خرید رنگ پلی اورتان مات

رنگ پلی اورتان مات که بر پایه ی رزین پلی اورتان می باشد از جمله رنگ هایی است که وقتی روی سطح قرار می گیرد زیبایی کار را چندین برابر می کند و بسیار فوق العاده است. البته باید دقت نمود که رنگ پلی اورتان مات بدون واسطه اپوکسی قابلیت چسبندگی دائمی بر روی سطح فلز را ندارد.

قبل از اعمال رنگ پلی اورتات مات می بایستی حتما از آستر اپوکسی دو جزئی استفاده گردد چرا که آستر اپوکسی ابتدا به فلز می چسبد و قابلیت آن را دارد تا رنگ پلی اورتان مات به عنوان رنگ لایه نهایی بر روی آن اعمال گردد.

برای خرید آسان رنگ پلی اورتان مات می توان به سایت های معتبری که این محصول را عرضه می کنند مراجعه کرد و به صورت اینترنتی آن را خریداری. نمود

خرید آسان رنگ پلی اورتان مات

شناخت بهتر رنگ پلی اورتان صنعتی

شناخت بهتر رنگ پلی اورتان صنعتی این رنگ چون بر پایه ی رزین است حتما باید با هاردنر و تینر ترکیب شود و بعد مورد استفاده قرار بگیرد.

رنگ پلی اورتان صنعتی دارای انواع گوناگونی می باشد که هر کدام دارای کاربردها و ویژگی های مخصوص به خود هستند. این رنگ هم به صورت براق و هم به صورت مات در بازار موجود می باشد که مصرف کننده بنا بر نیاز نوع آن را انتخاب نمود و خریداری می کند.

از این رنگ برای سطوح چوب و فلز و بتن بسیار استفاده می شود و علاوه بر زیبایی دوام کار را نیز افزایش داده و مانع از پوسیدگی چوب و زنگ زدگی فلز می گردد. به خوبی می تواند سطوح را پوشش داده و در برابر اشعه نور خورشید بسیار مقاوم است و مانع از خوردگی سطح می گردد. زود خشک شدن این رنگ باعث استفاده ی آسان از آن شده است و سرعت کار را افزایش بخشد. در برابر سایش نیز مقاوم بوده چرا که به خوبی بر روی سطح می چسبد و مانند یک عایق از سطح محافظت و مراقبت می کند.

بیشتر بخوانید :   پلی یورتان یا اپوکسی کدام پوشش و رنگ مناسب تری است؟

قبل از شروع به کار با این نوع رنگ حتما باید سطوح از هرگونه گرد و خاک و آلودگی پاک شوند تا به خوبی روی سطح کار قرار بگیرند و دارای ماندگاری بالایی باشند.

البته این نکته قابل ذکر می باشد که رنگ ها دارای درصد مات کنندگی متفاوتی هستند.

راهنمای خرید رنگ پلی اورتان مات

راهنمای خرید رنگ پلی اورتان مات برای خرید رنگ پلی اورتان مات می توان هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری اقدام نمود.

البته برای خرید آسان این نوع رنگ همانطور که قبلا گفته شد می توان از طریق وب سایت ها اقدام نمود و همین امر موجب می شود که دست واسطه ها از بازار این نوع محصول کوتاه شده و با قیمت کمتری به دست مشتری برسد از طرفی مشتریان می توانند با مطالعه ی راهنمای خریدی که برای هر نوع محصول در سایت قرار داده شده است مشخصات آن را بررسی نموده و با خیال راحت کالای مورد نظر خود را تهیه و خریداری نماید.

این نوع خرید و فروش هم برای خریدار و هم برای فروشنده خوشایندتر است چرا که وقتی کالا با قیمت مناسب تری به دست مشتری برسد خود عاملی برای جلب خریدار است و میزان فروش و سود را افزایش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.