بررسی قیمت رنگ سحر سفید

یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در دکوراسیون داخلی، رنگ سفید است. قسمت رنگ سحر سفید به نسبت تقاضای بالای آن مناسب و مقرون به صرفه است. دلیل استقبال زیاد از رنگ سفید هم خوانی با تمامی سبک ها و ترکیب پذیری آن با سایر رنگ ها می باشد. محصولات برند رنگ سازی سحر بدون سرب هستند و در تولید آن ها از بهترین مواد اولیه استفاده شده است.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت رنگ سحر سفید

قیمت رنگ سفید سحر

قیمت رنگ سحر سفید با توجه به مواد اولیه مصرفی تعیین می شود. مواد اولیه رنگ های ساختمانی و صنعتی سحر از بهترین مواد اولیه اروپایی است و نوسانات ارزی بر قیمت محصول تأثیر می گذارد. این محصول به دلیل کاربری آسانی که دارد مورد استقبال زیادی قرار می گیرید. نمونه های رنگ پلاستیک و نیمه پلاستیک سحر که در رنگ آمیزی و نقاشی فضای داخلی ساختمان ها بیشتر استفاده می شود قیمت پایین تری نسبت به رنگ های روغنی و آکریلیک دارند. رنگ سفید سحر تنها محصولی است که همواره سطح کیفی بالایی داشته و روز به روز با استقبال زیادی روبرو می شود.

قیمت رنگ سحر سفید و ویژگی های برجسته آن

قیمت رنگ سحر سفید با ویژگی های برجسته‌ آن که شامل دوام و کیفیت بالا، قابلیت ترکیب پذیری با سایر رنگ ها، خشک شوندگی و چسبندگی بالای محصول، انعطاف پذیری بالا و قابلیت رنگ آمیزی سطوح مختلف گچی، سیمانی، بتونی و … هم خوانی دارد و معمولاً قیمت این محصول بر حسب کیلوگرم است و در بسته بندی های گالن، حلب و کوارت به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید :   با فروش عمده مادر رنگ پلاستیک الوان، خريداران مي توانند محصولات را با قيمت ارزان تري تهيه كنند

استقبال از رنگ سحر سفید به قدری زیاد است که بیشتر افراد به محض خرید یا ساخت خانه بدون توجه به دکوراسیون منزل و وسایل این رنگ را برای دیوارها انتخاب می کنند. این رنگ که از دسته‌ رنگ های سرد است با ترکیب کردن با رنگ های گرم جلوه‌ بی نظیری به خانه می بخشد.
افراد بیشتر رنگ های پلاستیک و نیمه پلاستیک سحر سفید را برای رنگ آمیزی انتخاب می کنند این رنگ ها فاقد سرب، حلال آب، سازگار با طبیعت و بدون بو هستند و قیمت کمتری نسبت به رنگ های روغنی دارند .

قطعاً قیمت رنگ سحر سفید که یک رنگ همه پسند و پرطرفدار است باید در محدوده‌ مناسبی باشد تا مصرف کننده بتواند از آن استفاده کند. این محصول در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.

قیمت رنگ سفید سحر در نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز طبق قیمت کارخانه و یا با درصد کمی اختلاف به فروش می رسد. در فروشگاه های اینترنتی عرضه محصول، می توانید پس از بررسی کامل مشخصات محصول آن را به لیست خرید خود اضافه کنید و سفارش خود را بدون اتلاف وقت و به صورتی غیرحضوری با کمترین قیمت تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.