کنیتکس اکریلیک نمای ساختمان، کیفیت بالا با قیمت مناسب

کنیتکس اکریلیک نمای ساختمان کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلویی به بازار عرضه گردیده است و پاسخگوی طیف وسیعی از نماکاران و سازندگان پروژه های ساختمانی بوده است. کنیتکس اکریلیک نمای ساختمان پایه آب بوده و حلال آن آب می باشد و سهولت کار با این رنگ روز به روز بر محبوبیت این رنگ اضافه می گردد.

کنیتکس اکریلیک نمای ساختمان، کیفیت بالا با قیمت مناسب

در همه جای دنیا از ویژگی های مهم برای نمای ساختمان مقاومت آن در مقابل تغییرات جوی است. کنیتکس اکریلیک نمای ساختمان در اکثر مناطق دنیا یکی از رنگ نماهای شناخته شده برای انواع بناهاست.

این رنگ بر پایه آب بوده و نه تنها برای ساختمان ها زیبایی می آورد، بلکه به عنوان یک محافظ هم برای بنا عمل می کند و پوششی در برابر آب می شود. از خصوصیات کنیتکس اکریلیک نمای ساختمان مقاومت آن در برابر انواع آلودگی های میکروبی و قارچی، اشتعال و سایش است که معمولا هر رنگی تا چند سال تضمین می شود.

از کنیتکس اکریلیک روی سطوح مختلفی مانند گچ، سیمان، چوب، بتن، آهن و … استفاده می شود و کاربرد گسترده ای دارد. رنگ های مختلف این نما را می توانید بر روی ساختمان خود اسپری کنید. از این رنگ در دکور داخلی ساختمان نیز استفاده می کنند. مخصوصا اگر نمیتوانید منزل را ترک کنید یا کار در شرکت را تعطیل کنید، استفاده از این رنگ به خاطر بی بویی و راحتی در اجرا پیشنهاد می شود.

برای انتخاب کنیتکس اکریلیک نمای ساختمان مناسب خود می توانید از مشورت صاحب نظران و کارشناسان ما استفاده کنید زیرا این رنگ ها در سایز دانه های مختلف، از بسیار ریز تا متوسط به فروش می رسد.

کنیتکس اکریلیک نمای ساختمان، کیفیت بالا با قیمت مناسب

 

کنیتکس اکریلیک نمای ساختمان

کنیتکس اکریلیک نمای ساختمان

در ساختمان سازی کاهش بار مرده و سبک بودن ساختمان اهمیت بسزایی دارد. اگر دکور بنای شما سنگین باشد حتی امکان فقط سقوط همان بنا، یا سنگین شدن ساختمان و خسارت دیدن کلی وجود دارد به همین دلیل کنیتکس اکریلیک نمای ساختمان، خود را به خوبی در این صنعت جای داده است.

برای خشک شدن کامل این رنگ یک شبانه روز زمان احتیاج دارید و از آن می توانید از زیر پل ها گرفته تا در داخل خانه، مغازه و رستوران ها استفاده کنید. حتی می توان تزیینات متفاوت و زیبای دانه های آن را در لابه لای کریستال برای زیر تونل نمناک نیز استفاده نمود. قابلیت شستشوی این رنگ و قیمت پایین آن از دیگر ویژگی ها غیر قابل فراموشی کنیتکس اکریلیک نمای ساختمان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما