بهترین رنگ ترافیکی پارکینگ

رنگ ترافیکی پارکینگ در واقع همان رنگ ترافیکی است که به دلیل ضخامت مناسب لایه نهایی فیلم خشک و قیمت مناسب آن برای کف پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ اپوکسی مخصوص کف پارکینگ در ضخامت های بالاتری قابل اجرا می باشد و مقاومت مناسبی برای کف سالن تولید و کف انبار دارد ولی به لحاظ صرفه اقتصادی در مرتبه بعد از رنگ ترافیکی پارکینگ قرار می گیرد.

رنگ ترافیکی پارکینگ انواع مختلفی دارد:

  • رنگ ترافیک گرم: در خط کشی آسفالت‌ها و بتن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • رنگ ترافیک سرد سه جزئی: مخصوص پیاده روها می‌باشد.
  • رنگ ترافیک دوجزئی سرد: سخت شدن سریع از ویژگی‌های آن است و جهت رنگ آمیزی آسفالت‌ها و بتن‌ها به کار می‌رود.
  • رنگ ترافیک اکریلیک ترموپلاست: خط کشی طولی در خیابان‌ها
  • رنگ ترافیک آلکید کلرو کائوچو: جهت رنگ آمیزی آسفالت‌ها، بتن‌ها، معابر ، اتوبان‌ها و خیابان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین فروشندگان رنگ ترافیکی پارکینگ

منظور از رنگ ترافیکی پارکینگ چیست؟

منظور از رنگ ترافیکی پارکینگ چیست؟ رنگ یک ماده طبیعی و یا شیمیایی است که روی سطحی که کشیده می‌شود لایه‌ای ایجاد می‌کند که باعث تغییر رنگ آن لایه شده و همچنین بافت زیرین خود را از عواملی مثل خوردگی و زنگ زدگی محافظت می‌کند که این عمل باعث حفظ زیبایی آن نیز می‌شود. استفاده از رنگ‌ها در جاده‌ها جهت ارسال پیام و رساندن منظوری به رانندگان استفاده می‌شود. رنگی که در جاده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد بایستی از مقاومت بالایی در مقابل نور خورشید، ضربه و عبور و مرور مکرر خودروها برخوردار باشد چرا که در غیر این صورت بعد از مدت کوتاهی رنگ‌ها پاک می‌شوند. به این رنگ‌ها که کیفیت بالایی داشته و جهت خط کشی جاده ها و پارکینگ‌ها استفاده می‌شود رنگ ترافیکی گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید :   فروش عمده رنگ ترافیکی زرد

رنگ ویژه  پارکینگ بایستی متناسب با شرایط آب و هوایی محل زندگی و همچنین میزان تردد در پارکینگ‌ شما انتخاب شود.

به طور مثال اگر شما پارکینگ خود را مرتب با آب می‌شویید و یا پارکینگ شما سر پوشیده نمی‌باشد بایستی از رنگ‌های ضد آب استفاده کنید.

و یا اگر میزان تردد در پارکینگ شما بالاست مثل پارکینگ‌های اطراف حرم امام رضا (ع) بایستی از رنگ هایی با کیفیت و با ماندگاری بالاتری استفاده کنید.

به علاوه بایستی شرایط جوی را جهت انتخاب رنگ مناسب در نظر داشته باشید.

انواع روش خرید رنگ ترافیکی پارکینگ مرغوب

انواع روش خرید رنگ ترافیکی پارکینگ مرغوب خرید رنگ مرغوب مستلزم شناختی از انواع رنگ می‌باشد چرا که رنگ مورد نظر بایستی متناسب با استفاده شما و همچنین شرایط آب و هوایی محل زندگی شما انتخاب شود.

خرید رنگ‌ها به دو صورت بسته بندی شده و فله‌ای صورت می‌گیرد. مسلما خرید رنگ به روش فله ای بهتر است چرا که شما می‌توانید رنگ باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری و دریافت کنید.

اگر می‌خواهید از قیمت‌های انواع رنگ ترافیکی پارکینگ مطلع شوید می‌توانید به مراکز فروش این رنگ ها مراجعه کرده و یا از طریق سایت های معتبر قیمت هارا پیگیری کنید.

در صورت تمایل به خرید می‌توانید آن را از مراکز فروش به صورت فله ای خریداری کرده و از تخفیف عمده فروشی برخوردار شوید و یا از طریق سایت های معتبر آن را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.