لیست شرکت های تولید کننده رنگ های صنعتی

متاسفانه سالانه بخش قابل توجه ای از آهن و فولاد تولید شده باید جایگزین آهن و فولاد زنگ زده شود که دیگر قابل استفاده نیستند. روش های مختلفی هم برای محافظت از این فلزات توصیه می شود که یکی از این روش ها استفاده از رنگ های صنعتی است که با ایجاد پوششی از تماس مستقیم فلز با رطوبت جلوگیری و مانع زنگ زدگی می شود. در واقع کاربرد اصلی رنگ های صنعتی محافظت از فلزات به کار رفته در صنایع مختلف از زنگ زدگی می باشد. تولید کننده رنگ های صنعتی در کشور تلاش می کند تا با به کار گیری جدید ترین شیوه های تولید محصولات با کیفیت تولید و نیاز بازار را تامین کند.

تعداد کارخانه های رنگ سازی در ایران به صورت دقیق مشخص نیست، اما بر اساس آمارهای رسمی و اطلاعات موجود، حدود ۲۰۰ کارخانه رنگ سازی در سراسر ایران وجود دارد که در زمینه تولید انواع رنگ های صنعتی، خودرویی، ساختمانی و … فعالیت می کنند. البته باید توجه داشت که این تعداد ممکن است با توجه به شرایط بازار و تغییرات اقتصادی، در آینده تغییر کند.

لیست شرکت های تولید کننده رنگ های صنعتی

تولید کننده رنگ ترافیکی دو جزئی در یزد

تولید کننده رنگ ترافیکی دو جزئی در یزد این محصول پوشش انعطاف پذیر دارد و مقاوم در برابر سایش میباشد و مقاومت خوبی در مقابل مواد قلیایی و سایر مواد شیمیایی موجود در جو زمین دارد. از رنگ های ترافیکی به منظور رنگ کردن استخر، خط کشی محل عابر پیاده در خیابان ها و مکان های دیگر قابل استفاده است. کارخانه تولید این رنگ های در شهر یزد وجود دارد که با تولید و تامین نیاز بازار باعث شده تا دیگر نیازی به واردات این محصول و خروج ارز از کشور نباشد.

چه نوع محصولاتی در کارخانه های رنگ سازی در ایران تولید می شود؟

در کارخانه های رنگ سازی، محصولاتی مانند رنگ های صنعتی، رنگ های خودرو، رنگ های اپوکسی، رنگ های پلی اورتان، رنگ های زینک کرومات و همچنین رنگ های زینک فسفات تولید می شود. این محصولات با استفاده از مواد اولیه مختلفی مانند پیگمنت ها، رزین ها، حلال ها و افزودنی های دیگر تولید می شوند. هدف اصلی این کارخانه ها، تولید رنگ های با کیفیت و با دوام است که بتوانند نیازهای صنایع مختلف را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید :   فروش عمده رنگ کوره ای پارلاق با بهترین قیمت

کارخانه تولید رنگ اپوکسی صنعتی ارزان قیمت

کارخانه تولید رنگ اپوکسی صنعتی ارزان قیمترنگ های اپوکسی دارای چسبندگی بالایی روی طیف وسیعی از سطوح دارند و به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت و عوامل محیطی دارند جایگزین مناسبی برای پوشش های محافظتی هستند و به همین دلیل کاربرد زیادی هم در صنایع مختلف دارند. علاوه بر مصارف صنعتی برای مصارف خانگی هم می توان از این رنگ ها استفاده کرد. کارخانه رنگ اپوکسی صنعتی در شهر های مختلفی تاسیس شده و در همه این مراکز تولید رنگ صنعتی تلاش شده تا با استفاده از بروز ترین ماشین آلات در هزینه های تولید صرفه جویی شود و کالا با قیمت ارزان در مقایسه با رقبا در اختیار متقاضی قرار بگیرد.

فروشندگان رنگ صنعتی بسته بندی شده با قیمت فوق العاده

فروشندگان رنگ صنعتی بسته بندی شده با قیمت فوق العادهدر بازار کشور علاوه بر رنگ های تولید شده در ایران رنگ هایی که توسط شرکت های وارد کننده از دیگر کشور ها به ایران وارد می شود هم وجود دارد. نمایندگی های متعددی در سراسر کشور در زمینه فروش انواع رنگ های صنعتی فعالیت می کنند که قیمت رنگ بسته بندی شده در این مراکز با هم متفاوت است. برای خرید رنگهای صنعتی ارزان می توان به نمایندگی های اصلی این محصول در شهر های مختلف مراجعه کرد که به طور مستقیم با شرکت رنگ صنعتی در ارتباط هستند و قیمت ها در این مراکز به قیمت تولید است و هزینه اضافی بابت واسطه و مسائل دیگر دریافت نمی شود.

رنگ ها به دو دسته ساختمانی و صنعتی تولید می شوند و برای مصارف مختلفی به کار می روند. شرکت های زیادی هستند که این محصول را تولید می نمایند و از طریق نمایندگی های خود به بازار ها وارد می کنند. نمایندگی شرکت تولید رنگ صنعتی تهران همواره این محصول را با قیمت هایی استثنایی در اختیار مشتریان قرار می دهند. برای جلوگیری از عوامل خورنده موجود در محیط، انواع محصولات مانند: مخازن، خطوط لوله، سازه های فلزی و … را با این رنگ عایق می کنند. رنگ کردن این مناطق موجب می شود تا دچار زنگ زدگی نشوند.

نمایندگی شرکت تولید رنگ صنعتی تهران

کارخانه بزرگ تولید رنگ در تهران

کارخانه بزرگ تولید رنگ در تهرانکارخانه بزرگ تولید رنگ در تهران انواع مختلفی از این محصول را به بازار عرضه می کند. شرکت های گاز، نفت و پتروشیمی از جمله مراکزی هستند که بیشترین مصرف را از رنگ های صنعتی دارند.  کارخانه رنگ تهران محصول تولیدیش را با کیفیت بالا و قیمت پایین به فروش می رساند.

در تهران کارخانه ها با بهترین مواد خام مصرفی و به کمک دستگاه هایی پیشرفته این رنگ ها را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. تهران شهر بزرگی است و مراکز زیادی دارد که از این رنگ ها بر روی وسایل خود استفاده می کنند تا دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشوند. مسلما ظاهر زنگ زده جالب نیست و وجه تولید کنندگان را کمی از بین می برد، اما این محصول از این کار جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید :   بزرگترین کارخانه رنگ سازی صنعتی در اصفهان

نمایندگی پخش عمده رنگ صنعتی

نمایندگی پخش عمده رنگ صنعتینمایندگی پخش عمده رنگ صنعتی براساس سفارش و درخواست مشتریان رنگ را تهیه کرده و در اختیارشان قرار می دهد، این مراکز زیر نظر شرکت های تولیدی فعالیت می کنند و همواره با کیفیت ترین محصولات را در بازار های داخلی و خارجی پخش می نمایند.

شرکت های تولید کننده برای دسترسی راحت خریداران به محصول، نمایندگی هایی را در هر شهر افتتاح می کنند و از طریق آنها نمونه ها، قیمت ها و… را به صورت عمده و جزئی در اختیار مشتریان قرار می دهند.  نمایندگی رنگ صنعتی این محصول را به صورت های مختلفی به دست مصرف کنندگان می رساند.

لیست قیمت انواع رنگ صنعتی در بازار بزرگ تهران

لیست قیمت انواع رنگ صنعتی در بازار بزرگ تهرانبرای تهیه لیست قیمت انواع رنگ صنعتی در بازار بزرگ تهران می توان به مراکز فروش معتبر مانند نمایندگی های مجاز هر شرکت مراجعه کرد، اما از نظر خریداران بهترین راه برای دسترسی به لیست قیمت ها مراجعه به وب سایت های معتبر می باشد.

در لیست قیمت مدل هر رنگ، کیفیت، کاربرد و … وجود دارد تا مشتری بتواند طبق آن انتخاب خود را ثبت کند. شرکت رنگ تهران روزانه به مقدار زیادی از این محصول را تولید به مراکز فروش می فرستد. فروشنده رنگ صنعتی کیفیتی بالا و قیمتی ارزان و استثنایی را برای جذب مشتری بیشتر در نظر می گیرد.

رنگ صنعتی اپوکسی از پر کاربردترین رنگ های صنعتی می باشد که در مدتی که از فرمولاسیون و تولید آن در بخش های مختلف صنعتی کشور می گذرد مورد توجه صنعتگران و فلزکاران و آهنگران قرار گرفته است تا بتوانند پوشش و کوتینگ فلزات مختلف آهنی ساختمانی و صنعتی را با کیفیت و ضخامت هر چه تمام تر اجرا نمایند.

معرفی رنگ صنعتی اپوکسی و ویژگی های آن

شماتیکی از لوله های انتقال حاوی پوشش رنگ های صنعتی
معرفی رنگ صنعتی و انواع رنگ صنعتی اپوکسی نیازمند شناخت اولیه در مورد صنایع رنگ سازی بوده، که یکی از حیاتی ترین و اساسی ترین حوزه های صنعتی جهت شکل دهی تجهیزات و سازه های تولیدی، تکمیل کننده و تقویت کننده مقاومت و ماندگاری آن ها در برابر عوامل مخرب می باشد.

رنگ های تولیدی در این حوزه به دو دسته رنگ های ساختمانی و رنگ های صنعتی تقسیم بندی می شوند که تفاوت عمده آن ها در نوع کاربرد آن ها می باشد.

بدین صورت که رنگ های ساختمانی جهت رنگ آمیزی سازه ها و وسیله های تزئینی ساختمان، ولی رنگ های صنعتی به منظور تقویت سیستم مقاومتی تجهیزات و ابزارهای صنعتی یا تولیدی به کار می رود.
رنگ های صنعتی از لحاظ کیفی و کاربردی به گونه های مختلفی، از جمله رنگ های اپوکسی، رنگ های پلی یورتان، رنگ های اکریلیک، رنگ های پودری الکترواستاتیک، رنگ های سیلیکونی و اتیل سیلیکاتی، پرایمرها یا آسترها تقسیم بندی می شوند. برای تکمیل معرفی رنگ صنعتی و انواع رنگ صنعتی اپوکسی، گونه های مختلف رنگ اپوکسی با توجه به کاربرد آن ها را به صورت زیر تقسیم بندی می کنیم.

بیشتر بخوانید :   کارخانجات انواع رنگ پلی اورتان مات سفید

انواع رنگ صنعتی اپوکسی

رنگ صنعتی بدنه کشتی
1. رنگ اپوکسی رویه دو جزئی
رنگ رویه اپوکسی پلی آمید براق/ مات/ نیمه مات
• رنگ رویه پلی آمید/ آمین مخصوص آب آشامیدنی
• رنگ رویه اپوکسی فنولیک
• رنگ رویه اپوکسی گلاس فلیک
• رنگ رویه کولتار اپوکسی پلی آمید
2. رنگ اپوکسی میانی دو جزئی
• رنگ اپوکسی میانی پلی آمید/ آمین
• رنگ اپوکسی میانی پلی آمید/ آمین مخصوص آب آشامیدنی
• رنگ اپوکسی میانی HB
• رنگ اپوکسی میانی MIO
• رنگ اپوکسی میانی HB-MIO
3. رنگ اپوکسی آستر دو جزئی
4. ضد زنگ اپوکسی دو جزئی
• پرایمر اکسید آهن اپوکسی پلی آمید
• پرایمر اپوکسی فنولیک
• پرایمر اپوکسی ضد خوردگی IPS
• رنگ اپوکسی پلی استر هوا خشک
5. پرایمر زینک اپوکسی سه جزئی
• پرایمر زینک فسفات اپوکسی
• پرایمر زینک کرومات اپوکسی
6. زینک ریچ اپوکسی(اپوکسی غنی از روی)
• پرایمر زینک ریچ اپوکسی دو جزئی
• پرایمر زینک ریچ اپوکسی سه جزئی
7. کولتار اپوکسی دو جزئی
• رنگ رویه کولتار اپوکسی پلی آمید
• پرایمر کولتار اپوکسی پلی آمید
8. پرایمر کف اپوکسی پلی آمید دو جزئی

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ صنعتی اپوکسی

در مورد موضوع معرفی رنگ صنعتی و انواع رنگ صنعتی اپوکسی، شناخت مشخصه ها و کاربردهای رنگ اپوکسی، امری ضروری و حیاتی می باشد که برخی از آن ها عبارتند از:
1. دارای مقاومت نسبی پایین در برابر اشعه فرابنفش و نور خورشید
2. دارای مقاومت بالا در برابر آب، رطوبت
3. بسیار مناسب برای محیط های سرپوشیده
4. دارای قابلیت تنوع کاربردی به عنوان لایه زیرین، میانی و نهایی
5. دارای قدرت پوشش دهی بالا و عایق بندی بسیار قوی سطوح
6. دارای چسبندگی بسیار قوی روی سطوح
7. دارای انعطاف پذیری و مقاومت مکانیکی بالا در مقابل عوامل شیمیایی و جوی مخرب
8. به عنوان رنگ صنعتی متنوع و پرکاربرد و قابل استفاده در حوزه های مختلف
9. ساخته شده بر پایه رزین های اپوکسی و کاتالیزورهای پلی آمید/ آمین و پودر فلزات روی، کروم، آلومینیوم و فسفات به عنوان جزء سوم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما