تولیدی رنگ پودری الکترواستاتیک در تبریز

درباره رنگ پودری الکترواستاتیک چه می دانید؟

درباره رنگ پودری الکترواستاتیک چه می دانید؟

با رنگ پودری الکترواستاتیک تبریز آشنایی دارید؟ رنگ پودری الکترواستاتیک امروزه جایگزین رنگ های مایع شده است. رنگ های مایع برای اینکه بتوان از آنها استفاده کرد نیاز به حلال دارند که این حلال باعث میشود سلامتی انسان مورد خطر قرار گیرد.
زمانی که رنگ های پودری وارد بازار شدند به دلیل اینکه نیاز به حلال نداشتند و فناوری آنها کاملا متفاوت بود تحولی را در این زمینه بوجود آوردند. افراد دیگر ترجیح میدادند از این نوع رنگ به جای رنگ های مایع استفاده کنند.
علاوه بر این آنها به دلیل نحوه ی رنگ آمیزی که دارند حتی میتوانند قسمت هایی را که با رنگ مایع به خوبی قابل رنگ شدن نبود را به صورت سیستم پاششی رنگ کنند.
همچنین به دلیل اینکه در هنگام رنگ کاری ذرات ریز بر روی سطح قرار میگیرند و آن را پوشش میدهند رنگ نهایی به صورت کاملا یکدست و مرتب میباشد. فناوری رنگ پودری استاتیک نیز به این صورت است که پودر به درون دستگاه تزریق میشود و در اثر فشار خارج میگردد و در نهایت به دلیل نیروی بارهای الکتریکی که در آن ایجاد میشود عمل رنگ آمیزی صورت میگیرد. تولیدی رنگ پودری ترنج این نوع رنگ را به صورت جزئی و عمده به فروش میرساند.

درباره رنگ پودری الکترواستاتیک چه می دانید؟
امروزه رنگ های پودری الکترواستاتیک در انواع مختلف براق و چکشی و سمباده ای و ساده و چرمی تولید می شوند که انواع آزمایش های مربوطه را نیز طبق استاندارد ها با موفقیت گذرانده اند. به لحاظ ضخامت فیلم قابلیت ایجاد 60 تا 70 میکرون را دارند که امری الزامی است و همچنین آزمایش هایی از قبیل ضربه مستقیم، ضربه غیر مستقیم، خمش، خراش، قدرت پوشانندگی، وزن مخصوص مناسب و مقاومت در برابر مه نک را نیز با موفقیت کامل طی نموده اند.

بیشتر بخوانید :   مشخصات رنگ پلی اورتان پی وی سی PVC

قیمت عمده رنگ پودری الکترواستاتیک تبریز

رنگ پودری الکترواستاتیک تبریز

شهر تبریز به عنوان مرکز استان آذربایجان شرقی و به نوعی به عنوان قطب صنعتی غرب کشور، در حوزه صنایع رنگ و رزین با دارا بودن کارخانه های معتبری همچون پتروماد کیمیا و شرکت شیمی صفا و یا شرکت آذر طیف و یا صنایع رنگ آراز سایر شرکت ها و کارخانه های معتبر و معروف این منطقه توانسته است بازار فروش محصولات رنگ و رزین خود را به سایر مناطق کشور از جمله تهران و سایر شهرستان ها نیز گسترش دهد.

همچنین قیمت عمده رنگ پودر الکترواستاتیک در تبریز که به دلیل وجود کارخانه های معتبر در این منطقه کاهش بسیار زیادی داشته است موجب تقاضای زیاد بازرگانان و صادرکنندگان محصولات رنگ پودری الکترو استاتیک تبریز جهت صادرات به کشورهای همجوار این منطقه همانند ترکیه و عراق و آذربایجان و ارمنستان گردیده است.

اگر میخواهید از قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک آگاه شوید با فروشگاه ترنج تماس بگیرید. همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد ما به عنوان یک فروشگاه که تولید کننده ی رنگ پودری الکترواستاتیک است، فعالیت میکنیم. از این رو به صورت عمده میتوانید از ما خرید کنید و به فروش این نوع در فروشگاه های خود بپردازید. قیمت ها به دلیل اینکه مرکز اصلی توزیع هستیم در بهترین حالت میباشد. برای دانستن قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک تبریز با ما ارتباط برقرار کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما