بورس بهترین رنگ سبز ترافیکی ممتاز

رنگ سبز ترافیکی یکی از انواع رنگ های تولید شده توسط کارخانه های تولید کننده رنگ است از این رنگ بیشتر برای رنگ آمیزی سطوحی مانند جاده ها استفاده می شود.رنگ ترافیکی انواعی دارد که بر اساس درجه بندی آنها از لحاظ حرارت تولید می شوند و رنگ بندی های متنوعی دارند.از این نوع از رنگ ها سالانه استفاده های زیادی می شود به همین دلیل میزان تولید آنها همواره رو به افزایش می باشد.

بورس بهترین رنگ سبز ترافیکی ممتاز

طیف رنگی بهترین رنگ سبز ترافیکی

طیف رنگی بهترین رنگ سبز ترافیکیبهترین رنگ ترافیکی نیز در واقع رنگی است که دارای ویژگی هایی از این قبیل باشد: قدرت چسبندگی آن بسیار بالا باشد، قابلیت پوشش دهی آن نیز مناسب باشد، بعد از رنگ آمیزی روی سطح موردنظر به سرعت خشک شود، روی سطح های روغنی نیز قابل اجرا باشد، مقاومت بالایی در برابر رفت و آمد زیاد و عوامل فرسایشی داشته باشد همچنین در برابر عوامل جوی مثل سرما و گرمای شدید مقاوم باشد.از رنگ سبز ترافیکی معمولا در خط کشی روی آسفالت استفاده می کنند مثلا در محل عبور عابر پیاده، محل دوربرگردان، در کشیدن جداول روی سطح آسفالت، جداول پارک ها، بزرگ راه ها و میادین از رنگ سبز ترافیکی استفاده می شود. این رنگ سبز ترافیکی همان گونه که از اسم آن مشخص است بیشتر برای خطوط ترافیکی و علامت های هشدار روی جاده ها استفاده می شود. البته رنگ های ترافیکی به رنگ های زرد، قرمز، سفید و مشکی و … هم تولید می شوند و در بازار موجود هستند. از رنگ های ترافیکی بیشتر اداره ی راهنمایی و رانندگی استفاده می کنند همچنین از این نوع از رنگ هم برای خط کشی محوطه ی باربری هایی که حمل بار توسط کامیون های سنگین صورت می گیرد به کار برده می شود. در زمان خرید این رنگ باید توجه داشت که رنگ رقیق را انتخاب کنیم چون کارایی آن بیشتر است و با حجم کمتری از آن می توان سطح بیشتری را رنگ آمیزی کرد.

بیشتر بخوانید :   آشنایی با نحوه فروش رنگ ترافیکی ریف در تهران

فروش رنگ سبز ترافیکی به صورت عمده

فروش رنگ سبز ترافیکی به صورت عمدهفروش رنگ ترافیکی همواره توسط نمایندگی های پخش رنگ صورت می گیرد به گونه ای که کارخانه های تولید رنگ ترافیکی با استفاده از مواد مناسب و لازم رنگ های ترافیکی با کیفیت را تولید کرده و به صورت عمده به این نمایندگی ها ارسال می کنند سپس این مراکز انواع آن را در قالب وزن و رنگ مشخص با قیمت مصوب کارخانه به صورت عمده یا تکی در بین مصرف کنندگان توزیع می کنند به همین جهت برای تهیه آن باید به این مراکز پخش مراجعه کرد و رنگ مورد نظر خود را تهیه نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.