سفارش کلی رنگ استخری درجه یک

معرفی بهترین رنگ استخری درجه یک

معرفی بهترین رنگ استخری درجه یک
رنگ استخری درجه یک یکی از رنگ های استخری با کیفیت و ممتاز شرکت ترنج و از دسته رنگ های صنعتی صادراتی به خارج از کشور به دلیل کیفیت ساختاری و عملکردی بالا می باشد. این رنگ بر پایه رزین ها و پلیمرهای مقاوم، نانوذرات با کیفیت عالی و بر پایه حلال های مختلف ساخته شده و باعث پوشش و عایق بندی قوی کف و دیواره های استخر یا حوض می شوند.

از مزایای دیگر این رنگ ها قابلیت استفاده آسان و راحت بدون نیاز به روش تخصص ویژه بوده و از طرفی باعث صرفه جویی در هزینه ترمیم یا بازسازی روش های سنتی گران مانند ایزوگام یا ورق های پلیمری می شود.

با سفارش رنگ استخری از شرکت ترنج به صورت عمده با نازلترین و مناسب ترین قیمت، می توان سازه و نمای استخری خود را برای طولانی مدت و به طور دائمی از آسیب های مخرب عوامل جوی و شیمیایی نامناسب دور ساخته و در هزینه مکرر خرید رنگ های استخری بی کیفیت صرفه جویی نمود.

مزایای رنگ استخری درجه یک

مزایای رنگ استخری درجه یک
1. دارای مواد اولیه و ترکیبات سازنده ویژه و با کیفیت

2. دارای حالت ارتجاعی و کشسانی بالا در مقابل فشارهای هیدرواستاتیکی آب
3. دارای مقاومت مکانیکی بالا در برابر سایش، خراش و ضربه
4. دارای قیمت مناسب فروش عمده توسط شرکت ترنج
5. عایق بندی و ایزوله قوی بافت کف بتنی یا سیمانی استخر یا حوض
6. دارای قابلیت استفاده آسان و راحت
7. مقرون به صرفه تر نسبت به روش های سنتی مانند ایزوگام

بیشتر بخوانید :   خرید مستقیم رنگ استخری نانو

8. عاری از هرگونه بوی بد یا ترکیب تند و مضر و سازگار با محیط زیست

تولید کنندگان رنگ استخری درجه یک

شماتیکی از استخر حاوی پوشش رنگ استخری درجه یک

امروز در ایران تولیدکنندگان رنگ استخری درجه یک در سطح وسیعی در حال فعالیت و عرضه عمده محصولات خود به بازار رنگ و رزین ایران و سایر کشورهای منطقه می باشند که سهم عمده ای از صادرات رنگ ایران را نیز به خود اختصاص داده اند.

شرکت ترنج، به عنوان تولید کننده رنگ استخری با کیفیت و مقاوم و توزیع عمده آن در کلیه نقاط کشور و همچنین، صادرات آن به خارج از کشور، دارای محبوبیت خاصی در میان متقاضیان رنگ استخری درجه یک می باشد. در ضمن، فروش عمده این رنگ استخری بعلاوه قیمت مناسب و ارزان، دارای فواید بسیاری، از جمله کیفیت و ماندگاری بالای رنگ و صرفه جویی در هزینه خریدهای گران رنگ های استخری بی کیفیت می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.