رنگ رویه اپوکسی کف و ویژگی های خرید عمده آن

رنگ رویه اپوکسی کف با کیفیتUntitled 2

اپوکسی ها اگر چه به مقدار زیادی در تولید آستری و پرایمر چه برای کف و چه برای پوشش فلزات مصرف می شوند، اما پوشش های بر پایه اپوکسی نیز به عنوان پوشش های نهایی (رویه) برای فلزات، به ویژه برای کاربردهای درونی مصرف دارند. آن ها بیشتر به خاطر چسبندگی، مقاومت شیمیایی ، سختی و روی هم رفته پایداری و با دوام بودن خود معروفند.

بزرگترین نقص رنگ رویه اپوکسی ناتوانی در نگهداری فام، پودری شدن، و ترک خوردگی سطحی است، هنگامی که در معرض عوامل بیرونی و محیط غیر سرپوشیده قرار می گیرند. اما در عین حال از مزایای آن ها مقاومت به سایش و دوام در مقابل مواد قلیایی را می توان ذکر کرد.

رنگ های اپوکسی برای کف به دلیل انعطاف و چسبندگی که دارد بسیار مناسب است و دوام معقولی هم دارند. استفاده از رنگ رویه اپوکسی کف بسیار پر کاربرد است و در موارد مختلف از آن استفاده می شود. در فضای خارج و در معرض اشعه uv رنگ های اپوکسی دچار واکنش های فتو شیمیایی می شوند و ظاهری مات و گچی پیدا می کنند.

در پوشش های صنعتی از رنگ های رویه اپوکسی استفاده می شود و با چسبندگی و نفوذی که دارد خلل و ناهمواری ها را می پوشاند.
یکی از خاصیت های این پوشش ها مقاومت کششی خارجی و درونی آن است و با توجه به مواد اولیه این رنگ ها کیفیت و کارایی خوبی دارند.

بیشتر بخوانید :   بزرگترین شرکت تولیدی رنگ صنعتی در تبریز

خرید عمده رویه اپوکسی کف

خرید عمده رویه اپوکسی کف
برای خرید عمده رویه اپوکسی کف بهتر است آشنایی کامل با محصول داشت و شناخت کافی از کارایی آن داشت تا انتخاب درست انجام گیرد.
در موقع انتخاب رنگ رویه حتما به رال رنگ و کد مورد نظر خود دقت نمایید.

چرا که رال رنگ با تغییر فقط یک یا دو شماره در بعضی موارد تغییر به خصوصی در ظاهر نهایی کار ایجاد می کند.

همچنین در قیمت تمام شده نهایی نیز بسیار تاثیر گذار است مثلا در رال های رنگ آبی رنگ 5010 با رنگ 5013 خیلی زیاد به لحاظ ظاهر بصری و قیمتی تفاوت دارد و حتما می بایستی دقت شود؛ که با تولید کننده رنگ خود رال رنگ دقیق مطابق با خواسته خود از طرح اعلام نمایید.
فروشگاه های فروش تجهیزات رنگ، این اپوکسی ها را موجود دارند همچنین فروشگاه ها عرضه عمده هم دارند و برای دسترسی به قیمت آن ها بهتر است از فروشگاه های مختلف استعلام گرفت و سپس محصول به صورت عمده خریداری شود.
سایت ها و فروشگاه های اینترنتی راه دیگر برای خرید است و با توجه به آسان بودن این روش، هر روز طرفداران بیشتری پیدا می کند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.