آشنایی با قیمت رنگ پلاستیک رونق

درباره مشخصات و قیمت رنگ پلاستیک رونق چه می دانید؟ از مهم ترین روش های مرسوم در نقاشی ساختمان، استفاده از رنگ پلاستیک است؛ که از گذشته تاکنون طرفداران زیادی دارد و همواره یکی از باصرفه ترین و زیباترین روش های نقاشی داخلی ساختمان است.

 تنوع بی نظیر این رنگ ها و حلال بودن با آب همیشه دلیلی بر تقاضای زیاد این محصول بوده است. در این میان برند رونق این محصول را در انواع نیمه پلاستیک و پلاستیک تولید می کند. قیمت رنگ پلاستیک رونق در مقایسه با برندهای موجود در بازار کاملاً با نیاز مصرف کننده هم خوانی دارد. 

مشخصات و قیمت رنگ پلاستیک رونق

چگونگی تعیین قیمت رنگ پلاستیک رونق

فروش عمده رنگ پلاستیک رونق

مناسب بودن قیمت رنگ پلاستیک رونق و داشتن تنوع رنگ زیاد این محصول امکان تهیه آن را برای نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان آسان کرده است. دلیل استفاده این محصول علاوه بر قیمت مناسب شامل دوام و کیفیت بالا، قابلیت ترکیب  و ساخت یک رنگ جدید ،رنگ آمیزی انواع سقف های کاذب و کناف، سازگاری با گرما و … می باشد. اما مهم‌ترین دلیلی که افراد زیادی خواهان این محصول هستند این است که استفاده و کاربرد این محصول بسیار آسان است و قابلیت رنگ پذیری مجدد را دارد، زود خشک می شود و قابلیت رقیق شدن به مقدار دلخواه را دارد.

قیمت انواع رنگ پلاستیک رونق

بازار فروش رنگ پلاستیک رونق

همان‌طور که گفتیم قیمت رنگ پلاستیک رونق نسبت به نوع نیمه پلاستیک آن بالا می باشد. پایه‌ هر دو رنگ آب می باشد و بر مبنای رزین امولسیونی پلی وینیل استات نوعی لاتکس کوپلیمر ساخته می شوند. این رنگ بیشتر در حجم های سطلی یک کیلویی، دوکیلویی و …عرضه می شود و تاریخ انقضای بالایی دارد. مواد اولیه و رزین مورد استفاده در رنگ های پلاستیک بر قیمت محصول نقش داشته و نوسانات ارزی در بالا رفتن قیمت شدیداً تأثیر می گذارد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مجاز شرکت رنگ رونق و یا فروشگاه معتبر عرضه مواد ساختمانی و یا از طریق فروشگاه های اینترنتی اقدام کنید.

بیشتر بخوانید :   خرید اینترنتی رنگ استخری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما