کارخانجات انواع رنگ پلی اورتان مات سفید

امروزه قوی ترین و با کیفیت ترین رنگ های رویه فلزات ، رنگ رویه پلی اورتان است که با کمتین ضخامت بالاترین مقاومت در برابر رطوبت و آفتاب و سایش را ارائه می دهد. به همین دلیل کارخانجات تولید رنگ های صنعتی روز به روز علاقه بیشتری به تولید و عرضه رنگ  رویه پلی اورتان مات، نیمه مات و نیمه براق و براق می پردازند. چرا که تقاضای بازار خرید و فروش و صادرات رنگ های صنعتی چنین موضوعی را برای این کارخانجات توجیه پذیر نموده است.

آشنایی با انواع رنگ پلی اورتان مات سفید

آشنایی با انواع رنگ پلی اورتان مات سفید
رنگ پلی اورتان مات سفید از جمله رنگ‌های رویه صنعتی است که کاربرد بسیاری در نقاشی سطوح در برابر آفتاب دارد. این نوع از رنگ‌ها بر پایه رزین های صنعتی هستند.

رنگ‌های پلی اورتان مات سفید به دلیل پایه رویه صنعتی که دارند به راحتی قابل استفاده هستند و به همین دلیل به سرعت می‌توان محیط را به کمک آن رنگ کرد. این رنگ حلال در تینر مخصوص پلی اورتان است، در نتیجه باید به خطرات از نظر اشتعال در محل کار دقت نمود.

رنگ‌های مات سفید پلی اورتان به دو گروه رنگ رویه پلی اورتان سفید مات و رنگ رویه پلی اورتان سفید نیمه مات تقسیم می‌شوند. رنگ‌های تمام رویه صنعتی قابلیت شستشو را دارند و همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارند.

همانطور که می‌دانید این رنگ مناسب سطوح فلزی در معرض رطوبت و آفتاب به خصوص سطوح بیرونی است. مدت زمان خشک شدن این رنگ به رطوبت هوا، تعداد لایه‌های رنگ شده و ضخامت آن بستگی دارد اما به طور کلی 1 الی 3 ساعت برای خشک شدن کافی است.

بیشتر بخوانید :   قیمت انواع رنگ اپوکسی براق پلی آمید

فروشندگان بهترین رنگ پلی اورتان مات سفید

رنگ پلی اورتان مات سفید
رنگ پلی اورتان مات سفید به دلیل کاربردهای زیادی که دارد بسیار طرفدار دارد، به همین دلیل تقاضا برای خرید این محصول در هر لحظه‌ای از سال زیاد است.کارخانجات انواع رنگ متعددی این محصول را تولید و بخش می‌کند اما از فروشندگان بهترین رنگ های پلی اورتان مات سفید می‌توان به فروشگاه رنگ ترنج اشاره کرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.