آخرین قیمت رنگ اپوکسی نما ایرانی

در نمای ساختمان های مختلف، از رنگ های مخصوصی کار می گیرند که ویژگی بارز آنها مقاومت بالای شان است. کوشش ما در این مقاله این است تا شما را با رنگ اپوکسی نما ایرانی آشنا کنیم و به موارد گوناگونی به ویژه آخرین قیمت آن بپردازیم. اما چرا از این رنگ در نما به شکل گسترده ای استفاده می کنند؟ آخرین قیمت رنگ اپوکسی نما ایرانی

چرا رنگ اپوکسی برای نما عالی است؟

چرا رنگ اپوکسی برای نما عالی است؟رنگ های اپوکسی ویژگی های منحصر به فردی دارند. به همین دلیل است که از آنان در نقاط گوناگونی از یک سازه استفاده می نمایند. اما سوالی که پیش می آید این است که چرا رنگ اپوکسی برای نما عالی است؟ برای این که بهتر با خواص آن آشنایی حاصل کنید، به چند علت اصلی بهتر بودن آن در میان انواع رنگ نما، اشاره می کنیم:

  • قدرت چسبندگی بالایی بر روی سطوح مختلف از جمله بتن، چوب، سرامیک و غیره دارد.
  • ضد آب است و به راحتی رطوبت به آن نفوذ پیدا نمی کند.
  • ضد یو وی می باشد و به این ترتیب، در برابر نور خورشید مقاوم است.
  • به دلیل تنوع بالا، زیبایی خاصی به نما می بخشد.
  • از نظر اقتصادی استفاده از آن، مقرون به صرفه است.
  • می توان آن را در صورت خراب شدن، راحت ترمیم کرد.
  • به آسانی می توان آن را شستشو داد و دوباره جلوه ای تازه به نما بخشید.
بیشتر بخوانید :   پلی یورتان یا اپوکسی کدام پوشش و رنگ مناسب تری است؟

به این دلایل متعدد است که امروزه استفاده از رنگ اپوکسی در نما گسترش پیدا کرده و آن را به محصولی بی رقیب تبدیل نموده است.

اجرای رنگ اپوکسی نما

برای اجرای رنگ اپوکسی برای نمای ساختمان، ابتدا باید سطح نمای ساختمان را به طور کامل تمیز کنید و از هرگونه گرد و غبار، روغن و چربی، خاک و دیگر آلودگی ها پاک کنید.

سپس، باید سطح را به طور کامل خشک کنید و اگر نیاز باشد، تمام شکستگی ها و نقص های سطح را با استفاده از مواد روکش دهی و ترمیم کنید.بعد از آماده سازی سطح، باید رنگ اپوکسی را با توجه به نوع سطح و شرایط آب و هوایی منطقه انتخاب کنید.

برای این کار، بهتر است از محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای مربوطه استفاده کنید.سپس، باید رنگ اپوکسی را با استفاده از ابزار مناسب (مانند برس، رول، پاشش و …) به سطح نمای ساختمان اعمال کنید.

در این مرحله، بهتر است از دستکش و لباس محافظ استفاده کنید تا از تماس مستقیم با رنگ اپوکسی جلوگیری کنید.

بعد از اعمال رنگ اپوکسی، باید صبر کنید تا رنگ به طور کامل خشک شود و سپس با استفاده از موادی مانند پولیشر و واکس، سطح را پالیش و درخشان کنید.

در نهایت، باید به یاد داشته باشید که رنگ اپوکسی برای نمای ساختمان، باید به طور دوره ای تعویض و تعمیر شود تا از خرابی و آسیب های سطح جلوگیری شود.

راهنمای خرید رنگ اپوکسی نما مرغوب

راهنمای خرید رنگ اپوکسی نما مرغوب

دو موضوع در نمای ساختمان مهم اند: اول زیبایی و دوم مقاوم کردن سازه. در هنگام خرید رنگ اپوکسی نما، نوع مرغوب آن را تهیه کنید. به راهنمایی هایی که در بالا اشاره کردیم، توجه داشته باشید و به این شکل خواهید توانست که محصولی کاربردی و بسیار مقاوم را به دست آورید.

بیشتر بخوانید :   فروشنده بزرگ رنگ اپوکسی پلی آمید

اما شاید بپرسید که کیفیت محصولاتی از این دست، به چه چیزهایی بستگی دارد؟ یکی از مهمترین مسائل، مواد اولیه ای می باشد که در ساخت آن‌ ها به کار گرفته می شود. سپس موضوع روش تولید است. برندهای معتبر، به این ها توجه ویژه ای دارند و به همین علت است که شاهد عرضه محصولات شان با بالاتری درجه کیفی هستیم.

رنگ های اپوکسی، بر خلاف سایر کالاهایی که از آنان برای نمای ساختمان استفاده می کنند، سبک است و از جانبی، رنگ های شاد و خوبی دارد. اجرای آن هم آسان بوده و از همه مهمتر این است که دوام زیادی دارد. البته نرخ این محصولات نیز بر همین اساس تعیین می گردد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.