اسپری رنگ مشکی مات دوپلی کالر

اسپری رنگ مشکی مات محصول شرکت دوپلی کالر

اسپری رنگ مشکی مات محصول شرکت دوپلی کالر بر اساس استاندارد رنگ های RAL تولید شده است و این اسپری از دسته اسپری های اکریلیکی می باشد. از مهمترین ویژگی های این اسپری پوشش بسیار مناسب، پایداری رنگ ها برای مدت زمان طولانی، بالا بودن کیفیت سطح و رنگ این اسپری و تنوع بالای آن می باشد. اسپری رنگ مشکی مات در انواع براق، فلورسنت، مات، پلیمری، اپوکسی و افکت های فلزی تولید و عرضه می شود.

اسپری دوپلی کالر از پوشش دهی مناسب روی سطوح مختلف برخوردار است؛ برای مثال هر اسپری رنگ مشکی مات دوپلی کالر ؛ 5/1 متر مربع را به طور کامل پوشش می دهد.

نکات مورد توجه در زمان استفاده از اسپری رنگ مشکی مات دوپلی کالر

اسپری رنگ مشکی دوپلی کالر مات

1. سطوح پلاستیکی که قبلا رنگ آمیزی نشده اند، باید در ابتدا با استفاده از اسپری آستر پلاستیک تولید شده توسط شرکت دوپلی کالر رنگ شوند؛ سپس اسپری رنگ مشکی مات روی آن استفاده شود.

2. استفاده از اسپری آستر طوسی، زینک یا آلومینیوم روی سطوح فلزی (طلا، نقره، مس، برنز و آهن گالوانیزه) که ضد زنگ اند؛ و اسپری رنگ مشکی مات روی آن ها چسبندگی خوبی ندارد، قابل توصیه است.

3. در خصوص سطوحی که رنگ را به خود جذب می کنند؛ مانند سطوح چوبی، گچی و نئوپان، باید در ابتدا روی سطح را بتونه یا سیلر زد و سپس اسپری رنگ مشکی مات، را روی آن زد.

4. چنانچه سطحی در گذشته، با یک رنگ ضعیف رنگ آمیزی شده است؛ نباید اسپری رنگ مشکی مات را روی آن زد چون این کار سبب می شود؛ رنگ خوب خشک نشود و سطحی حالت چسبندگی پیدا کند.

نحوه رنگ آمیزی با اسپری رنگ مشکی مات دوپلی کالر

اسپری رنگ مشکی دوپلی کالر

در ابتدا باید محل مورد نظر را به خوبی تمیز و خشک نمایید؛ و در زمان استفاده از رنگ چون رنگ داخل قوطی حالت غلیظ دارد؛ چنانچه هوا سرد است باید تا 35 درجه رنگ را گرم کنید و قوطی را به خوبی تکان دهید؛ تا رنگ در براحتی از اسپری خارج شود. چنانچه قصد دارید برای دفعه اول رنگ را اسپری کنید؛ توجه داشته باشید که اسپری در سه ثانیه اول خالی از رنگ است و حتما آن را روی سطحی غیر از سطح اصلی اسپری کنید.

برای داشتن یک رنگ آمیزی زیبا، بهتر است؛ در ابتدا رنگ را به صورت گرد روی سطح بپاشید و از ضخیم پاشیدن رنگ روی سطح خودداری کنید چون این کار موجب شره کردن رنگ و دیر خشک شدن آن می شود.

سعی کنید رنگ آمیزی را به صورت پله ای یا خطی انجام دهید. اگر در مرحله اول، رنگ را به صورت خط افقی روی سطح اسپری کردید؛ بهتر است مرحله دوم رنگ آمیزی را به صورت عمودی روی سطح انجام دهید.

خرید اسپری رنگ مشکی مات محصول شرکت دوپلی کالر

برای خرید این محصول می توانید: سفارش خود را در سایت ترنج ثبت کنید؛ تا با خیال راحت محصول اورجینال را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.