اپوکسی چندان زیاد نیست، ولی بهتر است برای احتیاط به لوازم ضد حریق و کپسول های آتش نشانی دسترسی وجود داشته باشد.
• لازم است از هرگونه تماس پرایمر با پوست و چشم اجتناب شود.
• استفاده از ماسک تنفسی در هنگام اعمال پرایمر اپوکسی کاملا ضروری است.
نکات مهم در نگهداری زینک فسفات اپوکسی
• اولین نکته در نگهداری زینک فسفات اپوکسی توجه به مدت زمان ماندگاری این محصول است. به طور معمول این پرایمر در فضای داخلی و در ظرف دربسته تا یک سال ماندگاری دارد. در صورت باز شدن درب ظرف زینک فسفات (حتی برای یک بار)، این مدت زمان کاهش پیدا خواهد کرد.
• بهتر است زینک فسفات اپوکسی در محفظه مخصوص خودش نگهداری شود.
• دمای مناسب تاثیر زیادی بر حفظ کیفیت زینک فسفات اپوکسی دارد. بهترین شرایط دمایی برای این محصول محیطی با دمای ۲۰ الی ۲۵ درجه سانتی‌ گراد است. البته امکان نگهداری زینک فسفات اپوکسی در دمای ۵ تا ۴۰ درجه سانتی گراد نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید :   خرید انواع رنگ اپوکسی رنگین زره

خرید زینک فسفات اپوکسی

فروش زینک فسفات اپوکسی اصل

دارندگان فروشگاه های معتبر رنگ های صنعتی به خوبی می‌ دانند که کیفیت محصولاتی که ارائه می دهند تا چه اندازه مهم است. می‌ توان گفت کیفیت و اصالت محصولات به شکل محسوسی اعتبار یک فروشگاه را تایید می‌ کند، به همین دلیل یکی از مهمترین اقدامات پیش از خرید زینک فسفات اپوکسی و سایر رنگ های صنعتی مراجعه به مرجع فروش معتبر و قابل اطمینان است.
فروش زینک فسفات اپوکسی عمده یکی از خدمات مجموعه ماست. اگر قصد خرید این محصول را دارید، می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین از این طریق می‌ توانید نسبت به استعلام قیمت زینک فسفات اپوکسی و دیگر محصولات اقدام نمایید.

روش استفاده از پرایمر ضد زنگ اپوکسی

پرایمر ضد زنگ اپوکسی
یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین تکنیک های صرفه جویی در هزینه های زیاد مربوط به تعویض یا ترمیم مکرر سازه ها و تجهیزات صنعتی نیروگاه ها، پالایشگاه ها و صنایع پتروشیمی و تولیدی مختلف، استفاده از پرایمر ضد زنگ اپوکسی اصل شرکت ترنج می باشد.

از عمده ترین مواد سازنده این ضد زنگ می توان به رزین پلیمری اپوکسی و عناصر مقاوم کننده زینک و کروم اشاره کرد. برای رنگ آمیزی با این پرایمر ابتدا باید سطح هدف را سند بلاست نموده یا با برس سیمی سایش داده و در صورت استفاده به عنوان لایه زیرین آن را با ماده سخت کننده پلی آمید ترکیب و سپس با استفاده از تفنگ پاششی یا دستگاه اسپری رنگ آمیزی کرد.

ولی برای استفاده در پوشش های میانی و رویه سطح بایستی توجه کرد که به همراه رنگ های آلکیدی به کار نرود، زیرا در این صورت چسبندگی و کیفیت لازم را نخواهد داشت.

شرکت ترنج، به عنوان فروشنده ضد زنگ درجه یک، روش های استفاده از این محصولات رنگی را با توضیحات کامل و دقیق در روی بسته بندی های استاندارد آن ها درج نموده است. لذا ضد زنگ های اپوکسی عرضه شده این شرکت از کیفیت و پایداری لازم برخوردار بوده و برای اکثر سازه ها و وسیله های فلزی صنعتی قابل استفاده می باشد.

بیشتر بخوانید :   تامین کننده آستر اپوکسی زینک ریچ

فروشنده پرایمر ضد زنگ اپوکسی

شماتیکی از کاربرد پرایمر ضد زنگ اپوکسی
فروش عمده این ضد زنگ های اپوکسی اصل توسط اکثر شرکت ها متناسب با کیفیت آن ها با قیمت های بالا صورت می گیرد،

در حالی که شرکت ترنج، به عنوان فروشگاه ضد زنگ بین المللی، با توزیع ارزان قیمت این محصولات رنگی صادراتی از مشتریان گرامی در راستای خرید عمده راحت و رضایت بخش حمایت نموده و با گارانتی دار کردن بسته های رنگی ارائه شده باعث ایجاد احساس امنیت خاطر در مشتری شده است.

پرایمر اپوکسی فلز

پرایمر اپوکسی فلز در مجتمع مسکونی
پرایمر اپوکسی فلزات یکی از بهترین محصولاتی می باشد که از آن برای پوشش دادن بستر فلزات استفاده می ‌کنند. توجه داشته باشید که از پرایمر اپوکسی فلز در راستای رنگ نمودن فلزات استفاده می نمایند

و از این رو نمی ‌توان آن ها را یک رنگ کامل برای فلزات دانست.

اگرچه نام آن پرایمر فلز اپوکسی است اما می‌ تواند پوشش خوبی برای سطوح دیگر اعم از پلاستیک، فایبرگلاس، فسفات آهن و غیره باشد. هر شکستگی یا فرورفتگی که در سطح این جنس ها وجود داشته باشد، پرایمر اپوکسی با نفوذ در آن ها مانع از زنگ زدن و فرسوده شدن شان خواهد شد.

از این رو شما بایستی از بهترین فروشگاه پرایمر اپوکسی خود را خریداری کنید.

توزیع کننده بهترین پرایمر اپوکسی انواع فلز فروشگاه ترنج می باشد. چرا که این فروشگاه نه تنها تولید این محصولات را بر عهده دارد، بلکه به توزیع آن نیز می پردازد.

همه ما می‌ دانیم که از پرایمر ها در راستای چه اموری استفاده می کنند. اما مسلماً چندان با انواع ضد زنگ آشنا نیستیم. می خواهیم برای شما توضیح دهیم که ضد زنگ ها دارای چه انواع دیگری هستند و برتری ضد زنگ رزین اپوکسی فلز را نسبت به آن ها برای شما بیان نماییم. هر کدام از این ضد زنگ ها روش ‌های خاصی برای استفاده دارند که در ادامه به توضیح آن نیز خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید :   قیمت ضد زنگ اپوکسی باکیفیت 4 کیلویی

نکات مهم برای خرید پرایمر اپوکسی فلز

پرایمر اپوکسی فلز برای اسکلت ساختمانی بلند
زمان خرید پرایمر اپوکسی فلز مشکلات زیادی برای افراد به وجود می آید. به همین خاطر آن ها دچار سردرگمی در انتخاب می‌ شوند. اما با در نظر گرفتن نکات مهم برای خرید آن شما می توانید انتخابی راحت داشته باشید.

اولین نکته برند آن ها می ‌باشد. برند یا نام تجاری گویای کیفیت این ضد زنگ ها است. از این رو شما با انتخاب برند ترنج می ‌توانید بهترین پرایمر اپوکسی فلز را انتخاب کنید.

عرضه عمده پرایمر اپوکسی فلز

پرایمر اپوکسی فلز برای پلسازی
شرکت ترنج به عرضه عمده پرایمر فلز اپوکسی برای صنایع و افرادی که در ساختمان سازی فعالیت دارند می پردازد.

عرضه پرایمر اپوکسی توسط فروشگاه ترنج به صورت کاملاً رایگان بوده لذا هزینه ارسال از شما گرفته نمی ‌شود و تنها قیمت این پرایمر آن هم با سود بسیار کم از شما اخذ می شود. به همین جهت است که بهترین توزیع کننده پرایمر اپوکسی را شرکت ترنج می دانند.

14

    • در هنگام استفاده از زینک فسفات اپوکسی می بایستی از دستکش و ماسک استفاده گردد و شرایط ایمنی رعایت گردد و در جای خشک و نسبتا خنک و تاریک نگهداری گردد.

  1. درود لطفا در باره شرایط پوشش دهی مجدد زینک فسفات اپوکسی بیشتر توضیح بدهید. برای ماشین آلات می خواستم

    • پرایمر زینک فسفات اپوکسی پوشش تئوری در حد 7 تا 8 متر مربع دارد و سطح زیرکار می بایستی بدون زنگ زدگی و تمیز و خشک باشد.

  2. سلام آیا این مطلب درسته که زینک فسفات برای آب و فاضلاب کاربرد داره؟ منظور لوله ها و تاسیسات پی وی سی هست یا قسمتهای فلزی شبکه؟ ضمنا یک سوال دیگه هم داشتم. توی مقیاسهای کوچک مثل مجتمع های مسکونی یا آپارتمانهای چندطبقه هم میشه استفاده کرد و به صرفه هست یا نه؟ از پاسخ و پیگیری تان ممنون خواهم شد.

    • سلام بله در بخش آب و فاضلاب و لوله های فلزی آن ها کاربرد دارد و در بخش لوله های پی وی سی کاربرد ندارد.برای مجتمع های مسکونی هم می توان از کوچکترین بسته بندی آن که 30 کیلویی است استفاده نمود. و قیمت مناسبی دارد.

  3. سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترم. خرید جزئی و خرده هم ممکنه؟ حداقل چقدر باید سفارش بدیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما