رنگ ساختمانی پارس پامچال، برند معتبر ایرانی

رنگ ساختمانی پارس پامچال، برند معتبر ایرانی

اگر شما در کار نقاشی ساختمان باشید یا به تازگی منزلتان را رنگ کرده باشید حتما نام رنگ ساختمانی پارس پامچال را شنیده اید.

شرکت پارس پامچال دانش فنی تولید رزین خود را زیر نظر اشلند رزین آمریکا گذرانده و با خرید پیشرفته ترین راکتور ها از کشور آلمان، یکی از بزرگترین واحد های تولید رزین را در ایران احداث کرده است.

با تمام این ها کیفیت رنگ ساختمانی پارس پامچال از دید نقاش ها و مصرف کنندگان نیز تایید کننده بوده است.
رنگ ساختمانی پارس پامچال در انواع رنگ پلاستیک، رنگ های روغنی مات و براق و رنگ اکرلیک به فروش می رسد.

رنگ پلاستیک پارس پامچال

 

رنگ پلاستیک پارس پامچال
شاید اگر از افراد قدیمی تر بپرسید بگویند که اگر تمایل به شستن و تمیز کردن دیوارها را دارید از رنگ پلاستیک استفاده نکنید؛ اما امروزه رنگ های پلاستیک ارتقا پیدا کرده و درجه یک آن ها قابلیت شستشو نیز دارد.

رنگ ساختمانی پارس پامچال از نوع پلاستیک، از نظر قیمتی مقرون به صرفه تر هستند و خشک نشده آن ها در آب نیز حلال است.

رنگ پلاستیک زودتر خشک می شود و بوی رنگ روغنی را ندارد، نواقص دیوار ها را بهتر می پوشاند اما نسبتا دوام کمتری دارد برای همین معمولا برای سقف ها از رنگ پلاستیک استفاده می شود.

البته این رنگ ها حتی اگر با غلظت مناسب باشند، معمولا برای لولاهای آهنی و در پنجره ها و … استفاده نمی شود.

بیشتر بخوانید :   شرکت رنگ نسوز سیلیکونی آرافام

رنگ روغنی پارس پامچال

رنگ روغنی پارس پامچال

همه این رنگ ها را می شناسند. با توجه به سلیقه شما می توانید از نوع مات؛ نیمه مات یا براق آن نیز استفاده کنید. معمولا برای درها و پنجره ها از نوع براق رنگ روغن استفاده می شود. برای دیوار ها نیز مناسب است زیرا باعث روشنایی فضا می شود اما اگر سطح دیوار شما خیلی صیقلی نیست امکان دارد نواقص کار را به چشم بکشد.
رنگ ساختمانی پارس پامچال روغنی مات ایراد ها را نشان نمی دهد اما قابلیت شستشوی کمتری دارد و پوشش دهی کم تری دارند. بنا بر دسته سومی نیز داریم به نام نیمه مات که خصوصیاتی ما بین این دو دارد.

 

رنگ اکریلیک پارس پامچال

 

اگر برای درآمدن یک رنگ خاص بر روی دیوار اصرار زیادی نداشته باشید، قطعا رنگ های اکریلیک گزینه مناسبی هستند. این رنگ ها کاملا قابل شستشو هستند، بوی زننده ای ندارند و در اثر مرور زمان زرد نمی شوند. البته همچنان رنگ اکرلیک نیز برای درها، پنجره ها و چهارچوب ها استفاده نمی شود. رنگ اکریلیک پارس پامچال یکی از دسته رنگ ساختمانی پارس پامچال است که کیفیت مناسب و اعتباری خوبی را در بازار برای خود کسب کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما