خرید رنگ اپوکسی صنعتی

در این مطلب در نظر داریم شما را با رنگ اپوکسی صنعتی آشنا کنیم. 

در ابتدا نیاز است در مورد رنگ های صنعتی اطلاعاتی در دست داشته باشید تا بتوانید برای گرفتن بهترین نتیجه بهترین نوع از رنگ را انتخاب نمایید.

خرید رنگ اپوکسی صنعتی

معرفی رنگ اپوکسی صنعتی

معرفی رنگ اپوکسی صنعتی

  •  رنگ صنعتی نوعی از رنگ است که تنها در زیبا سازی و علامت گذاری به کار نمیرود و مصارف صنعتی در صنعت هایی مانند نفت و گاز و پتروشیمی دارد.برای مثال رنگ ساختمانی روغنی یا اکریلیک برای زیبا سازی محیط به کار میروند اما رنگ های صنعتی مثل رنگ صنعتی اپوکسی در صنعت به کار می‌رود.
  • برای معرفی رنگ اپوکسی باید بگویم که مهم ترین و قابل توجه ترین قابلیت رنگ های صنعتی به خصوص رنگ اپوکسی خاصیت ضد خوردگی آن میباشد .رنگ صنعتی اپوکسی در همه صنایع گاز و نفت و پتروشیمی ،صنایع آب و فاضلاب و فولاد و همینطور صنایع نیروگاهی و هر صنعتی که در آن محفوظ بودن فلز از خوردگی مهم باشد به کار میرود و در حقیقت کاربرد های بسیاری دارد و یکی از مهم ترین و بهترین نوع از رنگ های صنعتی است. 

اگر بخواهیم به ضعف های این رنگ بپردازیم تنها می توان به یک ضعف اشاره کرد.تنها ضعف رنگ اپوکسی در مقابل اشعه های UV خورشید است که این نکته باعث میشود نتوان از این رنگ در محیط هایی که فلز در محیط باز است و خورشید به طور مستقیم به آن میتابد به عنوان لایه نهایی استفاده کرد ، البته در محیط های باز هم میتوان از این رنگ به عنوان لایه میانی استفاده کرد که در این صورت هم برای شما بهترین نتیجه را به ارمغان خواهد آورد و هیچ مشکلی را به وجود نخواهد آورد. 

بیشتر بخوانید :   فروش مستقیم رنگ اپوکسی نسوز

این رنگ باعث افزایش عمر مفید وسایل و تجهیزات خواهد شد و همین نکته باعث کاهش هزینه ها میشود .از دیگر مزایای رنگ اپوکسی می توان به چسبندگی خوب آن روی سطوح ، مقاومت بالا در برابر رطوبت ، اصطکاک ،و عوامل جوی و شیمیایی اشاره کرد .این رنگ دارای قابلیت شستشو پس از خشک شدن  است و به دلیل انعطاف پذیری و خاصیت ضربه پذیری هم در برابر تغییر شکل های سازه بسیار مقاوم است و مشکلی برای آن به وجود نمی آید. 

نمایندگی فروش رنگ اپوکسی صنعتی

نمایندگی فروش رنگ اپوکسی صنعتی از مهم ترین برند های مورد استفاده توسط مشتری می توان 1-هادی رنگ 2-رنگ سحر 3-رنگ الوان 4- رنگ روناس 5-رنگ فراز پیشه 6-رنگ بارک 7-رنگ نیپون رنگسازی ایران 8 -رنگ جوتن 9-رنگ پارس بهار 10-رنگ اطلس ، را نام برد .

خرید رنگ اپوکسی در همه شهر ها به راحتی از نمایندگی های فروش در سراسر کشور انجام می‌شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.