خرید مستقیم آستر اپوکسی زینک ریچ

آستر اپوکسی زینک ریچ نوعی محافظت کننده خاص برای سطوح فلزی می باشد که با چسبندگی بالا به خوبی از سطوح محافظت می کند و به همین دلیل در صنایع مختلفی مانند صنعت گاز، نفت، پتروشیمی و تاسیسات دریایی، خطوط لوله کشی و غیره به کار برده می شود و با محافظت بسیار عالی از سطوح فلزی و فولادی طول عمر آنها را به میزان زیادی افزایش می دهد، شرکت توزیع آستر اپوکسی زینک ریچ با توجه به میزان تقاضایی که برای این محصول از طرف صنایع مختلف وجود دارد این محصول را با قیمت ویژه و ارزان عرضه می نماید

خرید مستقیم آستر اپوکسی زینک ریچ

آستر اپوکسی زینک چه کاربردی دارد؟

آستر اپوکسی زینک چه کاربردی دارد؟ استفاده از آستر اپوکسی مقاوم به منظور محافظت از سطوح فلزی می باشد تا خوردگی و اکسید شدن آنها جلوگیری شود، این محصول به صورت رنگ و یا چسب تولید می شود و پایه آن اپوکسی می باشد که با مواد دیگر مانند روی ترکیب می شوند، این نوع پوشش به عنوان محافظت کننده به کار برده می شود.

موارد استفاده از آستر اپوکسی بسیار گوناگون است و این محصول برای سازه های فلزی مختلف به کار گرفته می شود که سبب افزایش عمر این سازه ها به مدت طولانی می شود، محافظت از پل ها، لوله های انتقال نفت و گاز و تاسیسات صنعت نفت، پتروشیمی، پالایشگاه ها توسط این محصول انجام می گیرد که به دلیل خاصیت چسبندگی عالی و محافظت خوب آن به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید :   رنگ رویه اپوکسی کف و ویژگی های خرید عمده آن

این محصول همچنین در تاسیسات دریایی به خوبی سطوح فلزی را در برابر رطوبت و آب محافظت می نماید و از تاسیسات ساحلی و بنادر کاربرد دارد، همچنین برای حفاظت از سطوح مخازن فلزی مختلف به کار گرفتن می شود.

آستر اپوکسی مقاوم در برابر رطوبت

آستر اپوکسی مقاوم در برابر رطوبت آستر زینک اپوکسی ریچ نوعی رنگ است که به خوبی سطوح را در برابر عوامل مختلف پوشش می دهد و روش محافظت از سطوح به وسیله این نوع رنگ شیمیایی است و این محصول به صورت حفاظت کاتدی از سطوح محافظت می کند، در حقیقت این محصول از رزین اپوکسی تولید می شود که به آن ذرات پودر روی اضافه می شود.

این محصول با درصد های مختلفی از میزان روی تولید می شود و با توجه به ضخامت سطوح و شرایط محیطی از انواع مختلف آن استفاده می شود، آستر اپوکسی مقاومت در برابر خوردگی فلز را به میزان بالایی افزایش می دهد و سبب افزایش طول عمر فلزات می شود و این خاصیت به دلیل چسبندگی فوق العاده بالای اپوکسی بر روی سطوح فلزی و فولادی می باشد، در حقیقت این محصول سطوح را به صورت شیمیایی محافظت می نماید و با سختی بالایی که دارد جلوی نفوذ رطوبت و غیره را به خوبی می گیرد و سطح فلزات را در شرایط سخت جوی محافظت می نماید.

این محصول در واقع یک نوع پوشش بازدارنده می باشد که سطوح فلزی را در برابر نفوذ رطوبت، مواد شیمیایی و غیره محافظت نماید و از خوردگی آنها جلوگیری شود، این محصول چسبندگی بالایی دارد و به خوبی سطوح را غیر قابل نفوذ می کند به طوری که از نفوذ هوا، رطوبت و غیره به خوبی جلوگیری می نماید و یک لایه محافظ بسیار عالی بر روی سطوح ایجاد می نماید و طول عمر فلزات را به میزان زیادی افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید :   بازار صادرات آستر اپوکسی پلی آمید

تامین کننده آستر اپوکسی زینک ریچ

تامین کننده آستر اپوکسی زینک ریچ فروش و تامین آستر اپوکسی باکیفیت زینک ریچ با قیمت ویژه و ارزان انجام به صورت مستقیم انجام می گیرد و خریداران عمده می توانند به آسانی و بدون نیاز مراجعه حضوری این محصول را از بهترین عرضه کنندگان به صورت سفارشی تهیه کنند.

آستر اپوکسی مرغوب و ارزان به صورت مستقیم و بی واسطه از طریق این سایت عرضه می شود و مشتریان می توانند با مشاورین ما تماس گرفته و اطلاعات کافی را برای خرید راحت و ارزان این محصول به دست آورند، سفارش این محصول به آسانی انجام می گیرد و محصولات در اسرع وقت ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما