رنگ تمام پلاستیک مات لتو مناسب براي همه نماهاي داخلي و خارجي ساختمان

رنگ تمام پلاستیک مات لتو يكي از بهترين رنگ هاي ساختماني است كه شما مي توانيد آن را از نمايندگي هاي شركت صبا شيمي آريا خريداري كنيد. رنگ تمام پلاستیک مات لتو براي انواع نماهاي داخلي و خارجي ساختمان مناسب است و مزيت رنگ تمام پلاستیک مات لتو اين است كه پوشش دهي مناسبي دارد و مي تواند به مدت زمان طولاني ماندگاري خود را بر روي سطوح داخلي و خارجي ساختمان حفظ كند.

رنگ تمام پلاستیک مات لتو و جذابيت محل

رنگ تمام پلاستیک لتو
رنگ تمام پلاستیک مات لتو توسط شركت صبا شيمي آريا توليد مي شود

شما با رنگ تمام پلاستیک مات لتو مي توانيد محل خود را جذاب كنيد. رنگ لتو شركت صبا شيمي ماندگار يكي از شركت هاي توليدكننده رنگ است كه محصولات با كيفيتي را توليد مي كند و شما مي توانيد با اين رنگ محل كسب و كار و منزل خود را به بهترين وجهي تزئين كنيد. اين رنگ به قدري جذاب و زيبا است كه شما ترجيح خواهيد داد كه با آن محل خود را رنگ آميزي كنيد.

رنگ تمام پلاستیک مات لتو و مشخصات محصول

نمایندگی فروش رنگ تمام پلاستیک لتو

اين محصول به قدري زيبا و جذاب است كه شما مي توانيد با آن تمام نماهاي داخل و خارج ساختمان را به بهتري وجهي تزئين كنيد. شركت لتو با كيفيت ترين رنگ هاي پلاستيكي، روغني و شيميايي و پايه آب را تهيه و توليد مي كند. با رنگ تمام پلاستیک مات لتو مي توانيد نماهاي داخلي و خارجي ساختمان را به بهترين وجه ممكن رنگ آميزي كنيد. اين محصول ضد آب و ساير مواد شيميايي است و حتي در برابر گرد و غبار هم مقاومت بسيار عالي دارد و شما مي توانيد حتي نماهاي خارجي ساختمان را نيز با اين رنگ، نقاشي و رنگ آميزي كنيد.

بیشتر بخوانید :   رنگ ساختمانی پارس پامچال، برند معتبر ایرانی

رنگ تمام پلاستیک مات لتو و فروش محصول

اين محصول در ظرف پلاستيكي 9 ليتري در بازار عرضه مي شود و جلوه خاصي را به ساختمان شما مي بخشد و آن را زيبا و ظريف نشان مي دهد و رنگ خاص و منحصر به فردي است كه محيط خانه را گرم و صميمي نشان مي دهد و مي توانيد به واسطه اين رنگ منزل و محل كسب و كار جذابي داشته باشيد.

رنگ تمام پلاستیک مات لتو و و ماده اوليه محصول

اين محصول از ماده اوليه كوپليمر ونيل استات تشكيل شده كه باعث دوام و جذابيت محصول مي شود و براي هر نوع سطحي، آجري، گچي، سيماني، آردواز، چوبي، فلزي بهترين محصولي است كه شما مي توانيد از آن استفاده كنيد. اين محصول مي تواند در مدت 1 ساعت به صورت سطحي و در مدت 3 ساعت به صورت عمقي خشك شود. البته در اين ميان عوامل محيطي و جوي هم در خشك شدن رنگ تاثير به سزايي دارند.

نتيجه گيري

رنگ تمام پلاستیک مات لتو يكي از بهترين رنگ هايي است كه مي توانيد به واسطه آن محل كار و منزل جذابي داشته باشيد و اين محصول پوشش دهي و چسبندگي بسيار بالا دارد و علاوه بر آن در مقابل كليه عوامل جوي مانند آب ، مواد شيميايي، گرد و خاك هم مقاوم است و به همين دليل مي تواند در مدت زمان طولاني روي سطح باقي بماند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما